Dat ik aangesproken werd was omdat ik nergens naar binnen ging, iedereen was zeg maar onderweg en ik liep rondjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Mensen die gewoon alleen maar langslopen worden niet aangesproken door de politie, zeker niet in uitgaansgebied waarbij men rekening houdt met rare en dronken mensen.
Je vertoonde verdacht gedrag, daarom werd je aangesproken door de politie.
[..]
Omstanders bemoeien zich maar zeer zelden met een normale benadering. Dat bij jou dit vaker gebeurd zegt dat je benadering niet normaal is, de aandacht vangt.
En ja, dan wordt je idd als creep beschouwd, dat is niet raar, ligt niet aan die ander, maar aan jou.
[..]
Nee, dit is niet waar. Het is doodnormaal in die normale, niet confronterende situatie's mensen te benaderen, vraag je eens af waarom jij wel onderbroken wordt en al die anderen niet. Dat gaat niet over "alpha" gedrag van die anderen, maar over jouw gedrag.
daar genoot ie wel van jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar dan meer een bikergezicht.. hij heette Ferdinand geloof ik..
Hij was ook gewoon intelligent enzo.. Bedelen deed ie niet.. etc..
Stond ie opeens naast je als vrouw, en zei ie recht in je gezicht: "hey baby, wanna go for a ride?![]()
Kan jij die jongen niet ff helpen? En dan bedoel ik echt helpen en geen adviezen waar hij toch niks mee doet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Mensen die gewoon alleen maar langslopen worden niet aangesproken door de politie, zeker niet in uitgaansgebied waarbij men rekening houdt met rare en dronken mensen. Zelfde op een centraal station, ook daar is men gewend aan langslopen en aanspreken, daar reageerd de politie niet op.
Je vertoonde verdacht gedrag, daarom werd je aangesproken door de politie.
[..]
Omstanders bemoeien zich maar zeer zelden met een normale benadering. Dat bij jou dit vaker gebeurd zegt dat je benadering niet normaal is, de aandacht vangt.
En ja, dan wordt je idd als creep beschouwd, dat is niet raar, ligt niet aan die ander, maar aan jou.
[..]
Nee, dit is niet waar. Het is doodnormaal in die normale, niet confronterende situatie's mensen te benaderen, vraag je eens af waarom jij wel onderbroken wordt en al die anderen niet. Dat gaat niet over "alpha" gedrag van die anderen, maar over jouw gedrag.
Maar vertel nu eens hoe het kwam dat die jongen zich ermee ging bemoeien.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:55 schreef 0906 het volgende:
Het aanspreken op straat vind ik wel stukken comfortabeler dan ergens in een drukke kroeg of club. Als je daar helemaal alleen bent maak je al sowieso een vreemde indruk. Bovendien heb ik nog geen stapervaring dus om dan onzeker me in die scene te begeven zie ik ook niet zitten. Concurrentie is daar ook een stuk directer omdat mannen dronken zijn en ook wel seks willen.
Jazeker.. die had er wel lol in... en het publiek ook..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:51 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
daar genoot ie wel van jawaarschijnlijk
troll![]()
Je wilt zelf ook seks..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:55 schreef 0906 het volgende:
Het aanspreken op straat vind ik wel stukken comfortabeler dan ergens in een drukke kroeg of club. Als je daar helemaal alleen bent maak je al sowieso een vreemde indruk. Bovendien heb ik nog geen stapervaring dus om dan onzeker me in die scene te begeven zie ik ook niet zitten. Concurrentie is daar ook een stuk directer omdat mannen dronken zijn en ook wel seks willen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:50 schreef 0906 het volgende:
De reden dat deze mensen zich ermee gingen bemoeien was niet omdat ik iets raars deed of zo, want ik heb haar gewoon netjes benadert, maar omdat omstanders doorkregen dat ik haar ging versieren gingen ze zich ermee bemoeien in de hoop (ook) haar nummer te kunnen krijgen. Ik kan me geen andere reden bedenken waarom je zomaar tussen een gesprek mengt.
Het beste voor jou is gewoon dat je een meisje achtervolgt in de trein. Vervolgens stap je uit waar zij er ook uitgaat. Neem je dezelfde overstap en volg je haar naar haar huis. Als zij dan de sleutel in het slot steekt spreek je haar aan. Maar wel echt doen hè, en niet als je er eenmaal bent het dan af laten weten. Succes, dit is dè beproefde methodequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:50 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat ik aangesproken werd was omdat ik nergens naar binnen ging, iedereen was zeg maar onderweg en ik liep rondjes.Dat komt misschien wat vreemd over idd.
Ik vind het aanspreken veel prettiger in een niet drukke omgeving, dus zonder al die mannelijke concurrenten erbij. Het moment dat andere mannen zich erin mengen, is het moment dat ik het al verloren ben. De reden dat deze mensen zich ermee gingen bemoeien was niet omdat ik iets raars deed of zo, want ik heb haar gewoon netjes benadert, maar omdat omstanders doorkregen dat ik haar ging versieren gingen ze zich ermee bemoeien in de hoop (ook) haar nummer te kunnen krijgen. Ik kan me geen andere reden bedenken waarom je zomaar tussen een gesprek mengt.
Amsterdam is ook baasquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Club Air lijkt me wel leuk.
Groningen is baas. Je moet er echt eens heen
Ik heb niet zo heel veel met Nederland/Nederlandse steden, maar Groningen voelt echt leuk aan.
Allemaal plaatsen waar ik nooit ben geweestquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel in:
Groningen
Rijssen (![]()
![]()
![]()
)
Tilburg
Leeuwarden
Belfast
Bratislava
Praag
Lissabon
In Lissabon is tof. Pink street.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal plaatsen waar ik nooit ben geweest
Misschien kan je TS eens meenemenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In Lissabon is tof. Pink street.
In Praag is ook wel geinig.
Bratislava is te kleinschalig, dus raad ik af.
Belfast is op zich wel geinig, al heb je er maar een paar leuke plekken om heen te gaan
ik wil nog niet doodquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je TS eens meenemen
Zie post van fatoeman boven die paintquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat syndroom er nog zo swag uitziet.
Ja ik snapte de referentie, maar die syndroom is niet echt te vergelijken met die Elliotquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zie post van fatoeman boven die paint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |