quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gran Turismo 5 en Uncharted 3 liggen nog in het plastic
oeh is dat vandaagquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
mozes, ga je ook weer pjr kijken?
grtdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:07 schreef supersof het volgende:
waar zijn mn girls ik praat liever over bh's dan games
Heb helemaal niks met PS4 en shit omdat ik die controllers echt ruk vind. (Nu kan je gewoon xbox achtige controllers kopen en die aan je ps4 hooken dus loosargument) maar kijk deze trailer van Uncharted 4quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]kwaliteit van de spellen en greffiks zijn ook nog gewoon prima genoeg
bh bh bhquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:07 schreef supersof het volgende:
waar zijn mn girls ik praat liever over bh's dan games
Het is niet wat je denktquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
4 handen op één buik is leuker, kijk met mij mee
maar je hebt een mooi leven gehad. ik bedoel, een jaar of 15 geleden was het leven mooiquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja gvd nu heb ik een kuthumeur
ik kijk met je meequote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil wel met je kijken. Het niveau van hun is minder hoog.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
echt he, had ik een keer toen ik popo achter me aan had. had usain gekilled op de 100 meter ik zweerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.autoblog.nl/ni(...)kzij-formula-e-94831
heb nog tegen deze kankerjoch geraced in de halve finale van national simrace event max verstappen
helaas was ik niet snel genoeg voor de de finale, kon maar niet wennen aan pedalen en stuurtje
hij praatte zo met iemand en hij had thuis bij het oefenen een 1.51.xxx gereden ik had thuis een 1.50.xxx gereden godverdomme
heb minstens net zoveel potentie of zelfs meer
waarom was ik niet op de hoogte van deze event
ik had zeker dikke prijzengeld kunnen pakken
Welja ga nog even doorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:09 schreef Drug het volgende:
[..]
maar je hebt een mooi leven gehad. ik bedoel, een jaar of 15 geleden was het leven mooi
jaquote:
Jij bent legit gewoon een typetje, no way dat jij formule hebt geredenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.autoblog.nl/ni(...)kzij-formula-e-94831
heb nog tegen deze kankerjoch geraced in de halve finale van national simrace event max verstappen
helaas was ik niet snel genoeg voor de de finale, kon maar niet wennen aan pedalen en stuurtje
hij praatte zo met iemand en hij had thuis bij het oefenen een 1.51.xxx gereden ik had thuis een 1.50.xxx gereden godverdomme
heb minstens net zoveel potentie of zelfs meer
waarom was ik niet op de hoogte van deze event
ik had zeker dikke prijzengeld kunnen pakken
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
eerder samen met jouw ey cutie kom hier gimme taste of dat ass doe girl twerk it
Ze zouden de olympische spelen moeten houden met politiehonden. Ineens 2 seconden sneller op WR.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
echt he, had ik een keer toen ik popo achter me aan had. had usain gekilled op de 100 meter ik zweer
kloptquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:09 schreef Drug het volgende:
[..]
maar je hebt een mooi leven gehad. ik bedoel, een jaar of 15 geleden was het leven mooi
simrace mongoolquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent legit gewoon een typetje, no way dat jij formule hebt gereden_!!!!
echt hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze zouden de olympische spelen moeten houden met politiehonden. Ineens 2 seconden sneller op WR.
26 ik en had ik een account op FOKquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
klopt
toen was ik zes en hoefde ik niks te doen
vind ik niet zo leukquote:
OK IK GA ZELFMOORD PLEGEN VAARWELquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:11 schreef Drug het volgende:
[..]
van jou wordt ten minste nog gehouden
wow jij bent echt oudquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
26 ik en had ik een account op FOK
Hoe lang zit je nou al op fok?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
26 ik en had ik een account op FOK
alleen maar spelenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
klopt
1999 - 2000quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nou al op fok?
Als 8-jarige was het leven ook mooi. Kon ik iig al lezen en zelf spelletjes op de computer.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
klopt
jammer dat je niet meer je eerste account hebt, anders kon je wijs doen met je userid onder de 10000quote:
nee blijfquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
OK IK GA ZELFMOORD PLEGEN VAARWEL
welke spelletjes?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als 8-jarige was het leven ook mooi. Kon ik iig al lezen en zelf spelletjes op de computer.
Oudste die ik nog heb is uit 2004 ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jammer dat je niet meer je eerste account hebt, anders kon je wijs doen met je userid onder de 10000
blufquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
OK IK GA ZELFMOORD PLEGEN VAARWEL
op 6 ook toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als 8-jarige was het leven ook mooi. Kon ik iig al lezen en zelf spelletjes op de computer.
come on I can take you to a place you never been before in your life I promise you come on yo you have never gettin your ass eaten before I promise you it's something you'll never forget in your life I'll make you cry I promisequote:
Dat is wel lekker ja, maar als zesjarige hoef je tenminste geen tafels te lerenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Leek me mooie foktijd toen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oudste die ik nog heb is uit 2004 ofzo
Dima rijdt helemaal niets noppes nadaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent legit gewoon een typetje, no way dat jij formule hebt gereden_!!!!
dit soort posts redden levensquote:
ff dimmen of ik trek je baard erafquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
come on I can take you to a place you never been before in your life I promise you come on yo you have never gettin your ass eaten before I promise you it's something you'll never forget in your life I'll make you cry I promise
Kan je in OO komenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leek me mooie foktijd toen.
Heb dit jaar m'n 10 jarig jubileum
Meeste kinderen in groep 4 kunnen wel lezen hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
heb we hoop gelachen altijd hier, nu nog, maar topics zijn kutquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leek me mooie foktijd toen.
Heb dit jaar m'n 10 jarig jubileum
te kort geen gripquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ff dimmen of ik trek je baard eraf
Het ging om mij he, voor je echt dankbaar bentquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dit soort posts redden levens
bedankt drug
graag gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dit soort posts redden levens
bedankt drug
Oldbe's Onlyquote:
ik bedank drug dat hij levens redquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het ging om mij he, voor je echt dankbaar bent
kon je niet lezen op je 6e dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Vast wel, maar lijkt me dat een beetje kunnen lezen wel makkelijker navigeert.
Dat staat er toch ook?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meeste kinderen in groep 4 kunnen wel lezen hoor.
wacht wie ben jijquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zie de dima
[ afbeelding ]
kijk die v-rug gvd
huh?? v-rug?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zie de dima
[ afbeelding ]
kijk die v-rug gvd
ken je redcat nog?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wolfenstein 3D, Bonkheads, Revolt, Prince of Persia.
oooo prachtige tijdenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wolfenstein 3D, Bonkheads, Revolt, Prince of Persia.
Het doet een beetje T80 aanquote:
Haal weg.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zie de dima
[ afbeelding ]
kijk die v-rug gvd
Meisje gehosseld?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
was de enige turko daar tussen al die kazen in fucking limburg met die grijze cardigan toch
goei baard hoe lang geleden, wist trouwens helemaal niet dat je koerd was.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
was de enige turko daar tussen al die kazen in fucking limburg met die grijze cardigan toch
Teun kan ook al lezenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar had het toen officieel nog niet geleerd.
Was wel een held hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
paar jaar terug wat over gezien, was item bij dumpert of geenstijl ofzo.
rip
summer '15quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
goei baard hoe lang geleden, wist trouwens helemaal niet dat je koerd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |