Jojoortje?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb gewoon een meisje nodig die me iedere dat ik urge heb even pijpt
Ik zal je nog eens serieus advies geven.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:32 schreef Kaas- het volgende:
Durfde het toch niet aan en heb maar een blik bier uit de koelkast gepakt. Denk dat ik het even nodig had om te zien dat de gemiddelde KLB'er het zou doen, dan is het waarschijnlijk niet normaal. En Mortaxx is natuurlijk een verstandige jongen, dus ik stelde zijn advies nog wat meer op prijs.
JE HEBT TOCH BETAALD HOMOFIELquote:Op zondag 8 januari 2017 20:32 schreef Kaas- het volgende:
Durfde het toch niet aan en heb maar een blik bier uit de koelkast gepakt. Denk dat ik het even nodig had om te zien dat de gemiddelde KLB'er het zou doen, dan is het waarschijnlijk niet normaal. En Mortaxx is natuurlijk een verstandige jongen, dus ik stelde zijn advies nog wat meer op prijs.
U bent de zwakste schakel. Tot nooit meer ziensquote:Op zondag 8 januari 2017 20:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik betrap mezelf er soms op dat ik binnen mijn relatie de ander soms meer gebruik om even klaar te komen, dan dat ik zin heb om two-way de liefde te bedrijven.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb gewoon een meisje nodig die me iedere dat ik urge heb even pijpt
extra belegen kaasblokjes met een beetje mosterdquote:
Stel ik juist zeer op prijs, want zoals je las heeft jullie advies me wel in een bepaalde richting geduwd.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens serieus advies geven.
Niet de goede en juiste.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel ik juist zeer op prijs, want zoals je las heeft jullie advies me wel in een bepaalde richting geduwd.
Oberkulliequote:Op zondag 8 januari 2017 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eentje zonder kind en liefst jonger dan 23
oude brokkelkaas hierquote:Op zondag 8 januari 2017 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
extra belegen kaasblokjes met een beetje mosterd
seks is ook ontzettend overrated. Zo vermoeiendquote:Op zondag 8 januari 2017 20:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er soms op dat ik binnen mijn relatie de ander soms meer gebruik om even klaar te komen, dan dat ik zin heb om two-way de liefde te bedrijven.
denk je dat er mensen op gefapt hebbenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:34 schreef Crip het volgende:
Ging net mn reddit post van halloween checken heeft gewoon 16000+ likes. I can't, is weird feel dat zo veel mensen dat hebben gezien.
lekker hartigquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 8 januari 2017 20:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
denk je dat er mensen op gefapt hebben
WCH weetquote:
quote:
godverdommequote:Op zondag 8 januari 2017 20:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
natuurlijk, wch is een expert als het gaat om grove structuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |