Normaal is subjectief.quote:Op maandag 9 januari 2017 02:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jullie denken allemaal dat ik tamelijk debiel ben. Maar ik ben vrij normaal
quote:Op maandag 9 januari 2017 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Irl gedraag je je totaal anders dan hier ja
wgr heeft wel vaker van die mooie topicsquote:Op maandag 9 januari 2017 02:18 schreef Flippiee het volgende:
Er zit best wel een goed topic in WGR van een gast die getrouwd is in gemeenschap van goederen maar dit niet meer wil
iedereen tochquote:Op maandag 9 januari 2017 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Irl gedraag je je totaal anders dan hier ja
Was laatst ook een topic wat in opgelicht kwam oidquote:Op maandag 9 januari 2017 02:18 schreef Flippiee het volgende:
Er zit best wel een goed topic in WGR van een gast die getrouwd is in gemeenschap van goederen maar dit niet meer wil
oh ik nietquote:Op maandag 9 januari 2017 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben op het forum precies hetzelfde als irl
Haha wtf. Even kijken of ik die kan vinden in wgrquote:Op maandag 9 januari 2017 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wgr heeft wel vaker van die mooie topics
Ook zo'n gozer die bijna is afgestudeerd en meteen huis wilt kunnen kopen
ja kloptquote:Op maandag 9 januari 2017 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijk jij mij ook niet nee, zie jou wel voor me als iemand die wat verlegen is
kan je ook gewoon in het echt doen hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 02:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja klopt
Hier gewoon alles eruit gooien
nah minder snel. Hier maken reacties minder uitquote:Op maandag 9 januari 2017 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je ook gewoon in het echt doen hoor
Je kan op snapchat toch hoofden combineren. Ik heb jouw hoofd daarvoor gebruiktquote:
Waarom maken ze in het echt wel uit dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nah minder snel. Hier maken reacties minder uit
lol stuur eens naar Hadjememaarquote:Op maandag 9 januari 2017 02:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je kan op snapchat toch hoofden combineren. Ik heb jouw hoofd daarvoor gebruikt
hier zit er een scherm tussen.quote:Op maandag 9 januari 2017 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom maken ze in het echt wel uit dan?
Hadjememaar is m'n snapquote:Op maandag 9 januari 2017 02:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
staat op mobiel dan moet ik moeilijk doen met imgur enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |