ik heb een vriendinnetje en ben nu voor eeuwig gelukkig maar stond in principe overal voor openquote:
raarquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb een vriendinnetje en ben nu voor eeuwig gelukkig maar stond in principe overal voor open
wat een lelijke tattoo heeft zequote:Op donderdag 12 januari 2017 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een nieuw mooi meisje in de op gezet.
Paxcon vindt dit leuk
eensquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een lelijke tattoo heeft ze
wat een sloeriequote:Op donderdag 12 januari 2017 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een nieuw mooi meisje in de op gezet.
Paxcon vindt dit leuk
quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat een sloerie
waarom doe je geen stijlvol meisje?
aangepastquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat een sloerie
waarom doe je geen stijlvol meisje?
Ik hou niet van dit pittige kapselquote:
het is jouw mooie vrouwquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hou niet van dit pittige kapsel
En die tieten zijn wel erg aanwezig
Maar vooruit
nee die is mooierquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een prachtige meid
Is dit je vriendin?
Ja ik waardeer je plaatjekeuzequote:
stel je niet zo aan joh.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom moet je dan gelijk met ziektes gaan schelden?
Sorry man. Ik zal h_k nog ff rustig houden dan..quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoef je niet gelijk zo lelijk te doen tegen mij
is ze negerinquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ongeveer 4 maand maar zat 3 maand in Suriname
zei hij dit echtquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm niet
volgens mortie ben je hele mooie jonge
mwoahquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, wat een gekke conclusie
het is zinloos nu jij al bezet bentquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, dus je kunt rustig je mooie koppie laten zien aan ons
Zeg, ik ben ook een mooie jongen hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het is zinloos nu jij al bezet bent
mortaxx en ik willen dit zienquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeg, ik ben ook een mooie jongen hoorzeg ik altijd tegen mezelf als ik in de spiegel kijk.
ja en wij blijven voor eeuwig bij elkaar dus ik ben uit de marktquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het is zinloos nu jij al bezet bent
Ochquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kom daar niet meer nu Rusnak verkocht is
quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kom daar niet meer nu Rusnak verkocht is
quote:
Welke date?quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk
hoe was je date?
Joh. Het gaat eens niet over matrasen en 't is direct ordinair. Tsk tsk tsk.quote:
Gaan we leuk zitten doen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Joh. Het gaat eens niet over matrasen en 't is direct ordinair. Tsk tsk tsk.
toevallig zie jij mij enkel bij ordinaire gesprekkenquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:46 schreef Sked het volgende:
[..]
verrassend zeg in een topic met Pax
Nee joh ik ging wat eten en drinken met Kauai en Tjacka, niks mis mee.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh ik ging wat eten en drinken met Kauai en Tjacka, niks mis mee.
Daten doe ik voorlopig niet meer aan.
Hoe was je date met Tjacka?quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh ik ging wat eten en drinken met Kauai en Tjacka, niks mis mee.
Daten doe ik voorlopig niet meer aan.
Daarom ben ik hier gekomen om het niet uit de hand te laten lopen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
toevallig zie jij mij enkel bij ordinaire gesprekken
dat is niet waarquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met of zonder varkensdarmpje?quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fantastisch, maar mijn anus is nu wel opgerekt.
zie ik je dan toevallig altijd als je superleuk bent?quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |