Daar koop je net een paar redelijke schoenen voor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:06 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maatpak van 600 euro schijnt altijd wel goed te bevallen.
Veel kleding in winkels is te duur voor mijn budget. Ik zoek echt goedkopere kleding maar wil er niet vreemd bijlopen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:45 schreef Postbus100 het volgende:
Ga naar een winkel, en stel je vraag aan de verkoper. Daar zijn ze voor. Geef aan wat je ongeveer zoekt en wat je budget is.
Kies wel een winkel uit met de stijl kleding die jij leuk vindt en die past bij jouw budget.
Als je 0,0 modegevoel hebt, draag kleren waar het voor bedoeld wordt. Een trainingspak op een voetbalveld. Een shirt met overdreven print is vaak getarget op jongeren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:04 schreef 0906 het volgende:
Ik bedoel het serieus. Heb in het verleden veel kritiek gehad omdat een trainingspak onaantrekkelijk zou zijn, of shirt met een print te kinderachtig.
Wat is dan wel goed?
C&A, H&Mquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:48 schreef 0906 het volgende:
[..]
Veel kleding in winkels is te duur voor mijn budget. Ik zoek echt goedkopere kleding maar wil er niet vreemd bijlopen.
Daar wordt toch (door Nederlanders) op neergekeken?quote:
Hoe zien je tien jaar oude kleren er uit op dit moment? Denk dat alles wel beter is wat je nu draagt toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:58 schreef 0906 het volgende:
[..]
Daar wordt toch (door Nederlanders) op neergekeken?
Daarbij heb ik inderdaad ook geen modegevoel, weet ook totaal niet wat ik zou moeten kopen dat bij me past. Voorheen kocht mijn moeder altijd kleding.
Ze zien er nog gewoon goed uit. Alleen als ik mezelf vergelijk met anderen hebben ze vaak wel betere kleding. Misschien is mijn stijl nog te kinderachtig?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:02 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Hoe zien je tien jaar oude kleren er uit op dit moment? Denk dat alles wel beter is wat je nu draagt toch?
Wat is je stijl?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:06 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ze zien er nog gewoon goed uit. Alleen als ik mezelf vergelijk met anderen hebben ze vaak wel betere kleding. Misschien is mijn stijl nog te kinderachtig?
Ja, wat voor tips wil je nu? Je snapt toch ook wel dat als je een spijkerbroek met een fatsoenlijk shirt draag dat gewoon voldoende is?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:08 schreef 0906 het volgende:
[..]
Shirtjes met print vooral.Trainingsbroeken .
niks mis met een goeie trainingsbroekquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:08 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wel een goedzittende jeans hequote:Op donderdag 12 januari 2017 15:10 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ja, wat voor tips wil je nu? Je snapt toch ook wel dat als je een spijkerbroek met een fatsoenlijk shirt draag dat gewoon voldoende is?
Wat voor print? Voorbeeld?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:08 schreef 0906 het volgende:
[..]
Laat je toch niet uitlokken.quote:
Tegenwoordig heb jij echt veel zelfvertrouwen heb ik het idee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:27 schreef Fatoeman het volgende:
Superdry, pme, hilfiger of ralph lauren. Dan zit je wel goed mi mang
Ik bespeur sarcasme in je postquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:29 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb jij echt veel zelfvertrouwen heb ik het idee.
Ik draag het. En syndroom is 26, dus het moet kunnen lijkt mijquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:29 schreef fathank het volgende:
superdry please
dat is categorie Jack&Jones, zo niet erger.
Tof als je stratenmaker bent of een 'hippe' vader die in z'n 2e jeugd zit.
Dan niet johquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:58 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Daarom zit ik er ook aan te denken wat nieuwe kleding in te kopen omdat hetgeen wat ik nu heb toch teveel doet denken aan de puberleeftijd. Ik ben meer opzoek naar iets dat bij mijn leeftijd past.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:04 schreef Bananenpap het volgende:
Kleren met gigantische merklogo's zijn meer iets voor middelbare scholieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:44 schreef Aalscholver het volgende:
Zo moeilijk is het niet om je meer volwassen te kleden. Ik snap niet dat mensen met een jogging naar buiten gaan zonder ook daadwerkelijk iets met sport te gaan doen, het ziet er gewoon niet uit.
Daarnaast, een chino zit bijna even lekker, probeer dat eens?
Leuke kleren hoeven niet eens zo duur te zijn. Koop als eerst wat basic dingetjes, als je meerdere laagjes gebruikt oogt het al wat minder goedkoop. Als je uiteindelijk weet wat je leuk vindt om te dragen kun je wat duurdere aankopen doen die tijdloos zijn en lang meegaan (leren jack, goeie schoenen etc).
Dit kan sowieso iedereen hebben:Heeft die onderste nou zijn sokken over zijn broek getrokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!
[ Bericht 0% gewijzigd door FlippingCoin op 12-01-2017 17:50:30 ]I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Zo moeilijk is het niet om je meer volwassen te kleden. Ik snap niet dat mensen met een jogging naar buiten gaan zonder ook daadwerkelijk iets met sport te gaan doen, het ziet er gewoon niet uit.
Leuke kleren hoeven niet eens zo duur te zijn. Koop als eerst wat basic dingetjes, als je meerdere laagjes gebruikt oogt het al wat minder goedkoop. Als je uiteindelijk weet wat je leuk vindt om te dragen kun je wat duurdere aankopen doen die tijdloos zijn en lang meegaan (leren jack, goeie schoenen etc).
Dit kan sowieso iedereen hebben:Vinden vrouwen dat aantrekkelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!
quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heeft die onderste nou zijn sokken over zijn broek getrokken?
Die sokken inderdaad niet hahaquote:
Dit kan sowieso iedereen hebben:Die laatste ook. Erg volwassen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
Ik neem aan als je gewend bent in een joggingbroek te lopen dat je niet gelijk wil overstappen naar een grijs streepjespak oid. De bovenkant vd kleding kan hier voor prima door.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:18 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die laatste ook. Erg volwassen ja.
Ik vond die net effe te ver gaan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:01 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
Ik neem aan als je gewend bent in een joggingbroek te lopen dat je niet gelijk wil overstappen naar een grijs streepjespak oid. De bovenkant vd kleding kan hier voor prima door.
Begin gewoon met een goede spijkerbroek. Koop daar dan wat shirtjes bij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:13 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Daarom zit ik er ook aan te denken wat nieuwe kleding in te kopen omdat hetgeen wat ik nu heb toch teveel doet denken aan de puberleeftijd. Ik ben meer opzoek naar iets dat bij mijn leeftijd past.
Een trainingspak is denk ik ook geen goed idee. Maar het andere uiterste een maatpak zie ik ook weinig jongeren van mijn leeftijd in lopen.
Gewoon naar binnen lopen. Kijk wat rond, pas wat dingen om te zien hoe t zit en hoe t staat. Vraag wat aan de verkoper. Probeer wat.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:47 schreef 0906 het volgende:
Ik voel me altijd zo ongemakkelijk als ik een kledingwinkel binnenstap terwijl ik geen enkele kennis van kleding heb, en zelfs nog nooit kleding gekocht heb.
Heeft zara ook herenkleding? Dacht dat het alleen voor vrouwen was.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:05 schreef Fushia2 het volgende:
Loop morgen de Zara binnen. Het is sale. Zat goede overhemden voor 15 euro en basic t shirts voor 5 euro. Jeans is 20 a 30 euro.
Lekker boeiend. Ik draag kleding die ik leuk vind. En als je daar comfi mee bent zien vrouwen dat meer dan dat je in kleding loopt voor de vrouwtjes waarin je niet comfi bentquote:
Ook heren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Heeft zara ook herenkleding? Dacht dat het alleen voor vrouwen was.
En wat aalscholver postte. Behalve die sokken over de broek.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:47 schreef 0906 het volgende:
Ik voel me altijd zo ongemakkelijk als ik een kledingwinkel binnenstap terwijl ik geen enkele kennis van kleding heb, en zelfs nog nooit kleding gekocht heb.
Ja ik krijg daar ook wel eens reclame van, maar is volgens mij vrij prijzig voor het geen wat je krijgt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:01 schreef Bananenpap het volgende:
Schijnt dat je tegenwoordig websites hebt waar je kleren kunt bestellen. Soort thuisbezorgd.nl, maar dan voor kleren.
Nog noooooit? Niet eens sokken en onderbroeken? Draag je die ook al 10 jaar lol.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:47 schreef 0906 het volgende:
Ben je serieus?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Heeft zara ook herenkleding? Dacht dat het alleen voor vrouwen was.
Niet op bijstandsniveauquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:26 schreef wielrennerdt het volgende:
Loop anders eens binnen bij Oger. Daar kan je prima kleding kopen
Ja heb ik laatst ook gedaan bij outfittery. Beviel wel goed, maar zijn wel truien en blousen vanaf 60 euro beetje dat klassement.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:01 schreef Bananenpap het volgende:
Schijnt dat je tegenwoordig websites hebt waar je kleren kunt bestellen. Soort thuisbezorgd.nl, maar dan voor kleren.
Ja, uhh? Dit moet een grap zijn. Toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:01 schreef Bananenpap het volgende:
Die heeft TS niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:03 schreef DieselTank het volgende:
Wat ook helpt is dat er een van je vrienden of vriendinnen in zo'n winkel werken, die weten ook wel precies wat je wensen zijn![]()
Verkopers kunnen ook goede ideeën hebben hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:40 schreef Kamina het volgende:
Als je niet op een verkoopster durft af te stappen, zal geen enkele soort kleding indruk maken bij vrouwen.
Om nog maar niet te spreken van hoe je eruit ziet, je klinkt en welke lichaamstaal je spreekt.
Niet volgens Ts, die als enige doel neuken heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:41 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Verkopers kunnen ook goede ideeën hebben hoor
Dat zegt ze toch ook niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:41 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Verkopers kunnen ook goede ideeën hebben hoor
Waar heeft hij dat gezegd? Wat een sexisme allemaal weer hierquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:42 schreef Kamina het volgende:
[..]
Niet volgens Ts, die als enige doel neuken heeft.
Er staat toch verkoopsters?quote:
Oh, zo bedoelde je het.quote:
Zijn pohi spreekt boekdelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:49 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat gezegd? Wat een sexisme allemaal weer hierVolgens mij gaan veel mannen naar de winkel om een keer met een geil wijf in contact te komen
toch te triest voor woorden.
Eigenlijk ben je een rotzak dat je deze vraag stelt. Wat is je doel precies? Omdat je een ban hebt in R&P hoef je niet in andere subfora je issues te promoten.quote:
Lees TS zijn PoHi eens door...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:49 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat gezegd? Wat een sexisme allemaal weer hierVolgens mij gaan veel mannen naar de winkel om een keer met een geil wijf in contact te komen
toch te triest voor woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaak is subjectief, maar ik krijg redelijk vaak complimenten van vrouwen over hoe ik gekleed ben. Mooi kleding hoeft overigens niet duur te zijn (goed zoeken, op de hoogte blijven van kortingen/aanbiedingen). Tot slot, hoe te kleden is context-afhankelijk dus zorg ervoor dat je weet hoe je je waar moet kleden.
quote:Op zondag 15 januari 2017 02:53 schreef Stabiel het volgende:
Mijn kledingsmaak en hoe ik mezelf kleed (ter voorbeeld):Inclusief die kapotte knieën? Dat vind ik niks. Kapotte broeken kunnen natuurlijk prima als klusbroek ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaak is subjectief, maar ik krijg redelijk vaak complimenten van vrouwen over hoe ik gekleed ben. Mooi kleding hoeft overigens niet duur te zijn (goed zoeken, op de hoogte blijven van kortingen/aanbiedingen). Tot slot, hoe te kleden is context-afhankelijk dus zorg ervoor dat je weet hoe je je waar moet kleden.
quote:
Ben zelf ook geen fan van die gaten bij de knieën. Voor de rest wel een prima stijl imo.quote:Op zondag 15 januari 2017 09:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Inclusief die kapotte knieën? Dat vind ik niks. Kapotte broeken kunnen natuurlijk prima als klusbroek ofzo.
Als je boven de 18 bent kan dat imo inderdaad niet meer, helemaal niet als man zijnde.quote:Op zondag 15 januari 2017 09:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Inclusief die kapotte knieën? Dat vind ik niks. Kapotte broeken kunnen natuurlijk prima als klusbroek ofzo.
Kan prima vind ik.quote:Op zondag 15 januari 2017 09:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
als ... zijndequote:Op zondag 15 januari 2017 10:31 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Als je boven de 18 bent kan dat imo inderdaad niet meer, helemaal niet als man zijnde.
Vrouwen dragen een blouse.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 03:01 schreef Tamabralski het volgende:
Hoe oud ben jij TS?
Durf je pantalons te dragen?
Een paar dure bloesjes of schoenen waarmee je kunt afwisselen. That is it.
Wij Nederlanders gaan toch slecht gekleed dus til er niet te zwaar aan.
HOE zie jij eruit?
Google op mannenblogs.
Zonde. Mijn meeste jassen en jeans komen van de Zara. Goede kwaliteit voor een goede prins.quote:
Als ik kleding nodig heb zal ik er eens gaan kijken. Zit op zuidplein toch ook?quote:Op zondag 15 januari 2017 15:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zonde. Mijn meeste jassen en jeans komen van de Zara. Goede kwaliteit voor een goede prins.
En het ziet er goed uit. Beter dan Superdry
Surequote:Op zondag 15 januari 2017 15:32 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Als ik kleding nodig heb zal ik er eens gaan kijken. Zit op zuidplein toch ook?
Wat is jouw budget? Is misschien praktischer om te weten.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:07 schreef 0906 het volgende:
Wat is de prijscategorie van dat soort winkels? heb helaas weinig te besteden dus ik ben echt opzoek naar budget kleding maar wel van goede kwaliteit.
Kan je niet lezen?quote:Op zondag 15 januari 2017 16:07 schreef 0906 het volgende:
Wat is de prijscategorie van dat soort winkels? heb helaas weinig te besteden dus ik ben echt opzoek naar budget kleding maar wel van goede kwaliteit.
Voor de tigste keer. Ga naar H&M.com, naar de sale, koop een paar chino's oid voor een euro of 15, paar overhemden, truien, shirtjes, sweaters voor 10 á 15 euro.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:07 schreef 0906 het volgende:
Als je 16 bent.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:35 schreef UJF045 het volgende:
Dsquared2 scoort altijd wel goed bij de dames..
Dan zorg je dat je een groter budget bij elkaar spaart om fatsoenlijke kleding te kopen.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:07 schreef 0906 het volgende:
Dit kan sowieso iedereen hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!![]()
Daar zal vast wel door een paar anti-mainstream pubers op neergekeken worden, maar verder is het gewoon altijd druk in de H&M. Dus nee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:58 schreef 0906 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:34 schreef static het volgende:
[..]
Daar koop je net een paar redelijke schoenen voor.
Dit kan sowieso iedereen hebben:Wel super comfy en goed voor de streets als je het goed doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!
Je hebt nu toch ook die semi joggers/jeans
Irene is bae <3
Eerst psychisch alles oplossen, dan werk zoekenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al iets met de tips gedaan?
Welke wel, welke niet en waarom wel en niet en t resultaat enzo?
Oftewel het topic heb je voor niets geopend?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:08 schreef 0906 het volgende:
[..]
Eerst psychisch alles oplossen, dan werk zoeken
Of je doet alles een beetje, want nu doe je eigenlijk niets.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:08 schreef 0906 het volgende:
[..]
Eerst psychisch alles oplossen, dan werk zoeken
Retorische vragenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al iets met de tips gedaan?
Welke wel, welke niet en waarom wel en niet en t resultaat enzo?
Je vat de koe bij de horens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:51 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Als je 0,0 modegevoel hebt, draag kleren waar het voor bedoeld wordt. Een trainingspak op een voetbalveld. Een shirt met overdreven print is vaak getarget op jongeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |