Doe normaal trutquote:
Jesus christquote:
maar andere redenen zijn er voor mij al helemaal niet om veganist te wordenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is ook niet nodig om veganist te zijn.
gadverdammequote:
M'n buuv' heeft me letterlijk over m'n bol geaaid toen ik er 'ns mee bezig was. M. uit Denemarken ook toen ik een nieuw speeltje voor m'n PC had.quote:
Jaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:47 schreef dopfles1 het volgende:
c
[..]
chloro jij kan wel spareribs maken neem ik aan?
opetenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:48 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
wat gaat ie met die staaf in zn hand doen denk je?
Bestaat een verzekering voor hè. 'Brick Coverage'.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel vervelend als die legoblokjes tegen je kop kletteren, maar het is tenminste geen doodsverwensing
ik weetquote:Op maandag 9 januari 2017 21:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
M'n buuv' heeft me letterlijk over m'n bol geaaid toen ik er 'ns mee bezig was. M. uit Denemarken ook toen ik een nieuw speeltje voor m'n PC had.
Wat maakt dat nou uit man. Als je maar happy bent.
Crip is ook dik en propt zich vol met KFC, wat is je punt?quote:
nee want dan is ze slechte moslim.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zullen we een keertje naakt spareribs eten
Wist niet dat Lego zulke serious business wasquote:Op maandag 9 januari 2017 21:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bestaat een verzekering voor hè. 'Brick Coverage'.
Je punt? Ik film het toch ook niet wanneer ik tarrels uit mijn reet vis en daarna van mijn vingers aflik?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip is ook dik en propt zich vol met KFC, wat is je punt?
ja dag heb je gezien hoe dik braddie isquote:Op maandag 9 januari 2017 21:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip is ook dik en propt zich vol met KFC, wat is je punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |