Nee.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zou ik een foto van jou mogen, heb namelijk geen beeld bij jou
Mijn geraaskal als waarheid aanzienquote:Op maandag 9 januari 2017 22:00 schreef -supergirl- het volgende:
sinds wanneer heeft Montelly de status van algemeen uitgekotst persoon? ik vind em wel chill
Wat zegt hij over mijn ex dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Altijd over hetzelfde beginnen.
1. Linkdumps posten over moslimnieuws.
2. Crip aanvallen op haar uiterlijk.
3. Beginnen over TARDIS. zijn ex.
Ho ho hoquote:Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
dat je een snorretje boven je kutje hebt vind ik wel geil.
Maar geen tetten kan echt niet.
Zijn die tieten een hand vol?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:58 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Crip moet ernstig haar best doen wil ze dit formaat halen hoor
wat is je cupmaat dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ho ho ho
Ik zei niet dat ik geen tieten heb
Jij hebt al gehadquote:
Dat ze dom is geweest en nooit beter dan jou zal krijgen.quote:
Jij hebt helemaal geen recht van sprekenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
dat komt omdat jij ook uitgekotst wordt
Kan je wat harder praten ik kan je niet zo goed verstaan door mijn superieure lengte van 1.95mquote:Op maandag 9 januari 2017 22:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je krijgt die label snel als je geen Crip whiteknight bent.
Je ging toch weg?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
wat is je cupmaat dan?
Docentes met dikke tetten waren altijd fantastisch vroeger.
Vertrouw jou niet.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jammer dit. Dacht dat we misschien wat konden opbouwen.
Braddie ik bedoel er niks mee we kunnen praten over de struggle van big boobsquote:Op maandag 9 januari 2017 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij leest vast wel mee dus ziet dit wel.
Wow Montellyquote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat ze dom is geweest en nooit beter dan jou zal krijgen.
Een kinderhand is zo gevuld. [insert pedograpje]quote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of je grote of kleine handen hebt.
Maar ik ging zelf wegquote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat ze dom is geweest en nooit beter dan jou zal krijgen.
Ik kreeg de vorige keer een privé kamer.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:03 schreef TARDIS. het volgende:
In het ziekenhuisbed tegenover mij ligt een heel lief oud vrouwtje te praten met de vrouw in het bed naast haar en ze is heel lief maar ze heeft tampons in haar neus en ze praat nu GODVER irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |