Ja ik heb wel vaak evil shit in Mn hoofd ja voor iemand van 1m55quote:Op maandag 9 januari 2017 22:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zie je wel. Zou mij niks verbazen als kleine mensen een soort IS-achtige organisatie zouden starten en dan met driewielers tegen mijn schenen zouden botsen.
Bah, hangtietenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:10 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Bij mij zitten de tetten meteen tegen mn pener. Wat ook wel lekker is.
awquote:
its my party and i cry if i want to?quote:
Geniet ervan xxxquote:Op maandag 9 januari 2017 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
eten gekregenga het allemaal opsmikkelen met een aflevering black mirror
nee, je kan beter xcachet proberen te versierenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:12 schreef dopfles1 het volgende:
is choloroform een beetje knap mensen?
In mijn verbeelding welquote:Op maandag 9 januari 2017 22:12 schreef dopfles1 het volgende:
Dat je een keer aan een plattelandsgleufje mocht snuffelen maakt het je nog geen casanova eh..quote:Op maandag 9 januari 2017 22:11 schreef Mozy het volgende:
Nog steeds geen foto van Chloro in mijn dm hebben. /emo
Das jouw mening.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat je een keer aan een plattelandsgleufje mocht snuffelen maakt het je nog geen casanova eh..
wie is dat?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, je kan beter xcachet proberen te versieren
Ja, srs.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:12 schreef dopfles1 het volgende:
moet je morgenmiddag even terug komenquote:
Heel leuke en enorm intelligente meid.quote:
Dat hoop ik niet.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je morgenmiddag even terug komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |