hnngquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik schijn wel een half Nederlandse broer te hebben ergens in Amersfoort
dat had ik gisteren ook, en was om 21 weer thuis dus had graag uitgeslapen vandaagquote:
denk het nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik hoop dat die lelijker dan mij is
ik wil ook uitslapen bby, kom we gaan samen vluchtenquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat had ik gisteren ook, en was om 21 weer thuis dus had graag uitgeslapen vandaag
okquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wil ook uitslapen bby, kom we gaan samen vluchten
quote:In navolging van vele fans van de King of Pop zijn ook familieleden van Michael Jackson niet blij met Joseph Fiennes. De acteur vertolkt Michael in een televisiefilm over de zanger. De eerste beelden die dinsdag werden vrijgegeven, zorgden voor verontwaardiging en woede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga stuk hier
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
die kun je ook goed strelen om in slaap te komen btwquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:51 schreef Crip het volgende:
[..]
dan gaan we allemaal zachte dekentjes kopen
ik lig nu onder de dekens kom er bij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:51 schreef Crip het volgende:
[..]
dan gaan we allemaal zachte dekentjes kopen
quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:50 schreef 2NutZ het volgende:
Echt![]()
[..]mooi eerbetoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga stuk hier![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
wow, rondquote:
Echt belachelijkquote:
beter je baard togquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
die kun je ook goed strelen om in slaap te komen btw
imma slide right inquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik lig nu onder de dekens kom er bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |