Wat doe je dan precies? Hier kom je over als een luilak die hele dagen slaapt en zelfs daar eigenlijk in faalt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:31 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik werk er al sinds 2012 aan.Helaas weinig vooruitgang, vandaar dat ik de neiging heb om stappen over te slaan.
Autisme... geen inlevingsvermogen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:46 schreef LLgetikt het volgende:
ts komt over dat hij andere mensen niet kan inschatten hoe ze reageren en daarbij het hem niet eens boeit hoe andere zich voelen als hij ze benadert
Hmm, als je dat heb heb je dan automatisch geen inlevingsvermogen? Vind dat wel apart hoor, zo gericht op je eigen ''angsten'' en bang zijn om mensen te benaderen maar niet nadenken van o hoe kom ik over wat zou ze ervan vinden.. voelt zich op gemak enzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Autisme... geen inlevingsvermogen.
bijna elke vrouw die zomaar aangesproken word door iemand waarvan ze denken - wie is hij en en GELIJK om een nr vraagt en heel dominant soort pua shit - is een creep. Dat werkt gewoon niet en dan ook nog rennen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:50 schreef Zolderkamer het volgende:
Ts heeft iig een poging tot versieren gedaan.. gewoon doorgaan met waar je mee bezig was TS.. je weet nu iig hoe het niet moet..
Dus nu laat je een vriend hetzelfde doen.. en ben jij degene die tussenbeide komt...![]()
Ik zou je trouwens spontaan zoenen als ik als vrouw dit tafereel had aanschouwd.. puur omdat het een beetje levendigheid in de straat brengt als je rennend vrouwen gaat versieren..
Er zijn natuurlijk gradaties, maar ik heb niet het idee dat TS andere mensen begrijpt en zich in hen kan verplaatsen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:54 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Hmm, als je dat heb heb je dan automatisch geen inlevingsvermogen? Vind dat wel apart hoor, zo gericht op je eigen ''angsten'' en bang zijn om mensen te benaderen maar niet nadenken van o hoe kom ik over wat zou ze ervan vinden.. voelt zich op gemak enzo.
Ja precies.. en natuurlijk jij kan wel iets willen maar als de ander het niet wil (en dan vooral vanwege de aanpak) ja je kan iemand niet dwingen natuurlijk. Iemand op zijn gemak laten voelen en vanuit daaruit inschatten hoe of wat bepalend voor hoe het verder gaat (niet altijd meestal). Maarja ts mist dat stuk inschattingsvermogen totaal ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk gradaties, maar ik heb niet het idee dat TS andere mensen begrijpt en zich in hen kan verplaatsen.
Vroeger was er altijd een zwerver met een zztop baard en een lange regenjas in Groningen.. die liep door de herestraat, waar ie heel dicht achter vrouwen of meisjes ging lopen zonder dat ze het door hadden en dan heel hard en eng begon te schreeuwen..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:55 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
bijna elke vrouw die zomaar aangesproken word door iemand waarvan ze denken - wie is hij en en GELIJK om een nr vraagt en heel dominant soort pua shit - is een creep. Dat werkt gewoon niet en dan ook nog rennen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Vroeger was er altijd een zwerver met een zztop baard en een lange regenjas in Groningen.. die liep door de herestraat, waar ie heel dicht achter vrouwen of meisjes ging lopen zonder dat ze het door hadden en dan heel hard en eng begon te schreeuwen..
Naar de herestraat was echt een uitje... creep of geen creep..![]()
Een beetje lol op straat is altijd goed..
Nee deed nooit iets verder.. was ook een bekende verschijning maar er liepen altijd wel mensen die hem niet kenden...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:30 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
Ja zolang die niks doet maar dat is echt wel eng
beetje zoals ufopilootquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee deed nooit iets verder.. was ook een bekende verschijning maar er liepen altijd wel mensen die hem niet kenden...![]()
Oh en hij fietste altijd op een klein fietsje.. dat zag er al helemaal vaag uit..
Achteraf toen ie overleed bleek dat ie gewoon een huisje en een uitkering had wat werkelijk niemand wist...
Maar dan meer een bikergezicht.. hij heette Ferdinand geloof ik..quote:
'Alles goed?'quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar dan meer een bikergezicht.. hij heette Ferdinand geloof ik..
Hij was ook gewoon intelligent enzo.. Bedelen deed ie niet.. etc..
Stond ie opeens naast je als vrouw, en zei ie recht in je gezicht: "hey baby, wanna go for a ride?![]()
En dat zal leiden tot niets of erger, het contacteren van de poltie zoals je al vaker hebt meegemaakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:31 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik werk er al sinds 2012 aan.Helaas weinig vooruitgang, vandaar dat ik de neiging heb om stappen over te slaan.
Voordat ik weer beticht wordt van allerlei rare acties waren de enige momenten waarin de politie betrokken was omdat ze me verschillende malen zagen langslopen, meer niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:40 schreef erodome het volgende:
[..]
En dat zal leiden tot niets of erger, het contacteren van de poltie zoals je al vaker hebt meegemaakt.
De angel halen uit een benaderingsvorm die zeer confronterend is is "gevorderen" gedrag, jij bent hierin niet gevorderd, kan die angel er niet uithalen. Voel je daarin niet "minder", de meesten kunnen die angel er niet uithalen. Die angel eruit halen in die situatie's is voor verreweg de meeste niet weggelegd en zels voor degene die dat wel kunnen maar zeer matig succesvol.
Zoek minder confronterende manieren. Spreek die leuke vrouw bij de bushalte, bij dat restaurant (met lunchmogelijkheden, dat kost minder en is meer open), in die kroeg, bij die hobby aan. Dat zijn minder confronterende plekken waarbij mensen veel meer open staan voor contact. Waar het leeuwendeel van de mensen het van moet hebben.
Sla die alpha's op hun bek danquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:37 schreef 0906 het volgende:
[..]
Voordat ik weer beticht wordt van allerlei rare acties waren de enige momenten waarin de politie betrokken was omdat ze me verschillende malen zagen langslopen, meer niet.
Wat ik als vervelend ervaar zijn omstanders die zich ongevraagd in het gesprek mengen, daardoor eigenlijk mijn versierpoging ondermijnen. Of ik moet de vrouw gaan volgen tot een rustiger moment maar dan word ik weer als creep beschouwd.
Om vrouwen aan te spreken tussen allerlei andere mannen is vragen om gedoe, juist omdat ik zelf geen alpha ben denken ze dat ze mij kunnen aftroeven.Vind het asociaal gedrag.
Mensen die gewoon alleen maar langslopen worden niet aangesproken door de politie, zeker niet in uitgaansgebied waarbij men rekening houdt met rare en dronken mensen. Zelfde op een centraal station, ook daar is men gewend aan langslopen en aanspreken, daar reageerd de politie niet op.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:37 schreef 0906 het volgende:
[..]
Voordat ik weer beticht wordt van allerlei rare acties waren de enige momenten waarin de politie betrokken was omdat ze me verschillende malen zagen langslopen, meer niet.
Omstanders bemoeien zich maar zeer zelden met een normale benadering. Dat bij jou dit vaker gebeurd zegt dat je benadering niet normaal is, de aandacht vangt.quote:Wat ik als vervelend ervaar zijn omstanders die zich ongevraagd in het gesprek mengen, daardoor eigenlijk mijn versierpoging ondermijnen. Of ik moet de vrouw gaan volgen tot een rustiger moment maar dan word ik weer als creep beschouwd.
Nee, dit is niet waar. Het is doodnormaal in die normale, niet confronterende situatie's mensen te benaderen, vraag je eens af waarom jij wel onderbroken wordt en al die anderen niet. Dat gaat niet over "alpha" gedrag van die anderen, maar over jouw gedrag.quote:Om vrouwen aan te spreken tussen allerlei andere mannen is vragen om gedoe, juist omdat ik zelf geen alpha ben denken ze dat ze mij kunnen aftroeven.Vind het asociaal gedrag.
Waarom nou weer helemaal in Groningen, gewoon naar Amsterdam joh.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd? Gaan we samen de hiktruc toepassen in de Negende Cirkel in Groningen.
Als je geen jager bent, ga dan niet jagen. Zorg voor een wing-man en gedraag je een beetje sociaal/maatschappelijk succesvol. Dan gaat 'verleiden' ook wat makkelijker. Sociaal/maatschappelijk succesvolle mensen zoeken elkaar op. Schept een band. En zitten vaak ook om 'publiek' verlegen hun 'succes' te showen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:37 schreef 0906 het volgende:
Wat ik als vervelend ervaar zijn omstanders die zich ongevraagd in het gesprek mengen, daardoor eigenlijk mijn versierpoging ondermijnen. Of ik moet de vrouw gaan volgen tot een rustiger moment maar dan word ik weer als creep beschouwd.
Om vrouwen aan te spreken tussen allerlei andere mannen is vragen om gedoe, juist omdat ik zelf geen alpha ben denken ze dat ze mij kunnen aftroeven.Vind het asociaal gedrag.
Club Air lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom nou weer helemaal in Groningen, gewoon naar Amsterdam joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |