blufquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
OK IK GA ZELFMOORD PLEGEN VAARWEL
op 6 ook toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als 8-jarige was het leven ook mooi. Kon ik iig al lezen en zelf spelletjes op de computer.
come on I can take you to a place you never been before in your life I promise you come on yo you have never gettin your ass eaten before I promise you it's something you'll never forget in your life I'll make you cry I promisequote:
Dat is wel lekker ja, maar als zesjarige hoef je tenminste geen tafels te lerenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als 8-jarige was het leven ook mooi. Kon ik iig al lezen en zelf spelletjes op de computer.
Leek me mooie foktijd toen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oudste die ik nog heb is uit 2004 ofzo
Dima rijdt helemaal niets noppes nadaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent legit gewoon een typetje, no way dat jij formule hebt gereden_!!!!
dit soort posts redden levensquote:
ff dimmen of ik trek je baard erafquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
come on I can take you to a place you never been before in your life I promise you come on yo you have never gettin your ass eaten before I promise you it's something you'll never forget in your life I'll make you cry I promise
Kan je in OO komenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leek me mooie foktijd toen.
Heb dit jaar m'n 10 jarig jubileum
Meeste kinderen in groep 4 kunnen wel lezen hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
heb we hoop gelachen altijd hier, nu nog, maar topics zijn kutquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Leek me mooie foktijd toen.
Heb dit jaar m'n 10 jarig jubileum
te kort geen gripquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ff dimmen of ik trek je baard eraf
Het ging om mij he, voor je echt dankbaar bentquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dit soort posts redden levens
bedankt drug
graag gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dit soort posts redden levens
bedankt drug
Oldbe's Onlyquote:
ik bedank drug dat hij levens redquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het ging om mij he, voor je echt dankbaar bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |