Haha toch 80 cent. Maar was niet daar in de buurt.quote:Op zondag 19 februari 2017 12:02 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Ja nice!
Ook Uithoorn en Aalsmeer en Rijsenhout?
Die had ik in eerste instantie ook in mijn planning staan gisteren, maar het ging me toch niet helemaal lukken. Maar dankzij de 2% bonus die ik via jou krijg heb ik er dan toch een klein beetje van gezien :-)
Zie PMquote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:25 schreef xFurion het volgende:
Ben al een tijdje aan het meekijken en zou wel mee willen doen. Iemand die mij een invite code wilt sturen? Voor eeuwige waardering.
Smartspotter is zo goed als leeg iddquote:Op woensdag 22 februari 2017 18:13 schreef Miek95 het volgende:
Fijn dat het slecht weer is, want er zijn amper opdrachten.
wil je mij een pm sturen met je emailadres en woonplaats? dan kan ik je een invite sturenquote:Op woensdag 22 februari 2017 19:43 schreef sjoerdvdijk het volgende:
Zo, na een tijdje meegelezen te hebben en nu wat tijd over heb, heeft iemand misschien nog een invite te vergeven aan mij?
Alvast heul veul bedankt;)
Ook bij Roamler weinig bijzonders. Ik hoop dat er 't van weekend en volgende week veel opdrachten komen, heb dan vakantiequote:Op woensdag 22 februari 2017 20:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
Smartspotter is zo goed als leeg idd
Bedankt!quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:26 schreef Vanessahuizen het volgende:
[..]
wil je mij een pm sturen met je emailadres en woonplaats? dan kan ik je een invite sturen
Lekker verdiend! Hier waren er ook genoeg te doen, maar is op zondag zowat alles gesloten dus baalde beetjequote:Op zondag 26 februari 2017 17:53 schreef Feestkabouter het volgende:
lekker die sportcafe check: 178,50 verdiend in minder dan 3 uur!
21 locaties gedaan en nog 1 andere opdracht tussendoor.
bij mij waren er ook 10 van de 21 gesloten, maar geen info daarover te vinden op websites (of op internet stond dat ze open zouden moeten zijn).quote:Op maandag 27 februari 2017 08:40 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Lekker verdiend! Hier waren er ook genoeg te doen, maar is op zondag zowat alles gesloten dus baalde beetje
Hoezo kom je dan op 178,50?quote:Op maandag 27 februari 2017 09:47 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
bij mij waren er ook 10 van de 21 gesloten, maar geen info daarover te vinden op websites (of op internet stond dat ze open zouden moeten zijn).
2 locaties waarvan ik wel op internet kon vinden dat ze gesloten waren ben ik overgeslagen.
als er geen info over openingstijden op internet te vinden was wel ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:17 schreef Prh01 het volgende:
[..]
Hoezo kom je dan op 178,50?
Of kreeg je nu ook vergoeding als ze dicht waren?
Bij mij kwam er wel een lijst met producten te staan. Gisteren 7 shifts kunnen doen in een uur. Doen de shifts het nu bij jou dan? Bij mij staat er dat er geen meer beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:00 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap geen reet van die shift. Je moet de ean code invoeren en vervolgens dan uit een lijst het juiste product kiezen. Er komt alleen geen lijst? Echt super onduidelijk dit.
Ik zag die opdracht ook staan, Maar ik vroeg me af waar je die code kan vinden... Waar heb jij hem vandaan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:00 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap geen reet van die shift. Je moet de ean code invoeren en vervolgens dan uit een lijst het juiste product kiezen. Er komt alleen geen lijst? Echt super onduidelijk dit.
ja, ik kon er wel in komen. maar bij mij kwam die lijst niet tevoorschijn dus heb hem maar weer geannuleerd. ik heb het expres op de pc gedaan omdat die site het op de mac al helemaal niet doet en dan werkt het nog maar half. beetje jammer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:55 schreef Skittles het volgende:
[..]
Bij mij kwam er wel een lijst met producten te staan. Gisteren 7 shifts kunnen doen in een uur. Doen de shifts het nu bij jou dan? Bij mij staat er dat er geen meer beschikbaar zijn.
Hoe lang heb je er over gedaan? 2,50 pst toch?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:38 schreef Miek95 het volgende:
Gisteren 13 shifts kunnen doen. De site werkte prima bij, af en toe stonden de producten niet in de lijst, maar het meeste kon ik snel vinden. Ben benieuwd of er nog meer shifts komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |