Geen ijs liefhebber?quote:Op maandag 26 juni 2017 18:31 schreef HarveySpecter het volgende:
Ontzettend veel moeite om aan m'n kcal behoefte te komen de laatste 2 weken.
Zal wel met het warme weer te maken hebben.
Ga in de sportschool wel lekker
Dat is dan juist wat je niet zou moeten willen volgens mij.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:14 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mwa nee, niet echt.
Misschien maar wat meer bier drinken
Ik weet het. Was ook een geintje uiteraard.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is dan juist wat je niet zou moeten willen volgens mij.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:36 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik weet het. Was ook een geintje uiteraard.
Fijn dat de temperatuur weer iets gezakt is. Eet nu vanzelfsprekend al meer en haal m'n dagelijkse behoefte nu wel.
Waarom wil je dit?quote:Op donderdag 7 september 2017 13:16 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoi Hoi,
Doe nu +/- 3 maanden aan krachttraining en zie al mooie resultaten. Wil nu beginnen met extra supplementen en mijn vraag is eigenlijk; welke supplementen gebruiken jullie?
Zat persoonlijk te denken aan creatine capsules (of is poeder beter?) of een pre-workout boosters met creatine erin verwerkt.
Las ook iets over nitric oxide, maar dat lijkt me nog iets te heftig
En raden jullie een post-workout poeder aan? Gebruiken jullie die zelf?
Ik fitness vaak na een lange dag werken op kantoor. Wil hierdoor dat extra stukje "pomp" en concentratie meepakken. De post-workout poeder zou ik dan voor mijn spieren willen. betere herstel?quote:
Daar heb vast een koffie apparaat dan, neem een espresso als prequote:Op donderdag 7 september 2017 13:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik fitness vaak na een lange dag werken op kantoor. Wil hierdoor dat extra stukje "pomp" en concentratie meepakken. De post-workout poeder zou ik dan voor mijn spieren willen. betere herstel?
Creatine timing maakt werkelijk geen hol uit.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:16 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoi Hoi,
Doe nu +/- 3 maanden aan krachttraining en zie al mooie resultaten. Wil nu beginnen met extra supplementen en mijn vraag is eigenlijk; welke supplementen gebruiken jullie?
Zat persoonlijk te denken aan creatine capsules (of is poeder beter?) of een pre-workout boosters met creatine erin verwerkt.
Las ook iets over nitric oxide, maar dat lijkt me nog iets te heftig
En raden jullie een post-workout poeder aan? Gebruiken jullie die zelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Ga gewoon goed eten, goed slapen etc.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik fitness vaak na een lange dag werken op kantoor. Wil hierdoor dat extra stukje "pomp" en concentratie meepakken. De post-workout poeder zou ik dan voor mijn spieren willen. betere herstel?
Waarom?quote:Op donderdag 7 september 2017 13:16 schreef defokkingfoker het volgende:
\
Wil nu beginnen met extra supplementen en mijn vraag is eigenlijk; welke supplementen gebruiken jullie?
Klinkt als veel te weinig kcal. Heb je al eens gemeten wat nu je dagelijkse inname is?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:00 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Beste FOK!ers, kunnen jullie helpen? Na ruim een maand niet gesport te hebben wil ik 1 januari volle bak gaan in de sportschool. Ik wil elke dag om 7.00 uur in de sportschool staan en heb al inkopen gedaan voor een goed dieet. Mijn doel is spieropbouw (clean bulk). Ik heb al een push pull legs-schema samengesteld, maar loop vast in mijn dieet. Het ziet er nu als volgt uit:
6.30uur 1 banaan met 1 dadel
8.15uur 1 proteïneshake
12.00uur ??? met mandarijn
15.00uur mandarijn
18.00uur warme maaltijd bestaande uit kip, bruine bonen, zalm (uit blik), spinazie en sla
22:00uur Franse kwark
Het proteïnegehalte van dit dieet is mijn inziens wel goed, alleen mis ik wat koolhydraten. Verder heb ik ook geen idee wat te eten als lunch.
Alle tips en suggesties zijn welkom
Is de sportschool wel om 7:00 open op 1 januari?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:00 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Beste FOK!ers, kunnen jullie helpen? Na ruim een maand niet gesport te hebben wil ik 1 januari volle bak gaan in de sportschool. Ik wil elke dag om 7.00 uur in de sportschool staan en heb al inkopen gedaan voor een goed dieet. Mijn doel is spieropbouw (clean bulk). Ik heb al een push pull legs-schema samengesteld, maar loop vast in mijn dieet. Het ziet er nu als volgt uit:
6.30uur 1 banaan met 1 dadel
8.15uur 1 proteïneshake
12.00uur ??? met mandarijn
15.00uur mandarijn
18.00uur warme maaltijd bestaande uit kip, bruine bonen, zalm (uit blik), spinazie en sla
22:00uur Franse kwark
Het proteïnegehalte van dit dieet is mijn inziens wel goed, alleen mis ik wat koolhydraten. Verder heb ik ook geen idee wat te eten als lunch.
Alle tips en suggesties zijn welkom
Die van mij wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:05 schreef Maraca het volgende:
Is de sportschool wel om 7:00 open op 1 januari?
Ah, mijn oude sportschool was steeds dicht op de dagen waarop je juist lekker kon sportenquote:
Dat was ook een reden dat ik een ander heb gezochtquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:12 schreef Maraca het volgende:
Ah, mijn oude sportschool was steeds dicht op de dagen waarop je juist lekker kon sporten
Wat raad je aan om te eten met veel goede kcal en weinig vetquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt als veel te weinig kcal. Heb je al eens gemeten wat nu je dagelijkse inname is?
Kip.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:28 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Wat raad je aan om te eten met veel goede kcal en weinig vet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |