Ik van Martin O'Malley, die (in tegenstelling tot Sanders) over vier jaar nog eens een poging kan doen. Ook Cory Booker is iemand om in de gaten te houden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Michelle Obama wel onderschat, maar je hebt verder wel gelijk met je punt.
Sowieso was ik persoonlijk groot voorstander van Bernie Sanders.
Iedereen kent wel iemand die er overheen gegaan is. Zelfde geldt voor Fajah.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weet iemand nog waarom Patricia Paay of Patty Brard bekend zijn?
Ah oké...quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze begon als soapie wat ze daarna heeft gedaan... ¯\_(?)_/¯
Bijna altijd, inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tatoeages zijn altijd lelijk, imho
Zo lelijk. Mooi crashdieet trouwens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die bovenlip zit echt vol met een liter botox
Zij is ook zo'n gezellige meidquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Dit is iets voor de chick van Peter Jan Rens!
Toen ze aan die crackertjes zat en Peter Jan sushi at werd ze chagrijnig.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zij is ook zo'n gezellige meid
Als ze dat dan weghaalt, kan ze nog een kilo afvallen...quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die bovenlip zit echt vol met een liter botox
Zitten een boel zoetstoffen in toch? Net zo slecht.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:00 schreef Martinello het volgende:
Ik drink Crystal Clear. Scheelt een stuk.
Wat doet dat ertoe?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:01 schreef Onnoman het volgende:
mensen die een dieetboek uitgeven terwijl ze nog niet eens de mbo hebben afgerond![]()
![]()
Geen inhoud, geen diepgang...moet allemaal vrolijk zijn...nee geen succes.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:01 schreef Bolasie het volgende:
Bring back Pauw. Dit programma is slecht.
Geen idee. Kennelijk is er animo voor dat boek en kennelijk zit die meid prima in haar vel. Dus dan zal ze wel iets goed doen, lijkt me.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:02 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Zitten een boel zoetstoffen in toch? Net zo slecht.
Wat is je bewijs?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:02 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Zitten een boel zoetstoffen in toch? Net zo slecht.
Ik was iets te stellig. Net dit even gelezen: https://www.diabetesfonds(...)tstoffen-en-diabetesquote:
Tja, het heeft weer een hoog RTL Late Night gehalte.quote:Te gast: Jeroen Snel en Justine Marcella over huwelijken tussen royals en burgers
Te gast: Robèrt van Beckhoven over zijn passie voor brood
Te gast: Mike Boddé en Laura van Kaam vertellen over depressie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |