Twinspark lijkt me geen diesel.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:09 schreef BrandX het volgende:
Diesel of benzine? En waar woont hij nu?
Ohw, blond en geen verstand van hequote:Op maandag 9 januari 2017 23:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Twinspark lijkt me geen diesel.
Je bent me net voorquote:Op maandag 9 januari 2017 23:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Twinspark lijkt me geen diesel.
Het gewicht is ook wel handig.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:18 schreef LiquidSmoke het volgende:
Oei, paar dingetjes vergeten dus!
Transmissie: Handgeschakeld (5 versnellingen)
Brandstof: Benzine
Stad 1:7, snelweg 1:11,5quote:
collega is bezig met n andere invulling. Succes met de verkoop!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:51 schreef BrandX het volgende:
collega van mij is met redelijke spoed op zoek naar iets vervangends. Ik ga hem inseinen.
Zijn er nog punten waar de auto wat minder is? Roest ergens bijvoorbeeld? Wielkasten? Ergens op te letten?quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:38 schreef LiquidSmoke het volgende:
Dat zal december 2014 geweest, aansluitend is hij gekeurd. Helaas heb ik hier geen bonnen van of dergelijke. De exacte km stand van vervanging is niet meer leesbaar (staat alleen nog een roze krabbeltje op het blok welke bijna weg is).
Het verbruik is in de stad 1:7 en op de snelweg 1:12, gecombineerd zo rond de 1 op 9,2. Firefox1 heeft de spijker op zijn kop
De auto weegt ledig 1395 kilo.
Nog wat dingen die te binnen schieten:
- Airco is voor het laatst afgevuld in augustus 2015, werkt tot nu gewoon goed
- Accu is nu een jaar oud, de vorige overleed plotseling toen het begon te vriezen. Er zit nu een 74Ah Varta accu in.
Als er meer vragen zijn hoor ik ze graag
Verbruikte die van jou ook meer olie dan een gemiddelde auto? ongeveer 1 liter op minimaal 1000 km?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stad 1:7, snelweg 1:11,5
Ik heb ook zo'n pracht machine in bezit gehad.
Olieverbruik viel reuze mee, maar als de auto stuk gaat zit je met een probleem. Vrijwel alle onderdelen zijn 2x zo duur dan de meeste auto's, dus daar moet je rekening mee houden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Verbruikte die van jou ook meer olie dan een gemiddelde auto? ongeveer 1 liter op minimaal 1000 km?
Hoe wel ik het idee heb dat mijn huidige polo ook vrij veel olie verbruikt![]()
geen idee waar de olie blijft, maar auto geeft ook niet echt aan dat hij onder het minimum zit of zo laat staan koel vloeistofmeestal pas als het te laat is geloof ik.
Hahahaha, nee, maar toch bedanktquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
Ruilen tegen een Ford Focus uit 2001?
Ze zal echt woest zijn als ze dit kon lezen![]()
Ja, alleen ik woon aan de andere kant van het land.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:39 schreef LiquidSmoke het volgende:
Potentiele koper heeft afgehaakt...
Iemand anders nog interesse?
Ja het zijn leuke auto's maar Alfa auto's hebben doorgaans bart smit kwaliteit.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
alfa romeo 166, mijn favoriete auto, heb er 2 stuks van gehad inmiddels.
Helaas wegens te veel onderhoud en te weinig geld op moment van inruil, weg gedaan en ingeruild voor een polo.
Maar als ik weer genoeg geld zou hebben zou ik er zo weer 1 kopen.
super gave auto ook lekker snel etc![]()
![]()
een echte bazen auto.
2x zo duur qua onderhoud? Dan wil ik weten waar je andere auto's qua onderhoud heen brengt, dan ga ik daar ook heen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Olieverbruik viel reuze mee, maar als de auto stuk gaat zit je met een probleem. Vrijwel alle onderdelen zijn 2x zo duur dan de meeste auto's, dus daar moet je rekening mee houden.
Maar voor 1500 euro zal ik de gok best wel durven te wagen
Ik heb de 146, 156 (2x) en 166 in bezit gehad en ze waren een stuk duurder qua onderhoud dan andere merken die ik in bezit heb gehad. Vooral het uitlaat-systeem is peperduur.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2x zo duur qua onderhoud? Dan wil ik weten waar je andere auto's qua onderhoud heen brengt, dan ga ik daar ook heen.
Fijne auto zo'n 166 en met de 2.0 ook economisch nog eens een goede keuze. Betrouwbaar en niet duur qua onderhoudt. Ja de distributie is duur (en moet relatief vaak), maar op andere vlakken is die dan weer goedkoop (bougies gaan 100k km mee).
Ik rij met veel plezier in mijn jtd 20v (die wel wat duurder is om te rijden).
Ik kom/kwam regelmatig in Zwolle... Morgenochtend haal ik mijn nieuwe bolide op en dan staat de Alfa verder stil (helaas).quote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, alleen ik woon aan de andere kant van het land.
Rijd je toevallig wel eens rond in Neerlandsch Noorderlijke regionen?
Als ik deze week mijn Focus verkocht krijgt, dan heb ik zeer serieuze interessequote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:06 schreef LiquidSmoke het volgende:
Prijsverlaging!
Nieuwe vraagprijs: ¤1350
Top! Ik heb zojuist mijn nieuwe kar opgehaald en de Alfa staat verder stil nu.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik deze week mijn Focus verkocht krijgt, dan heb ik zeer serieuze interesse
Dat was mijn vorige. Een 3.0 V6. Ik heb nu een 166 met het GTA-blok erin gelepeldquote:
FOTO!!quote:Op zondag 29 januari 2017 01:03 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat was mijn vorige. Een 3.0 V6. Ik heb nu een 166 met het GTA-blok erin gelepeld
quote:
Mooie kleur ook! Wees er zuinig op, er rijden niet veel van deze type meer rond.quote:
Het blok is er in gezet door Sam van Lingen. Zou iets boven de 250 pk moeten hebben.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mooie kleur ook! Wees er zuinig op, er rijden niet veel van deze type meer rond.
Heb je al een dyna test gedaan?
Harde piemelwerk.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3.2 op de Postttbank
Ware genot om met een 3 liter dat soort ritjes in de bergen te maken.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het blok is er in gezet door Sam van Lingen. Zou iets boven de 250 pk moeten hebben.
Dit is trouwens mijn vorige Italiaanse:
[ afbeelding ]
3.0 onder aan de Gavia-pas als ik het goed heb. In ieder geval Noord-Italië
Volgens de vriendin van een goeie vriend is het een saaie auto. Een Toyota Aygo daarentegen vindt ze niet saaiquote:
Ik rij nog liever in een Jeep van 40 jaar oud, dan in een Aygoquote:Op zondag 29 januari 2017 01:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Volgens de vriendin van een goeie vriend is het een saaie auto. Een Toyota Aygo daarentegen vindt ze niet saai
Je komt er tenminste een beetje vlot mee omhoog. Niks gelul van niet de juiste versnelling / toerenbereik. Gewoon knallenquote:Op zondag 29 januari 2017 01:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ware genot om met een 3 liter dat soort ritjes in de bergen te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Is ook zonde, het paaltje was toch echt iets harder dan de auto helaasquote:Op zondag 29 januari 2017 16:26 schreef MaxTheDog het volgende:
Top bak! Schade rechtsachter is echt zonde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |