quote:Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.
Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:
"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."
Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.
Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.
De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.
Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.
Game on!
Oud nieuws kerel. Hij heeft zich wederom op zeer ludieke wijze geïntroduceerd bij zijn publiek.quote:
Ben toch wel blij, want ik dacht gisteren 1 seconde dat BradgeTV voor eeuwig zou verdwijnen. Maar de echte vlogs laten toch wat lang op zich wachten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oud nieuws kerel. Hij heeft zich wederom op zeer ludieke wijze geïntroduceerd bij zijn publiek.
Hier ben ik het roerond mee eens. Braddie zal zich eerst opnieuw moeten bewijzen voordat ik opnieuw een abonnement op zijn kanaal afsluit. Tevens moet hij leren dat er consequenties aan zijn acties verbonden zijn, en dat hij ons niet keer op keer als onzindelijke puppy's buiten de deur kan blijven zetten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:29 schreef Grunge. het volgende:
Ik had me trouwens een dag voor het account hiervoor verwijderd werd eindelijk toch maar weer geabonneerd. Bij dit kanaal zal het wel nog langer duren voor ik op dat knopje druk. We zijn verdomme geen marionetten.
Ga weg braddie.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:03 schreef yaoi123 het volgende:
Bijna elke grote vlogger nu is toch ooit begonnen met een crappy camera?
Denk niet dat de camera het probleem isquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:03 schreef yaoi123 het volgende:
Maar beginnen ze allemaal als een zoutzak zonder uitstraling, 50 kilo overgewicht, eeuwig werkloos en als iemand die niks te vertellen/doen heeft? Daar zit de crux inquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:03 schreef yaoi123 het volgende:
je kan het best gewoon beginnen als je dan geld hebt voor de dure camera weet je heel goed hoe die werkt(omdat je altijd maximaal uit een kut camera weet te halen)quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:03 schreef yaoi123 het volgende:
Wat ik bij jou fascinerend vind is dat je er op het oog normaal uitziet en communiceert. Alleen als ik je dan op het forum zie posten is het net alsof je verstandelijk beperkt bentquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
je kan het best gewoon beginnen als je dan geld hebt voor de dure camera weet je heel goed hoe die werkt(omdat je altijd maximaal uit een kut camera weet te halen)
Hij heeft gewoon camera's die in staat zijn om beelden in 1080p te schieten maar hij vind 480p mooier o.i.d., laten we het er maar op houden dat het een authentieke opvatting is.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:03 schreef yaoi123 het volgende:
je mist beloftes maken en ze nooit nakomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar beginnen ze allemaal als een zoutzak zonder uitstraling, 50 kilo overgewicht, eeuwig werkloos en als iemand die niks te vertellen/doen heeft? Daar zit de crux in
Ik krijg van Danny geld om als een retard over te komen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat ik bij jou fascinerend vind is dat je er op het oog normaal uitziet en communiceert. Alleen als ik je dan op het forum zie posten is het net alsof je verstandelijk beperkt bent
Als we alle mentale kwesties er ook nog bij gaan pakken dan zijn we nog wel even zoetquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef Seam het volgende:
[..]
je mist beloftes maken en ze nooit nakomen.
Niemand wil hem toch in 1080 zien? Denk dat dat ook het probleem is.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon camera's die in staat zijn om beelden in 1080p te schieten maar hij vind 480p mooier o.i.d., laten we het er maar op houden dat het een authentieke opvatting is.
Ben benieuwd wat je nog meer zou zien in dat hok van hem als hij in full HD zou schietenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:21 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Niemand wil hem toch in 1080 zien? Denk dat dat ook het probleem is.
Bij een slechte camera zie je niet zo hoe hij er uit ziet.
Rooftopsoccergirl is fake. Is gewoon een of andere autist die foto's van iemand anders op instagram post.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:23 schreef MissionPhailed het volgende:
RIP BradgeTV topicreeks in WEBHet was een spectaculair einde met BradgeTV-kanalen die als paddestoelen uit de grond schieten, bijgestaan door rooftopsoccergirl die achteraf géén man van middelbare leeftijd in een Westfield blijkt te zijn, maar een übergeile blondine van in de 20 ... !
ook met een crappy lijf?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:03 schreef yaoi123 het volgende:
Zou hij dat bedoelen met dat we niet moeten denken dat we hem ''echt kennen'', dus dat we pas echt intens kennis met hem gaan maken zodra hij plaatjes in 1080p gaat schieten?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:21 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Niemand wil hem toch in 1080 zien? Denk dat dat ook het probleem is.
Bij een slechte camera zie je niet zo goed hoe hij er uit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |