Wat?quote:
ja en ben jij er niet dan of drug wel of niels of een anderquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:01 schreef Crip het volgende:
[..]
komt omdat ik altijd over eten praat
als jij bent geweest wel ja.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:03 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
De sc staat voor snackbar crisis?
Als je een prostituee was dan kon je langs WCH, Niels en Montelly en kei veel geld vragen aan de overheid omdat je mongolen hebt geneukt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ohhh dacht brabant ;s
ik ben zondag in rdam dan breng ik je wel
Helaas niet, woonde ik daar nog maar.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ohhh dacht brabant ;s
ik ben zondag in rdam dan breng ik je wel
Ik zaterdagquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:04 schreef supersof het volgende:
Ik heb al sinds zondag geen chips gegeten![]()
![]()
ik heb die nog nooit gegetenquote:
Naar meerquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb die nog nooit gegeten
waar smaakt het naar
Toepasselijk wel.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:07 schreef Zosk het volgende:
Heb net nog chips op, Lays paprika. Was heerlijk.
waarom zou je ook elke dag chips etebquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:04 schreef supersof het volgende:
Ik heb al sinds zondag geen chips gegeten![]()
![]()
omdat ik er elke dag zin in hebquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zou je ook elke dag chips eteb
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he.quote:
Ik heb het ook bewust niet op en ben er trots op, betekent nog niet dat ik het niet wilquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dacht dat je bewust niet op had en daar trots op was, sorry.
Van jezelf hoop ik?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik er elke dag zin in heb
ik mag nu alleen nog maar in het weekend chips eten en maar 1 zak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |