abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168006951
Komt vast omdat je een Turk bent.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168007037
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:17 schreef SecretPret het volgende:
Komt vast omdat je een Turk bent.
Volgens mij wordt iedereen gewoon zo bekeken.
pi_168007084
Ik had dat gevoel ook altijd maar het was meestal ook wel echt zo
Terwijl ik nooit make-up op deed of forceerde Mja in basic fit heb je dat snel
Al het tuig is daar te vinden..

Doe je make-up op?
Enige wat ik had wa strakke kleding Mja alsof je in dikke kleding kunt sporten :')

Beste zoek je vrouwengym
pi_168007129
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef kdricklamar het volgende:

Doe je make-up op?
Enige wat ik had wa strakke kleding Mja alsof je in dikke kleding kunt sporten :')

Beste zoek je vrouwengym
Op werkdagen doe ik mn make up niet af nee. Weekends sport ik make-uploos.

Heb legging en een strak bedekkend topje, valt mee.

Misschien kijken ze omdat ik huge ben. Of fugly.
pi_168007206
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Op werkdagen doe ik mn make up niet af nee. Weekends sport ik make-uploos.

Heb legging en een strak bedekkend topje, valt mee.

Misschien kijken ze omdat ik huge ben. Of fugly.
Volgensmij kijken mannen sowieso naar je in de gym :r en meiden soms ook super bitchie

Van de zomer in een vrouwengym gesport in Brussel was echt perfect _O_

Ik vind het viezer als die oude opa's ineens een praatje met je willen maken drm met oortjes sporten :r
pi_168007242
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef kdricklamar het volgende:

Doe je make-up op?

Beste zoek je vrouwengym
Vrouwengyms :') :') ___!
pi_168007251
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:29 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Volgensmij kijken mannen sowieso naar je in de gym :r en meiden soms ook super bitchie

Van de zomer in een vrouwengym gesport in Brussel was echt perfect _O_

Ik vind het viezer als die oude opa's ineens een praatje met je willen maken drm met oortjes sporten :r
Misschien willen ze er even stiekem inglijden terwijl je squat? ;)
pi_168007275
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:30 schreef luckass het volgende:

[..]

Vrouwengyms :') :') ___!
Serieus je hebt echt sportscholen met women Only :7
pi_168007298
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:31 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Serieus je hebt echt sportscholen met women Only :7
Ja wat heb ik daar nou aan loopt er geen eyecandy meer voor mij in F4F :9
pi_168007323
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Misschien willen ze er even stiekem inglijden terwijl je squat? ;)
Ja dan voel je echt die blikken in je rug haha maar tegelijkertijd ga je ook dood en boeit het je niet

Daarom vind ik het vaak fijner om met een jongen erbij te sporten dan loert niemand zo naar je
pi_168007332
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:32 schreef luckass het volgende:

[..]

Ja wat heb ik daar nou aan loopt er geen eyecandy meer voor mij in F4F :9
Ja jouw soort hebben we het ook over
pi_168007377
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:33 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Ja jouw soort hebben we het ook over
Ik ben een leuke jongen dus dan boeit het niet
pi_168007399
Moet zeggen dat ik heel erg mn best doe niet te checken. Misschien is t wel t bekijken hoe jouw lichaam is.
pi_168007410
Heb je nog steeds klb ban? :')
pi_168007533
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb je nog steeds klb ban? :')
Mis je me als sletje?
pi_168007891
Ik vind het leuk om rond te kijken in de sportschool, maar doe dat wel altijd heel subtiel.
Dus gewoon niet meer dan de meesten doen.
De stem van de toekomst.
pi_168018199
Ben net terug. Werd minder bekeken. Vast omdat ik een wijde trui aanhad. Jeetje.
pi_168018952
Klopt, ik kijk naar vrouwen , vooral als deze een strakke legging en een strakke top aan hebben.
Waarom?
Geen idee, ik kijk gewoon, ik vind het leuk denk ik.
Soms zeg ik er ook wat van zoals 'wat zie jij er lekker uit' of ' wat een lekkere lichaam heb jij'
en dan zeggen ze dank je wel en dat ze ervoor hard getraind hebben.

Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_168019041
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Klopt, ik kijk naar vrouwen , vooral als deze een strakke legging en een strakke top aan hebben.
Waarom?
Geen idee, ik kijk gewoon, ik vind het leuk denk ik.
Soms zeg ik er ook wat van zoals 'wat zie jij er lekker uit' of ' wat een lekkere lichaam heb jij'
en dan zeggen ze dank je wel en dat ze ervoor hard getraind hebben.

Het topic staat ook in onzin eh. Ik kijk zelf ook. Vooral naar vrouwen (ass). Naar mannen kijk k niet zo maar als ik kijk lijken ze dat fijn te vinden.
pi_168019278
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hmmmmm cup E.

Maar dat zal t vast niet zijn.
jawel dikke tieten en veel testosteron in de sportschool, ik zag ook een keer een kk lelijk dik wijf met dikke tieten en dikke bovenbenen in de sportschool maar ik kreeg echt een stokstijve pik toen ik naar haar dikke tieten keek, echt kk hard was mijn staaf, als het een wapen was kon ik er iemand mee doodknuppelen, zo facking stijf was mijn knuppel.

Toen ik op stond zag je gewoon een dikke tent in mijn trainingsbroek, dus dat was wel genant, ik hoop niet dat ze mijn kankerharde dikke staaf heeft gespot, maar goed, is al een tijdje geleden.

Om een lang verhaal kort te maken,

ja, wij kijken zelfs naar lelijke dikke wijven zolang ze maar dikke vette tieten hebben vinden wij het waard om te loeren.
pi_168019643
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:20 schreef kzomba het volgende:

[..]

jawel dikke tieten en veel testosteron in de sportschool, ik zag ook een keer een kk lelijk dik wijf met dikke tieten en dikke bovenbenen in de sportschool maar ik kreeg echt een stokstijve pik toen ik naar haar dikke tieten keek, echt kk hard was mijn staaf, als het een wapen was kon ik er iemand mee doodknuppelen, zo facking stijf was mijn knuppel.

Toen ik op stond zag je gewoon een dikke tent in mijn trainingsbroek, dus dat was wel genant, ik hoop niet dat ze mijn kankerharde dikke staaf heeft gespot, maar goed, is al een tijdje geleden.

Om een lang verhaal kort te maken,

ja, wij kijken zelfs naar lelijke dikke wijven zolang ze maar dikke vette tieten hebben vinden wij het waard om te loeren.
Ben niet heel lelijk. Heb sws vnm aandacht van negers en Arabieren. Blanken vallen sws niet echt op.
pi_168019786
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:31 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ben niet heel lelijk. Heb sws vnm aandacht van negers en Arabieren. Blanken vallen sws niet echt op.
Elk meisje heeft aandacht van negers, er is een bepaald percentage vrouwen wat op negers valt en dat is niet zoveel. Voor een gemiddeld meisje is het moeilijker om een blanke jongen te krijgen als een neger. Een blanke jongen laat ook niet duidelijk merken vaak als hij je leuk vindt, negers en Arabieren doen dat wel.

In de regel is het zo, als een meisje geen blanke jongen kan krijgen kan ze altijd nog een neger krijgen, daar kun je altijd terecht.

Ik zie wel eens lelijke gedrochten die gepest zijn op school een bril op hebben en kk lelijk zijn en zich helemaal laten verwennen door Afrikanen en dan worden ze helemaal opgenomen in hun familie, ze zijn allang blij dat ze een blank meisje bij hun groep kunnen trekken.

Maar jij hebt gewoon facking vette tieten, dat is het hele verhaal, en negers vallen ook op dikke wijven, blanke jongens doen dat minder.

Maar welke pik wil je in je voelen? die van een neger van een Arabier of van een blanke?
pi_168020221
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:35 schreef kzomba het volgende:

[..]

Elk meisje heeft aandacht van negers, er is een bepaald percentage vrouwen wat op negers valt en dat is niet zoveel. Voor een gemiddeld meisje is het moeilijker om een blanke jongen te krijgen als een neger. Een blanke jongen laat ook niet duidelijk merken vaak als hij je leuk vindt, negers en Arabieren doen dat wel.

In de regel is het zo, als een meisje geen blanke jongen kan krijgen kan ze altijd nog een neger krijgen, daar kun je altijd terecht.

Ik zie wel eens lelijke gedrochten die gepest zijn op school een bril op hebben en kk lelijk zijn en zich helemaal laten verwennen door Afrikanen en dan worden ze helemaal opgenomen in hun familie, ze zijn allang blij dat ze een blank meisje bij hun groep kunnen trekken.

Maar jij hebt gewoon facking vette tieten, dat is het hele verhaal, en negers vallen ook op dikke wijven, blanke jongens doen dat minder.

Maar welke pik wil je in je voelen? die van een neger van een Arabier of van een blanke?
Wtf lees ik hier? Ik heb een vriend die geen neger is. Waarom praat je zo laatdunkend over negers? Je doet alsof een blanke meer waard is. Spoor jij wel? Waarom gooi je iedereen over een hoop? Je vergelijkt dus al een Somaliėr met Suri's.

Persoonlijk vind ik westers blank niet aantrekkelijk. De vrouwen vaak ook niet. Wat ik als aanhang bij Anti en Suri zie is 9 van de 10 x een blanke mooie dame. Congolezen etc vallen op die blanke dikke trollen waar jij op doelt.
pi_168020409
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:52 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wtf lees ik hier? Ik heb een vriend die geen neger is. Waarom praat je zo laatdunkend over negers? Je doet alsof een blanke meer waard is. Spoor jij wel? Waarom gooi je iedereen over een hoop? Je vergelijkt dus al een Somaliėr met Suri's.

Persoonlijk vind ik westers blank niet aantrekkelijk. De vrouwen vaak ook niet. Wat ik als aanhang bij Anti en Suri zie is 9 van de 10 x een blanke mooie dame. Congolezen etc vallen op die blanke dikke trollen waar jij op doelt.
het is niet zo dat ik negers als minder zie, maar de gehele wereld ziet ze als minder. Ze zien zichzelf ook als minder.

In de psychologie zijn meerdere onderzoeken gedaan van meisjes die met een donkere jongen gaan vaak een minderwaardigheidscomplex hebben en zich in de relatie dan toch waardevol voelen omdat een neger onbewust lager staat dan een blanke, ja ik heb dit allemaal niet verzonnen.

Veel negers die hier komen zijn asielzoekers en de meeste halen maximaal een MBO opleiding en komen met veel discipline toch aan het werk of ze blijven werkloos.

Als een vrouw dus moet kiezen tussen een blanke en succesvolle man met een goed inkomen of een neger zonder werk dan zal ze eerder voor de blanke kiezen.

Het klopt dat er ook mooie vrouwen zijn die met negers omgaan maar dat zijn vaak vrouwen uit de dans scene, salsa, latin dansen, deze vrouwen hebben vaak zelf ook een lage opleiding en sommige vrouwen hebben ook een hogere opleiding maar die hebben gewoon een vreemde fantasie dat het stoer is om in de nabijheid van een neger te zijn.

Het is ook meestal een fase van de meeste blanke vrouwen, ze zijn onbekend met donkere mannen en denken dat er een wereld voor hun opengaat, na een aantal jaar beginnen de culturele conflicten pas echt een rol te spelen. Ze zien dan dat ze heel verschillend zijn en worden moe van Afrikanen of Antillianen, sommige blijven hun hele leven erbij hangen en soms is het succesvol.

Je hebt ook bepaalde wijken waar veel bijstandsmoeders wonen met halfbloed kindjes van Antillianen, ze sjokken op slippers in de aldi met kinderwagen en de man zit in de bak of heeft alweer een ander crackhoertje te pakken. dat zijn vrouwen die vaak geen liefde hebben gehad en niet weten hoe het is om een goede relatie te hebben, ze zijn altijd welkom bij die groep en kunnen dan ook niets anders.

Veel west Afrikaanse mannen pakken lelijke vrouwen oude vrouwen, moddervette vrouwen, maakt allemaal niks uit.

De regel is echt, als je echt geen blanke jongen kan krijgen of altijd moeite hebt in het contact met blanke jongens dan kun je altijd nog een Afrikaan opzoeken die haar wel al die aandacht kan geven.
pi_168020507
Wat moet je, buiten sporten, nog meer in de sportschool doen dan? Om je heen kijken kan dan nog een vermakelijke secundaire bezigheid zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')