Ik wil wel met je kijken. Het niveau van hun is minder hoog.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
4 handen op één buik is leuker, kijk met mij mee
echt he, had ik een keer toen ik popo achter me aan had. had usain gekilled op de 100 meter ik zweerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.autoblog.nl/ni(...)kzij-formula-e-94831
heb nog tegen deze kankerjoch geraced in de halve finale van national simrace event max verstappen
helaas was ik niet snel genoeg voor de de finale, kon maar niet wennen aan pedalen en stuurtje
hij praatte zo met iemand en hij had thuis bij het oefenen een 1.51.xxx gereden ik had thuis een 1.50.xxx gereden godverdomme
heb minstens net zoveel potentie of zelfs meer
waarom was ik niet op de hoogte van deze event
ik had zeker dikke prijzengeld kunnen pakken
Welja ga nog even doorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:09 schreef Drug het volgende:
[..]
maar je hebt een mooi leven gehad. ik bedoel, een jaar of 15 geleden was het leven mooi
jaquote:
Jij bent legit gewoon een typetje, no way dat jij formule hebt geredenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.autoblog.nl/ni(...)kzij-formula-e-94831
heb nog tegen deze kankerjoch geraced in de halve finale van national simrace event max verstappen
helaas was ik niet snel genoeg voor de de finale, kon maar niet wennen aan pedalen en stuurtje
hij praatte zo met iemand en hij had thuis bij het oefenen een 1.51.xxx gereden ik had thuis een 1.50.xxx gereden godverdomme
heb minstens net zoveel potentie of zelfs meer
waarom was ik niet op de hoogte van deze event
ik had zeker dikke prijzengeld kunnen pakken
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
eerder samen met jouw ey cutie kom hier gimme taste of dat ass doe girl twerk it
Ze zouden de olympische spelen moeten houden met politiehonden. Ineens 2 seconden sneller op WR.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
echt he, had ik een keer toen ik popo achter me aan had. had usain gekilled op de 100 meter ik zweer
kloptquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:09 schreef Drug het volgende:
[..]
maar je hebt een mooi leven gehad. ik bedoel, een jaar of 15 geleden was het leven mooi
simrace mongoolquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent legit gewoon een typetje, no way dat jij formule hebt gereden_!!!!
echt hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze zouden de olympische spelen moeten houden met politiehonden. Ineens 2 seconden sneller op WR.
26 ik en had ik een account op FOKquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
klopt
toen was ik zes en hoefde ik niks te doen
vind ik niet zo leukquote:
OK IK GA ZELFMOORD PLEGEN VAARWELquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:11 schreef Drug het volgende:
[..]
van jou wordt ten minste nog gehouden
wow jij bent echt oudquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
26 ik en had ik een account op FOK
Hoe lang zit je nou al op fok?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
26 ik en had ik een account op FOK
alleen maar spelenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
klopt
1999 - 2000quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nou al op fok?
Als 8-jarige was het leven ook mooi. Kon ik iig al lezen en zelf spelletjes op de computer.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
klopt
jammer dat je niet meer je eerste account hebt, anders kon je wijs doen met je userid onder de 10000quote:
nee blijfquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
OK IK GA ZELFMOORD PLEGEN VAARWEL
welke spelletjes?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als 8-jarige was het leven ook mooi. Kon ik iig al lezen en zelf spelletjes op de computer.
Oudste die ik nog heb is uit 2004 ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jammer dat je niet meer je eerste account hebt, anders kon je wijs doen met je userid onder de 10000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |