Nee lijk srs wel wat joodsquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:18 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik geloof er werkelijk he-le-maal niets van
Ow kan. Heb nooit sjans met Turken. Never.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:20 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
De Turkse FOK'sters die ik ken waren allemaal bloedmooi. Schijnt gewoon zo te zijn.
Als je onzeker bent voelt het ook alsof iedereen kijkt.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maakt me onzekerIk voel me een reus tussen al die manlets.
Ja! En beeld je in dat je Donna, de secretaresse van Harvey Specter bent.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als je onzeker bent voelt het ook alsof iedereen kijkt.
Ik heb hetzelfde, het helpt als je muziek ophebt zodat je er niet zoveel aan kan denken.
Ben niet heel onzeker. Ik word wel onzeker als mensen staren.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als je onzeker bent voelt het ook alsof iedereen kijkt.
Ik heb hetzelfde, het helpt als je muziek ophebt zodat je er niet zoveel aan kan denken.
Mijne wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:29 schreef Yiha3 het volgende:
mijn lijf is niet echt om naar te staren lol
zolang je maar gezond bent zekerquote:
zou ook wel staren danquote:
Je hebt te veel boerenkool en aardappels gegeten van de Hollandse akkers waardoor je op een Hollander bent gaan lijken met je moddervette tieten en dikke reet.quote:
Ik ben je moeder niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:19 schreef kzomba het volgende:
[..]
Je hebt te veel boerenkool en aardappels gegeten van de Hollandse akkers waardoor je op een Hollander bent gaan lijken met je moddervette tieten en dikke reet.
En jij bent...?quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:19 schreef kzomba het volgende:
[..]
Je hebt te veel boerenkool en aardappels gegeten van de Hollandse akkers waardoor je op een Hollander bent gaan lijken met je moddervette tieten en dikke reet.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 09:42 schreef giepen het volgende:
Ik als alpha man kan ook de drang niet weerstaan om naar de vrouwen te kijken...dit gaat gewoon automatisch. Ik probeer dit wel discreet te doen om niet als een pervert over te komen... daarna keihard fappen in de auto.
Een alphaman fapt niet in een auto, die plant zich voort.quote:Op woensdag 11 januari 2017 09:42 schreef giepen het volgende:
Ik als alpha man kan ook de drang niet weerstaan om naar de vrouwen te kijken...dit gaat gewoon automatisch. Ik probeer dit wel discreet te doen om niet als een pervert over te komen... daarna keihard fappen in de auto.
eensquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een alphaman fapt niet in een auto, die plant zich voort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |