quote:Op maandag 9 januari 2017 10:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij moet gewoon hulp met zijn autisme en sociale vaardigheden. Daar komen zijn meeste problemen door.
Oké en zijn angsten/depressie, maar als hij de meds niet kan betalen dan is dat zo. Geen reden op niet te gaan echter. Genoeg andere dingen die ze kunnen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooi jezelf gewoon weg.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:06 schreef 0906 het volgende:
Had eerder al hulp gezocht bij een psycholoog maar door omstandigheden lig ik met ze overhoop. Sowieso is het toch geen oplossing, want het brengt mij niet dichterbij de vrouwen die ik wil ontmoeten.
Deze mensen krijgen een leuke woning in de stad aangeboden, worden actief ondersteund. ik woon nogal afgelegen en moet met de bus reizen om ergens te komen. Verhuizen is geen optie. Als je weinig geld hebt ben je gewoon beperkt als je iets wilt ondernemen.
quote:Op maandag 9 januari 2017 11:06 schreef 0906 het volgende:
[..]Je ligt met de psycholoog overhoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook asielzoekers die dakloos zijn. Misschien heb je het zo slecht nog niet.
[..]Stap 1 is inzien dat alleen jij zelf jezelf kan veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vraag je eens af wat er misging met die psycholoog.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Mjah je persoonlijkheid is een behoorlijke omstandigheid natuurlijk.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:06 schreef 0906 het volgende:
Had eerder al hulp gezocht bij een psycholoog maar door omstandigheden lig ik met ze overhoop.
Vrouwen aanbiddenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zegt de man die alleen een bepaald soort vrouw aanbidt.
Tis lekker goedkoop, precies wat ts nodig heeft om zichzelf ready te makenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wacht even: Basic Fit? Dat is met afstand de plek met het meeste paupervolk bij elkaar (onder een dak dan).
Daar wil je nog niet dood gevonden worden, laat staan dat je daar moet gaan hosselen.
hij moest een dagindeling opzetten. Opstaan, ontbijt, hobby/wandeling oid, lunch, hobby/iets, avondeten, bedtijd.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh er daagt al wat.Die psycholoog ging jou niet aan een vriendin/seks helpen en daarom lig je met hem/haar overhoop.
Lijkt me sowieso verstandig, een vast ritme.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij moest een dagindeling opzetten. Opstaan, ontbijt, hobby/wandeling oid, lunch, hobby/iets, avondeten, bedtijd.
[..]Een psych helpt je wel zodat je communicatuef vaardiger wordt wat je indirect helpt met vrouwen aanspreken. Maar goed, jij verwacht dat er iemand een meisje aan jou geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede post dezequote:Op maandag 9 januari 2017 11:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh er daagt al wat.Die psycholoog ging jou niet aan een vriendin/seks helpen en daarom lig je met hem/haar overhoop.
is altijd de eerste stap naar je leven op orde krijgen.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso verstandig, een vast ritme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |