abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 maart 2017 @ 22:18:21 #76
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_169229982
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 11:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het is ook "mooi" te zien dat het niet aan de personen zelf ligt, maar aan hun verleden en dat de hulp daar in te kort schiet. Ze zijn overal afgeschopt / gestuurd. Maar ook via de leerplicht instantie hebben ze kennelijk niet de hulp gekregen die ze nodig hebben. Kort gezegd, het systeem faalt gewoon heel erg. Iets wat ze hier nu wel krijgen.
Ze komen ook bijna allemaal uit gebroken gezinnen.
pi_169230077
Aaargh, die moeder van PP die op dit moment gaat praten over hoe teleurgesteld ze in 'm is..

Dat is ws überhaupt waardoor ie hier zit.
  woensdag 1 maart 2017 @ 22:28:51 #78
2651 svann
night-hawk
pi_169230305
Wat een gave serie was dit!
Complimenten voor Lucia en Eric (en hun team).
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 2 maart 2017 @ 07:58:50 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_169235921
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:21 schreef Maartel het volgende:
Aaargh, die moeder van PP die op dit moment gaat praten over hoe teleurgesteld ze in 'm is..

Dat is ws überhaupt waardoor ie hier zit.
Wat beschamend was dat ook zeg! Die kop van de rector sprak boekdelen. Wat ben je als je dat doet een slechte ouder zeg! Hoe demotiveer je je eigen zoon. Daar kan ik zo boos om worden! Net als die vader die 20 redenen bedenkt ok niet te komen. Als je dochter al 2 moeders heeft verloren.... hoe durf je dan nog als enig ouder je kind zo te laten vallen!

Voor de rest vind Ik het jammer dat het afgelopen is :(
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_169236370
Demi :9~ *;
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:19:33 #81
2651 svann
night-hawk
pi_169250538
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:01 schreef Beursaap het volgende:
Demi :9~ *;
Jou trekt het lakei-schap wel?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_169253226
Mooi programma. Hier zit veel liefde in. Mag van mij wel een goede tv-prijs winnen. Televizierring, Zilveren Nipkow-schijf, maakt me allemaal niet uit. Als het maar de waardering krijgt die het verdient.
Somebody that I used to know
  vrijdag 3 maart 2017 @ 00:35:45 #83
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_169256939
Tof programma. Voornamelijk door Lucia en Eric van 't Zelfde. Mogen wat mij betreft vaker dit soort programma's (samen) maken.
pi_169258600
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:35 schreef Paxcon het volgende:
Sommige deelnemers blijven wel erg onderbelicht ten opzichte van anderen vind ik
Viel mij ook al een beetje op. De wat intelligentere dame die er tussenzat werd eigenlijk nauwelijks aandacht aan besteed. Juist waarschijnlijk omdat ze net wat beschaafder gedrag vertoonde en daardoor niet opviel.

Verder zaten er een paar gevallen tussen (zoals zo'n Demi) waar nauwelijks nog een land mee te bezeilen viel. Wel respect voor zo'n Eric van 't Zelfde en Lucia Rijker die bovenmenselijk veel geduld opbrengen.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 11:35:00 #85
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_169260720
Het viel mij op dat de blanke jongeren vaker bleven zitten in een les en wat actiever mee deden dan de rest. Niet dat ik daar iets mee wil zeggen, maar viel wel op.

En ik hoop op een seizoen 2. Al snap ik dat ze eerst flink moeten opknappen. Ze zullen mentaal en geestelijk wel helemaal leeg gezogen zijn. eric zei het af en toe ook, ik heb tot vroeg in de ochtend wakker gelegen denkende aan....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_169261222
quote:
12s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:19 schreef svann het volgende:

[..]

Jou trekt het lakei-schap wel?
?
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:45:16 #87
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_169261971
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:58 schreef Beursaap het volgende:

[..]

?
Zij is de queen, en laat alles voor haar door andere doen. Commentaar op haar eind beoordeling gemist zeker :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_169262611
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:35 schreef ook_gek het volgende:
Het viel mij op dat de blanke jongeren vaker bleven zitten in een les en wat actiever mee deden dan de rest. Niet dat ik daar iets mee wil zeggen, maar viel wel op.
Nu je het zegt: die buut'nlanders zaten weer eens niets te doen.
pi_169262965
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zij is de queen, en laat alles voor haar door andere doen. Commentaar op haar eind beoordeling gemist zeker :P
:')

Oja dat, achja denk dat ze wel ontdooid als je wat flappen laat zien 8-)
  vrijdag 3 maart 2017 @ 18:53:14 #90
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_169268261
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:35 schreef ook_gek het volgende:
Het viel mij op dat de blanke jongeren vaker bleven zitten in een les en wat actiever mee deden dan de rest. Niet dat ik daar iets mee wil zeggen, maar viel wel op.

En ik hoop op een seizoen 2. Al snap ik dat ze eerst flink moeten opknappen. Ze zullen mentaal en geestelijk wel helemaal leeg gezogen zijn. eric zei het af en toe ook, ik heb tot vroeg in de ochtend wakker gelegen denkende aan....
Ja, er komt een tweede seizoen. Zag laatst een oproep... ze zochten deelnemers voor seizoen twee.
Goed ook dat dit programma genomineerd is voor de televizier ring. Zou heel verdiend zijn als ze die winnen.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_169302873
Topic niet gezien maar wel elke week gekeken. Erg goede serie. :Y

Net ook de volledige les van patholoog Frank van de Goot gekeken, erg indrukwekkend. :o

http://schooltv.nl/video/dream-school-forensische-pathologie/
pi_169312722
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 03:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Mijns inziens is hij gewoon gebruikt. Als je het origineel kijkt met Jamie Oliver dan zie je een soortgelijke docent en nagenoeg woordelijk dezelfde reactie van het schoolhoofd op deze manier van lesgeven (bij Jamie begon de docent ook met onhandige bewoordingen jegens de leerlingen en toen liep een deel ook weg.) Vervolgens zie je precies hetzelfde gebeuren als in de Nederlandse variant. Het schoolhoofd pleit de docent (ook een wijsgeer van de oude stempel, van wie je op je vingers kan natellen dat dat niet werkt in dit stadium) niet vrij, Jamie/Lucia wil het ietwat sussen etc. Echt dezelfde scènes en voor de camera uitgesproken ovewegingen van alle betrokkenen. Ik vond het behoorlijk ongegeneerd gekopieerd.

Ik vrees dat Van Rossem voor het karretje is gespannen ten einde de Britse serie na te maken. Makkelijk om hem dan te casten voor deze 'ontwikkeling', maar ik vind het ook sneu. Kan me niet voorstellen dat hij dit wist namelijk.
Zou ut? Bedoel een man met zijn kwaliteiten heeft zoiets toch gewoon door zou je zeggen tenzij er andere belangen meespelen dat hij zich zo liet gebruiken. Maar dat kan ik mij haast niet voorstellen.
pi_173902864
quote:
Lucia Rijker terug met Dream School 2: Het wordt weer heel spannend
17 september 16:20
Kickbokser Lucia Rijker komt terug met een tweede seizoen van het NTR-programma Dream School. Over iets meer dan een week beginnen de opnames, dat maakt Rijker bekend. “Dat wordt weer heel spannend”, aldus Lucia die zich toch best wel afvraagt hoe ze het dit keer weer voor elkaar gaat krijgen…

Dream School is een programma uit 2017 dat gaat over een groep schoolverlaters die door bekende Nederlanders wordt gestimuleerd om aan hun leven te werken. Lucia leidt de jongeren samen met rector Eric van ‘t Zelfde.
http://www.show.nl/rubrie(...)-weer-heel-spannend/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 00:21:07 ]
pi_173903418
^O^
pi_173903505
*O* :s)
Somebody that I used to know
pi_173903523
Leuk!
pi_173903810
Gaaf!

En tot slot een update over de deelnemers van vorig jaar graag.
Voor zover dat niet al te pijnlijk uitpakt. Een trap na zal ze geen goed doen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_173913890
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 01:57 schreef svann het volgende:
En tot slot een update over de deelnemers van vorig jaar graag.
Voor zover dat niet al te pijnlijk uitpakt. Een trap na zal ze geen goed doen.
quote:
Hoe gaat het nu met de jongeren van Dream School? Lucia en Eric ontmoeten de jongeren opnieuw en blikken samen met hen terug op een heftige, maar ook inspirerende tijd. Wie is er aan het werk, terug naar school, zwanger of iets heel ander gaan doen dan ze van plan waren?
Dinsdag 3 oktober om 21.20 uur op NPO 3!
pi_173918201
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:18 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

[..]

Hé shit. Dan zit ik in het buitenland :(

Dat wordt lastig NPO kijken dan.
pi_173922397
quote:
Oh, leuk!
Dank, je. :)
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')