Op werkdagen doe ik mn make up niet af nee. Weekends sport ik make-uploos.quote:Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef kdricklamar het volgende:
Ik had dat gevoel ook altijd maar het was meestal ook wel echt zo
Terwijl ik nooit make-up op deed of forceerde Mja in basic fit heb je dat snel
Al het tuig is daar te vinden..
Doe je make-up op?
Enige wat ik had wa strakke kleding Mja alsof je in dikke kleding kunt sporten![]()
Beste zoek je vrouwengym
Volgensmij kijken mannen sowieso naar je in de gymquote:Op maandag 9 januari 2017 17:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op werkdagen doe ik mn make up niet af nee. Weekends sport ik make-uploos.
Heb legging en een strak bedekkend topje, valt mee.
Misschien kijken ze omdat ik huge ben. Of fugly.
Vrouwengymsquote:Op maandag 9 januari 2017 17:24 schreef kdricklamar het volgende:
Ik had dat gevoel ook altijd maar het was meestal ook wel echt zo
Terwijl ik nooit make-up op deed of forceerde Mja in basic fit heb je dat snel
Al het tuig is daar te vinden..
Doe je make-up op?
Enige wat ik had wa strakke kleding Mja alsof je in dikke kleding kunt sporten![]()
Beste zoek je vrouwengym
Misschien willen ze er even stiekem inglijden terwijl je squat?quote:Op maandag 9 januari 2017 17:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Volgensmij kijken mannen sowieso naar je in de gymen meiden soms ook super bitchie
Van de zomer in een vrouwengym gesport in Brussel was echt perfect![]()
Ik vind het viezer als die oude opa's ineens een praatje met je willen maken drm met oortjes sporten
Ja wat heb ik daar nou aan loopt er geen eyecandy meer voor mij in F4Fquote:Op maandag 9 januari 2017 17:31 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Serieus je hebt echt sportscholen met women Only
Ja dan voel je echt die blikken in je rug haha maar tegelijkertijd ga je ook dood en boeit het je nietquote:Op maandag 9 januari 2017 17:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien willen ze er even stiekem inglijden terwijl je squat?
Ja jouw soort hebben we het ook overquote:Op maandag 9 januari 2017 17:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja wat heb ik daar nou aan loopt er geen eyecandy meer voor mij in F4F
Ik ben een leuke jongen dus dan boeit het nietquote:Op maandag 9 januari 2017 17:33 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja jouw soort hebben we het ook over
Het topic staat ook in onzin eh. Ik kijk zelf ook. Vooral naar vrouwen (ass). Naar mannen kijk k niet zo maar als ik kijk lijken ze dat fijn te vinden.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Klopt, ik kijk naar vrouwen , vooral als deze een strakke legging en een strakke top aan hebben.
Waarom?
Geen idee, ik kijk gewoon, ik vind het leuk denk ik.
Soms zeg ik er ook wat van zoals 'wat zie jij er lekker uit' of ' wat een lekkere lichaam heb jij'
en dan zeggen ze dank je wel en dat ze ervoor hard getraind hebben.
jawel dikke tieten en veel testosteron in de sportschool, ik zag ook een keer een kk lelijk dik wijf met dikke tieten en dikke bovenbenen in de sportschool maar ik kreeg echt een stokstijve pik toen ik naar haar dikke tieten keek, echt kk hard was mijn staaf, als het een wapen was kon ik er iemand mee doodknuppelen, zo facking stijf was mijn knuppel.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmmmm cup E.
Maar dat zal t vast niet zijn.
Ben niet heel lelijk. Heb sws vnm aandacht van negers en Arabieren. Blanken vallen sws niet echt op.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:20 schreef kzomba het volgende:
[..]
jawel dikke tieten en veel testosteron in de sportschool, ik zag ook een keer een kk lelijk dik wijf met dikke tieten en dikke bovenbenen in de sportschool maar ik kreeg echt een stokstijve pik toen ik naar haar dikke tieten keek, echt kk hard was mijn staaf, als het een wapen was kon ik er iemand mee doodknuppelen, zo facking stijf was mijn knuppel.
Toen ik op stond zag je gewoon een dikke tent in mijn trainingsbroek, dus dat was wel genant, ik hoop niet dat ze mijn kankerharde dikke staaf heeft gespot, maar goed, is al een tijdje geleden.
Om een lang verhaal kort te maken,
ja, wij kijken zelfs naar lelijke dikke wijven zolang ze maar dikke vette tieten hebben vinden wij het waard om te loeren.
Elk meisje heeft aandacht van negers, er is een bepaald percentage vrouwen wat op negers valt en dat is niet zoveel. Voor een gemiddeld meisje is het moeilijker om een blanke jongen te krijgen als een neger. Een blanke jongen laat ook niet duidelijk merken vaak als hij je leuk vindt, negers en Arabieren doen dat wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben niet heel lelijk. Heb sws vnm aandacht van negers en Arabieren. Blanken vallen sws niet echt op.
Wtf lees ik hier? Ik heb een vriend die geen neger is. Waarom praat je zo laatdunkend over negers? Je doet alsof een blanke meer waard is. Spoor jij wel? Waarom gooi je iedereen over een hoop? Je vergelijkt dus al een Somaliėr met Suri's.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:35 schreef kzomba het volgende:
[..]
Elk meisje heeft aandacht van negers, er is een bepaald percentage vrouwen wat op negers valt en dat is niet zoveel. Voor een gemiddeld meisje is het moeilijker om een blanke jongen te krijgen als een neger. Een blanke jongen laat ook niet duidelijk merken vaak als hij je leuk vindt, negers en Arabieren doen dat wel.
In de regel is het zo, als een meisje geen blanke jongen kan krijgen kan ze altijd nog een neger krijgen, daar kun je altijd terecht.
Ik zie wel eens lelijke gedrochten die gepest zijn op school een bril op hebben en kk lelijk zijn en zich helemaal laten verwennen door Afrikanen en dan worden ze helemaal opgenomen in hun familie, ze zijn allang blij dat ze een blank meisje bij hun groep kunnen trekken.
Maar jij hebt gewoon facking vette tieten, dat is het hele verhaal, en negers vallen ook op dikke wijven, blanke jongens doen dat minder.
Maar welke pik wil je in je voelen? die van een neger van een Arabier of van een blanke?
het is niet zo dat ik negers als minder zie, maar de gehele wereld ziet ze als minder. Ze zien zichzelf ook als minder.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wtf lees ik hier? Ik heb een vriend die geen neger is. Waarom praat je zo laatdunkend over negers? Je doet alsof een blanke meer waard is. Spoor jij wel? Waarom gooi je iedereen over een hoop? Je vergelijkt dus al een Somaliėr met Suri's.
Persoonlijk vind ik westers blank niet aantrekkelijk. De vrouwen vaak ook niet. Wat ik als aanhang bij Anti en Suri zie is 9 van de 10 x een blanke mooie dame. Congolezen etc vallen op die blanke dikke trollen waar jij op doelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |