jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:50 schreef zeer het volgende:
[..]
dan ben ik hetero as fuck
heb je nou srs gemailed of niet?
vieze bolsjewieken gvdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:54 schreef Trollscience het volgende:
iedereen is slaafs onder de vuist van kapitalisme
rtquote:
weet ik ben genetic limbo manquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rt
meer zo van bolsjewieksers(wiekser is libmurgs woord betekent letterlijk 'aftrekker' maar is gewoon een belediging :p)
zelfde reden als wat jij met fok wilquote:
fucking irritant is dat als ze alleen nog zakken en niet meer heffenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Elke dag hé. Moet er niet aan denken om tijdens het laden met een lege accu te zitten
Ik heb doperwtjes, aardappeltjes met mexicano's opquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:56 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik doe lekker easy, club sandwich. Erwtensoep misschien morgen.
jezelf afleiden?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:56 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
zelfde reden als wat jij met fok wil
cockquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:56 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik doe lekker easy, club sandwich. Erwtensoep misschien morgen.
hoeweet jij wat zeer met fok wil?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:56 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
zelfde reden als wat jij met fok wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |