welke danquote:
ohquote:Op maandag 9 januari 2017 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik merk weinig van hasj en ik vind wiet lekkerder.
Ik hoop dat ik dit kan onthouden haha. En anders vraag ik je tegen die tijd weer, hopelijk weet jij het dan nog.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:37 schreef zeer het volgende:
[..]
coffeshop hortus de overkant, was echt mooie zaak, super relaxte kerel achter de balie
vergeet nooit watquote:Op maandag 9 januari 2017 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dit kan onthouden haha. En anders vraag ik je tegen die tijd weer, hopelijk weet jij het dan nog.
val je nog op anorexia of kun je inmiddels al meer vrouw aan?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kort zwart jurkje erbij. Hnnnnng
wiet geeft echt stoned unmovable shitty fuck gevoelquote:Op maandag 9 januari 2017 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is dan main difference tussen wiet en hasj
Als jij het mag, mag ik het ook!!quote:Op maandag 9 januari 2017 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik je met mijn bekentenis aangezet tot drugs?
Wiet > hasjquote:Op maandag 9 januari 2017 18:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wiet geeft echt stoned unmovable shitty fuck gevoel
hasj is gewoon.. lightheaded high... lekker je ding doen alalalalalala
ik was meer wiet man though
ben je weer aan het blowen?quote:Op maandag 9 januari 2017 18:39 schreef zeer het volgende:
[..]
val je nog op anorexia of kun je inmiddels al meer vrouw aan?
en ook bio dus? ah ga x checken.quote:Op maandag 9 januari 2017 18:37 schreef zeer het volgende:
[..]
coffeshop hortus de overkant, was echt mooie zaak, super relaxte kerel achter de balie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |