Morgen zal er vrede zijnquote:
Poeh dat geloof ik wel ja.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohhhh ama, de kleur is zo mooi :$
wat voor telefoon heb jij ?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh dat geloof ik wel ja.Zag er op foto al erg pretty uit.
? je hebt geen telefoon atm? wrm niet?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen één. Maar mijn meest recente is een Jiayu S3.
Ja heb wel telefoon nu maar die is niet van mij, een Samsung S4. Mijn eigen telefoon is kapot/dood.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:45 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
? je hebt geen telefoon atm? wrm niet?
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb wel telefoon nu maar die is niet van mij, een Samsung S4. Mijn eigen telefoon is kapot/dood.
ja oke, ben je op je kapotte gaan zitten?quote:
Doet het gewoon niet meer. En als hij wel aan stond deed hij ook gaar de laatste tijd, maar hij gaat niet meer aan. Tijd voor een nieuwe dus.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:47 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
[..]
ja oke, ben je op je kapotte gaan zitten?
of hoe is ie stuk gegaan??
Ik had eerst ook een Huawei die ook kuren kreeg na een jaar. Dat krijg je met die C merken...quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doet het gewoon niet meer. En als hij wel aan stond deed hij ook gaar de laatste tijd, maar hij gaat niet meer aan. Tijd voor een nieuwe dus.
Oh nog niks eigenlijk, moet nog even goed rondkijken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik had eerst ook een Huawei die ook kuren kreeg na een jaar. Dat krijg je met die C merken...
Wat heb je nu op het oog?
Ga je ook shoppen op kleur zoals Chloro?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nog niks eigenlijk, moet nog even goed rondkijken.
Nee. Kies gewoon een model en kies dan de leukste kleur.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ga je ook shoppen op kleur zoals Chloro?
Oh oke, wat is je favoriete kleur?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Kies gewoon een model en kies dan de leukste kleur.
Roze.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh oke, wat is je favoriete kleur?
Ja bedankt voor je tijd. Je maakt nu kans op een bol.com cadeaukaart van 10 euro als je je 06 in mn dm box dropt.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:57 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ja bedankt voor je tijd. Je maakt nu kans op een bol.com cadeaukaart van 10 euro als je je 06 in mn dm box dropt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |