abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168048725
De liefde van je leven, bestaat dat eigenlijk wel? Is het geen glijdend vlak van je eerste kalverliefde als je jong bent en hoe ga je ermee om als je net een relatie hebt gehad waarvan je vind of dacht dat het de grote liefde van je leven is? Is het ook geen gewoonte en gewenning als je jarenlang met dezelfde partner bent, herinneringen opgebouwd hebt en pieken en dalen hebt meegemaakt? Of is het juist die prille lust bij een beginnende relatie, die eerste maanden van heftige verliefdheid en lust?
pi_168048748
Wat is je definitie van liefde?
pi_168049004
De persoon in je leven waar je het meest voor voelt of hebt gevoeld. Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_168049202
Wie geloofd daar anno 2017 nog in? Liefde van je leven/ De ware bestaat niet. 95% van de relaties bestaan uit het feit dat men niet alleen wil zijn. Men is tevreden met de partner indien men denkt dat ze niks beter kunnen krijgen. Dan beslist men om te settelen. Het is survival of the fittest.
pi_168049207
Liefde is wat anders dan verliefd zijn. Dat laatste gaat over, dat eerste niet.
Dus ja, ik denk dat het kan. En dat je liefde kan voelen voor meerdere personen. Je vriend/vriendin, je familieleden,etc.
pi_168049235
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:26 schreef Belgosome het volgende:
Wie geloofd daar anno 2017 nog in? Liefde van je leven/ De ware bestaat niet. 95% van de relaties bestaan uit het feit dat men niet alleen wil zijn. Men is tevreden met de partner indien men denkt dat ze niks beter kunnen krijgen. Dan beslist men om te settelen. Het is survival of the fittest.
De liefde van je leven vind ik niet het zelfde als 'de ware' of 'je soulmate'.
pi_168049277
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:28 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

De liefde van je leven vind ik niet het zelfde als 'de ware' of 'je soulmate'.
Wat is het verschil? Liefde van je leven kan vervangen worden door anderen?
pi_168049296
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:30 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Wat is het verschil?
Dat de liefde van je leven gewoon de grootste liefde van je leven is/was. Dat er meerdere personen zijn die dat kunnen invullen geloof ik wel.
pi_168049423
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:31 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat de liefde van je leven gewoon de grootste liefde van je leven is/was. Dat er meerdere personen zijn die dat kunnen invullen geloof ik wel.
Daar volg ik je in. Er lopen veel mensen rond waarbij je gelukkig een leven kunt delen. Tijd, toevalligheden, kunstmatigheid/manipulatie,... brengen je dan bij één specifiek persoon. Maar ze zijn vervangbaar en details hadden je naar een ander kunnen toebrengen.
In de natuur wint de sterkste van het mannelijk geslacht van een bepaald dier ook de meeste vrouwtjes. Geld voor de mens ook.

Het concept als "de ware" bestaat dan inderdaad niet. Vind het vrij naïef dat mensen geloven dat er één persoon voorbestemd is voor je. Is sprookjesachtig.
pi_168049461
De ware geloof ik niet in. De liefde van m'n leven is tot nu toe m'n huidige vriend. Lekker suf en cliché uiteraard maar ben heel erg gelukkig met hem en nog steeds verliefd na vier jaar. Geen idee hoelang dat zo blijft natuurlijk, ik hoop heel lang.
pi_168049490
Tja het leven is geen sprookje, overal kan je iemand treffen die bij je past.
pi_168049495
quote:
Enige frustatie hier?

Of de ware bestaat..tja afhankelijl wat je zoekt en waar je tevreden mee bent. Ik zeg ja de ware bestaat
pi_168049540
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:44 schreef edward_v het volgende:

[..]

Enige frustatie hier?

Of de ware bestaat..tja afhankelijl wat je zoekt en waar je tevreden mee bent. Ik zeg ja de ware bestaat
Realistisch zijn.
pi_168049869
De langste relatie die je gehad hebt zie ik als 'de liefde van je leven".
Sommige mensen bedoelen meer op soul mates en dat soort shit, maar daar geloof ik zelf niet in.
pi_168050106
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:03 schreef LurkJeRot het volgende:
Sommige mensen bedoelen meer op soul mates en dat soort shit, maar daar geloof ik zelf niet in.
Meh. Ik geloof ook niet in soul mates of de ware maar niet helemaal eens met "liefde van je leven = langste relatie".

Mijn huidige relatie is nog niet zo lang als mijn vorige (ruim 1,5 vs. 3,5 jaar) maar ik kan wel zeggen dat deze relatie een stuk beter is dan de vorige. Puur omdat we beter bij elkaar passen en ik op zich wel geloof dat we over 10 jaar ook nog wel zullen matchen omdat we dezelfde normen, waarden en ideeën hebben.

Overigens vind ik 'liefde van je leven' sowieso een beetje overdreven. Als je het maar goed hebt, en verder zie je wel waar het eindigt :+
Fuck the EBU
pi_168050142
Ik ervaar liefde in de zin dat ik heel graag bij mijn meissie ben
pi_168050358
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:27 schreef HarveySpecter het volgende:
Dus ja, ik denk dat het kan. En dat je liefde kan voelen voor meerdere personen. Je vriend/vriendin, je familieleden,etc.
Dit is precies het punt waar ''de liefde van je leven'' komt kijken. Dan verdwijnt die verliefdheid niet, of helemaal niet snel. Zo heb ik het tenminste altijd ervaren.

Ik denk dat er wereldwijd wel meer mensen zijn met wie je gelukkig kan zijn (helemaal als je niet beter weet), maar ik denk wel dat er maar enkele mensen op de wereld zijn die de potentie hebben om ''the one'' the worden. Afhankelijk van omstandigheden/toevalligheden (zoals eerder genoemd).

Ik zit nu in mijn eerste relatie, dus veel mensen zouden denken dat ik gewoon niet beter weet en bij iemand anders net zo gelukkig zou kunnen zijn (of meer), maar ik vraag me af hoe ik gelukkiger kan worden dan ik nu ben...gezien de vele overeenkomsten (en zelfde toekomst ideeën/normen/waarden en het nog steeds aanwezige verliefde gevoel. Ik betwijfel het in ieder geval ten zeerste. Er klopt gewoon zoveel en ik denk gewoon niet dat er iemand rondloopt die al die dingen ook heeft EN nog meer.
pi_168050409
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:16 schreef Yesse het volgende:

[..]

Meh. Ik geloof ook niet in soul mates of de ware maar niet helemaal eens met "liefde van je leven = langste relatie".

Het was dan ook mijn mening en niet de jouwe :P
pi_168050478
Mijn opa is meer dan 60 jaar met mijn oma geweest tot hij overleed. Ik denk dat zij elkaar wel de liefde van hun leven vinden/vonden. Ja, het bestaat. Maar het is niet zo dat je weet wie het is als je 30 bent. Achteraf/aan het einde van hun leven kunnen de meeste mensen vast wel iemand aanwijzen als liefde van hun leven.
pi_168050655
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:37 schreef Tja..1986 het volgende:
Mijn opa is meer dan 60 jaar met mijn oma geweest tot hij overleed. Ik denk dat zij elkaar wel de liefde van hun leven vinden/vonden. Ja, het bestaat. Maar het is niet zo dat je weet wie het is als je 30 bent. Achteraf/aan het einde van hun leven kunnen de meeste mensen vast wel iemand aanwijzen als liefde van hun leven.
zoiets moois dus :)

en dit soort berichten:

http://www.metronieuws.nl(...)elkaars-armen-sterft

dan geloof je toch in de ware
pi_168052208
Ik geloof in liefdes van mijn leven.
1 + 1 = blauw
pi_168052702
quote:
Mensen kijken te veel (vaak ook bijna alleen) naar het uiterlijk. Echte liefde kun je ook voelen voor iemand die je wat betreft uiterlijk niet echt je type vindt.

En survival of the fittest heeft de mens allang uitgebannen. Hoe genetisch mislukt of ziek je ook bent, je wordt wel op de been gehouden met de moderne gezondheidszorg.

Maar jij classificeert survival of the fittest zeker onder hoe veel vrouwen je hebt geneukt en hoe aantrekkelijk ze zijn.
Why stay small, if you can grow big..
pi_168054560
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:17 schreef Bananenpap het volgende:
De persoon in je leven waar je het meest voor voelt of hebt gevoeld. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Dit.
En soms moet je accepteren dat het niet werkt met de persoon waar de gevoelens wel het diepste waren. :)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_168055132
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:27 schreef HarveySpecter het volgende:
Dat eerste gaat natuurlijk ook wel eens over.
pi_168055136
Ik geloof wel in de liefde van mijn leven. Ik ben er alleen niet helemaal zeker van dat het er maar 1 is.

Bij mijn huidige vriend heb ik al heel lang het gevoel dat hij de/een liefde van mijn leven is. We hebben 4.5 jaar een relatie, maar dat gevoel is er al sinds ik hem ken en dat is 12 jaar. Altijd het gevoel gehad van: jij bent het.
Als ik het moet omschrijven dan voelt mijn liefde voor hem als onvoorwaardelijk. Of dat daadwerkelijk zo is, dat zal de tijd moeten uitwijzen.
pi_168055146
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:43 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Mensen kijken te veel (vaak ook bijna alleen) naar het uiterlijk. Echte liefde kun je ook voelen voor iemand die je wat betreft uiterlijk niet echt je type vindt.

En survival of the fittest heeft de mens allang uitgebannen. Hoe genetisch mislukt of ziek je ook bent, je wordt wel op de been gehouden met de moderne gezondheidszorg.

Maar jij classificeert survival of the fittest zeker onder hoe veel vrouwen je hebt geneukt en hoe aantrekkelijk ze zijn.
Survival of the fittest heeft vooral te maken met voortplanting, niet overleving. In die zin is er nog zeker wel een bepaalde selectiedruk. Sommige mensen zullen zich niet voortplanten.
pi_168055342
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Survival of the fittest heeft vooral te maken met voortplanting, niet overleving. In die zin is er nog zeker wel een bepaalde selectiedruk. Sommige mensen zullen zich niet voortplanten.
Het heeft te maken met beiden! Niet lang genoeg overleven om voor te kunnen planten lijkt mij óók van belang.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_168055369
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:58 schreef Californium het volgende:

[..]

Het heeft te maken met beiden! Niet lang genoeg overleven om voor te kunnen planten lijkt mij óók van belang.
Ja absoluut, maar daar is binnen onze maatschappij minder sprake van door onze goede gezondheidszorg.
pi_168055439
Die herinneringen, die pieken en dalen en ja ook de "gewoonte" zijn juist deel van het extra waardevol zijn van die partner van jaren. Je leven is echt verweven met het leven van die ander en als het goed is is dat een zeer prettig gevoel.

Ben zat leuke mensen tegen gekomen die ik als het leven anders was gelopen wel had kunnen zien als potientele partners, maar met geen van hen heb ik dat diepe gevoel van samen horen. Met geen van hen heb ik dat verleden, heden en dat toekomstbeeld. Met geen van hen deel ik dat diepgaande gevoel, dat elkaar totaal kennen en accepteren (het goede en het slechte). Allen deden daarom onder voor mijn partner.

We zijn nu een 25 jaar samen en ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit weer zo'n gevoel zal kunnen delen met een ander. Verliefdheid kan ik me beter voorstellen, maar echt mijn leven, mijn zijn willen delen met een ander? Ik weet het niet, ben bang dat het nooit hetzelfde in waarde zal zijn als wat ik nu heb. Dat ik altijd terug zal kijken en zal blijven missen wat ik nu heb. Het nooit meer zal zijn dan een schamele troost, een poging om een leegte op te vullen die is ontstaan door het verwijderen (weggaan/doodgaan) van iemand die echt een deel van mezelf is geworden.

De liefde van je leven, ik geloof er wel in. Natuurlijk weet ik dat er meerdere mensen potienteel geschikt zijn voor die titel, dat het niet gaat om dat ene mens dat als enige die rol kan vervullen. Maar wel dat als je dat mens hebt gekozen, dat gevoel zo diep gaat, dat daarna een ander die rol amper meer kan vervullen.
Maar dat is gesproken vanuit een het voelt nogsteeds echt goed, zou het naar eindigen, dat gevoel dus ophouden, dan weet ik gewoonweg niet wat er zou kunnen gebeuren, dat ligt buiten mijn voorstellingsvermogen op dit moment.
Het enige wat ik echt zeker weet is dat ik hem wilde vanaf het moment dat ik hem voor het eerst zag en dat dat nooit veranderd is, zelfs niet in die dalen, die er ook zeer zeker wel zijn geweest.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 11 januari 2017 @ 17:24:28 #30
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168055930
@Erodome: wat kun jij prachtig verwoorden wat jouw partner voor jou betekent zeg. Wow.
pi_168056479
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2017 17:24 schreef Boca_Raton het volgende:
@Erodome: wat kun jij prachtig verwoorden wat jouw partner voor jou betekent zeg. Wow.
Dank je :@
Weet dan niet zo goed wat ik daarop verder moet antwoorden :D Heb niet zoveel tijd gehad om daar goed over na te denken en te verwoorden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_168056779
De enige voor wie ik gevoelens heb gehad, werkt niet als we te close worden.
We zijn nu vrienden en af en toe kunnen we onszelf niet meer houden en dan voelt elke kus en elke aanraking perfect.

Helaas matchen onze karakters niet, maar het liefst wil ik met haar oud worden.

In de tussentijd maak ik een hoop harten kapot omdat ik er niet mee om kan gaan en ze me gaan vervelen na een paar weken. :X

Dus bij deze sorry voor al mijn toekomstige slachtoffers, maar ik hoop ooit weer echt verliefd te kunnen worden en niet omdat ik opzoek ben naar seks/aandacht.

Da's wel heel eerlijk allemaal zeg :P
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 13 januari 2017 @ 02:07:08 #33
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_168095416
Mwah. Ik weet niet.

Ik hoorde ooit dat onderzoek had uitgewezen dat er 52honderdnogwat deksels op de pot passen qua liefde. Dan zou je al heel veel geluk moeten hebben als je net die grote liefde tegenkomt.

Qua gevoel kan ik het echter helemaal begrijpen. Alleen maakte ik de fout om mijn grote liefde als friend with benefit te zien. Ben sinds de ontmoeting met hem, meer dan drie jaar geleden, vrijgezel :'( Deze fout ga ik mezelf nooit vergeven..
With love :*
pi_168098792
Er zijn in potentie veel mensen die bij je passen (dat kan ook niet anders, met 7,5 miljard mensen wereldwijd) alleen iemand wordt pas de liefde van je leven als je lang met die persoon samen bent geweest. Dat je veel herinneringen deelt, pieken/dalen samen hebt meegemaakt, etc.

Maar ja, ook dat is geen garantie. Je kunt nog steeds uit elkaar groeien.

Ik denk dat het gevoel van 'de ware' voortkomt uit onze evolutie, toen wij nog op de savanne in hele kleine gemeenschappen leefden. Toen was er niet zo veel keuze uit partners binnen een stam, dus als je dan iemand vond waar je intens verliefd op werd dan voelde dat als 'de ware' want er was geen alternatief. Vandaag de dag zitten we in de vreemde situatie dat we kunnen kiezen uit honderden potentiële partners, er is tinder, er is communicatie technologie waardoor je met mensen over de hele wereld in contact kan komen....

'De ware' is denk ik dus een verouderd concept, ik denk ook dat het vooral toeval is met wie je uiteindelijk eindigt.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 14:27:29 #35
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_168103329
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:03 schreef LurkJeRot het volgende:
Mwah mijn ouders zijn 30 jaar samen geweest, maar het grootste gedeelte was hel op aarde.
Ik zou ook een beetje naar de kwaliteit kijken ipv de kwantiteit.

quote:
Ook dat zou ik niet te hard roepen. Kijk naar Pierce Brosnan. Ik heb ooit eens een interview gelezen waarin hij aangaf ook veel van zijn overleden vrouw te houden evenals hij van zijn huidige vrouw houdt. Het een hoeft niet beter te zijn dan het ander. Het kan gewoon naast elkaar bestaan. O+
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_168105265
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:27 schreef Norma_Jeane het volgende:

Ook dat zou ik niet te hard roepen. Kijk naar Pierce Brosnan. Ik heb ooit eens een interview gelezen waarin hij aangaf ook veel van zijn overleden vrouw te houden evenals hij van zijn huidige vrouw houdt. Het een hoeft niet beter te zijn dan het ander. Het kan gewoon naast elkaar bestaan. O+
Dat ontken ik ook niet.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 23:56:10 #37
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168120222
quote:
Niet waar. Dat weer je namelijk vantevoren niet.

Love of your life is zo iemand waarvan je zelfs naar de minpunten kijkt en daar een big smile van krijgt _O_ Ik heb er een :Y
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168130472
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als dit al bestaat, dan lijkt dat hele 'survival of the fittest' eerder verkeerd om te werken. Alleen de zwakzinnigen in mijn omgeving planten zich in adembenemend tempo voort.
pi_168130891
Eigenlijk weet je het wanneer je in haar ogen kijkt en denkt godverdomme ik wil echt geen seconde meer missen van jou
pi_168131920
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 16:11 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk weet je het wanneer je in haar ogen kijkt en denkt godverdomme ik wil echt geen seconde meer missen van jou
Dit. Dat iemand met verward haar en een ochtendadem nog steeds zo leuk is dat je kriebels krijgt.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 18:02:51 #41
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_168133832
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 16:11 schreef UitStraling het volgende:
Eh heb jij dat niet op regelmatige basis? :+
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_168133895
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 18:02 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Eh heb jij dat niet op regelmatige basis? :+
Hehe valt mee, heb wel eens la la seks en dan denk ik heel eventjes jaaaaaa daar is ze weer maar echt verliefd zijn is toch weer een compleet andere kunstvorm :@
pi_168135338
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 15:55 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

Als dit al bestaat, dan lijkt dat hele 'survival of the fittest' eerder verkeerd om te werken. Alleen de zwakzinnigen in mijn omgeving planten zich in adembenemend tempo voort.
Yup, ook wel dysgenetics genoemd.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 19:04:15 #44
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_168135552
Er zullen meerdere personen zijn die bij je passen, de één alleen nog net wat beter dan de ander en zal je die dan uiteindelijk ook tegenkomen?

[ Bericht 20% gewijzigd door warp995 op 14-01-2017 19:09:27 ]
  zondag 15 januari 2017 @ 22:53:25 #45
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168179037
Ik vind het maar een naïef sprookje. Maar goed, ik ben dan ook liever single.
pi_168180093
Wie de liefde van je leven is, weet je pas op je sterfbed denk ik.

Voor hetzelfde geld word je op je 70e nog zo verliefd op iemand anders, terwijl de vrouw met wie je 25 jaar getrouwd bent geweest je zo verraad of verdriet aandoet dat alle liefde uit het verleden wordt weggepoetst.
Hell To The Liars
pi_168181067
De liefde van mijn leven (ben ongeveer zeker er van) heb ik gekwetst, pijn gedaan en slecht behandeld.
Hoezo liefde van mijn leven?

Ze heeft mij van een uiterst diepe depressie afgeholpen en me weer laten lachen in het leven.
Ze geloofde in me wanneer niemand anders dat deed, ze hield van me hoe ik was ,ze kookte voor me , kwam me op zoeken als verassing en steunde me als ik verdrietig of gekwetst was.
Zoveel te danken aan haar , alleen kan ik der niet meer contacteren na hoe slecht ik met de break up ben omgegaan...
Dus ja ik denk dat ik de liefde van mijn leven al heb ontmoet , maarja het zij zo
  maandag 16 januari 2017 @ 00:51:35 #48
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168181690
quote:
Mogen dat ook negatieve gevoelens zijn?

Nu ik er zo over denk zijn het toch diegenen geweest waarmee ik de beste sex had. Onthoud dat! En verder het beste kon koken, het minste zeurde, en poetste en stofzuigde als ik weg was. en natuurlijk alleen de boodschappen haalde want aan shoppen heb ik een hekel.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 16 januari 2017 @ 00:57:08 #49
450228 LeesFoknl
pi_168181748
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 23:56 schreef Bugno het volgende:

[..]

Niet waar. Dat weer je namelijk vantevoren niet.

Love of your life is zo iemand waarvan je zelfs naar de minpunten kijkt en daar een big smile van krijgt _O_ Ik heb er een :Y
Ik ook, het is Kwispel, mijn hond.

_O- _O- _O-
  woensdag 18 januari 2017 @ 23:47:42 #50
450228 LeesFoknl
pi_168259801
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:43 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

heb ik nou altijd gemeend dat met deze engelse uitdrukking wordt bedoeld; de fittest: degene die zich het beste aanpast, het beste past. En niet dat het over fit zijn gaat.
Want (volgens mij) gaat het in de natuur mbt overleven om diegenen die zich het beste aanpassen aan hun omgeving en niet om de sterksten.

Toen een kometenregen onze wereld raakte strierf nagenoeg alle leven, al die grote dinosaurussen enz. en bleven er alleen een soort muizen over, die diep in de grond de bovengrondse vuurzee overleefden. en daar is later weer al het leven uit ontstaan.

:Y :Y

8)7 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')