Och jee.quote:Info over Chris
Journalist. En zo. Geboren Held. Heeft altijd gelijk. Oneindige wijsheid. Goddelijk lijf. Bescheiden. Maakt geld met Twitter (@realtwitcourt)
quote:Twitter heeft de gebruiker die de foto's publiceerde geblokkeerd, maar voor Klomp is de maat vol. Op Facebook laat hij weten dat ,,dit een brug te ver is".
Welke mensen betalen geld voor tweets over rechtzaken?quote:
Die bestaan blijkbaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:03 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Welke mensen betalen geld voor tweets over rechtzaken?
Als je zelf de deur niet uit mag van de bewaker en je matties voor moeten komen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:03 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
haha..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:14 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Als je zelf de deur niet uit mag van de bewaker en je matties voor moeten komen?
Hij werkt toch gewoon voor het AD? Of is dat niet meer?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:03 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ik zie op het twitteraccount dat je een abonnementje per week of maand kunt afsluiten voor toegang tot zijn tweets.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:16 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hij werkt toch gewoon voor het AD? Of is dat niet meer?
Oh, dat is wel bizar ja. Heb je een linkje? Ik kan dat account niet vinden..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:52 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ik zie op het twitteraccount dat je een abonnementje per week of maand kunt afsluiten voor toegang tot zijn tweets.
Voor het eerst dat ik zoiets tegenkom.
https://twitter.com/realtwitcourtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:59 schreef Physsic het volgende:
[..]
Oh, dat is wel bizar ja. Heb je een linkje? Ik kan dat account niet vinden..
Dat is wel raar inderdaad. Toch meer dan 400 volgers, misschien zijn de Tweets het geld wel waard..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:06 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
https://twitter.com/realtwitcourt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |