ehehehequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik voel m niet meer als ik m op heb eiglkquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chill lijkt me dat. Net zoals je schoenen uitdoen aan het einde van de dag.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
ja je voelt je schoenen toch ook niet als je ze aan hebtquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ik voel m niet meer als ik m op heb eiglk
grappig in de koran van mijn vrienden staat wat anders.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja je voelt je schoenen toch ook niet als je ze aan hebt
eh jawel ;s doen soms echt pijnquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja je voelt je schoenen toch ook niet als je ze aan hebt
hou op ik ga elke keer stuk hieromquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
grappig in de koran van mijn vrienden staat wat anders.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je bent gewoon een ruk moslim omdat ik vind dat jij je anders moet gedragenquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
grappig in de koran van mijn vrienden staat wat anders.
okquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:55 schreef Crip het volgende:
ho
[..]
hou op ik ga elke keer stuk hierom
Geefquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:00 schreef Crip het volgende:
weten jullie wat eht fukin lekker is die werther originals caramelts
omfgggggg mouthgasm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |