Misschienquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben jij een goed voornemen?
Opso wil jequote:Op woensdag 11 januari 2017 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bedoelde die van mijn vriendin toch?
Waarom doe je gelijk zoquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De bank is nog heel dus wat dat betreft gaat het prima.
Onzin, er valt altijd iets te verbeteren. De hele Kerst heb je om daarover na te denken.quote:
Ja maar ik doe niet aan 2 minuten stands.quote:
Elke vrouw met billen borsten scoort daar een goed cijfer op, ongeacht wat voor een met syfilis besmeurd gezicht je hebtquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:44 schreef Catkiller het volgende:
Opso hoeveel scoor jij op de rooftopsoccergirlschaal?
Wilde wat sfeer er in brengen, sorry.quote:
ik altijd als ik jou zie postenquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat ben ik zelden helaas, tenzij ik van een jointje heb mogen genieten
Door mij te pesten ok :squote:Op woensdag 11 januari 2017 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde wat sfeer er in brengen, sorry.
Dat jij nou alleen met kerst nadenkt, de rest van ons denkt het hele jaar na.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Onzin, er valt altijd iets te verbeteren. De hele Kerst heb je om daarover na te denken.
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik altijd als ik jou zie posten
sowquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat jij nou alleen met kerst nadenkt, de rest van ons denkt het hele jaar na.
Wow miauw catfight pplquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Elke vrouw met billen borsten scoort daar een goed cijfer op, ongeacht wat voor een met syfilis besmeurd gezicht je hebt
Op de kerst zing ik graag een liedje.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Onzin, er valt altijd iets te verbeteren. De hele Kerst heb je om daarover na te denken.
Niels is er ook, pak hem wel aan danquote:
Waarom moet er iemand gepest wordenquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niels is er ook, pak hem wel aan dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |