quote:Op zondag 8 januari 2017 22:13 schreef Ingolstadt het volgende:
ik meen iets gezien te hebben van: zo nu 2e keer avondetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LASASASASASASASASASASASANGAAAAAA
![]()
Gaat al 10 jaar zo. Op een gegeven moment is de tijd en energie op die je in iemand steekt om hem de goede richting om te helpen en dat keer op keer in de wind geslagen wordt waardoor hij keer op keer er zelf voor zorgt dat hem dezelfde dingen overkomen.quote:
Dat was de laatste tweetquote:Op zondag 8 januari 2017 22:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik meen iets gezien te hebben van: zo nu 2e keer avondeten
Dit heeft hij toch niet echt op Twitter gezet? Hoop ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Is Bradley echt zo dom om de accountnaam BradgeTV op Twitter niet zelf vast te leggen? Dat verbaast me dan.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:11 schreef RedFever007 het volgende:
https://twitter.com/bradleyvandijk uit 2012
Dat andere account is 100% fake, kan niet anders.
Meh, dit kan Braddie niet zijn. Ik ga mee met de fakeroepers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op zondag 8 januari 2017 22:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
Die zag ik ook voorbij komenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Ja, je zou verwachten dat je zo'n grote naam snel vastlegt en er copyright op claimt.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:17 schreef Barrah het volgende:
[..]
Is Bradley echt zo dom om de accountnaam BradgeTV op Twitter niet zelf vast te leggen? Dat verbaast me dan.
Hij is nog niet dood...quote:Op zondag 8 januari 2017 22:14 schreef RedFever007 het volgende:
Nou ja, ik ga mijn leven maar eens nuttig invullen![]()
Het zwarte gat![]()
RIP Braadslee 08/01/2016
Ik las ook iets over een Juliaquote:Op zondag 8 januari 2017 22:18 schreef RedFever007 het volgende:
Wie is Jeff? Wellicht kan hij bevestigen of dit echt of fake is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
Vieze ransbak.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:20 schreef Monopoly het volgende:
Overigens niets mis met op z'n tijd 2e keer avondeten.
Als het fake is dan zijn alle berichten geplaatst NADAT de genoemde dingen door de echte Braad zijn gepost op YT en AW. Omgekeerd is het vrijwel zeker authentiek als er dingen zijn gezegd voordat ze uitkwamen. Lijkt me vrij makkelijk te checken. Helaas is het YT-gebeuren nu offline.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:18 schreef RedFever007 het volgende:
Wie is Jeff? Wellicht kan hij bevestigen of dit echt of fake is?
quote:Op zondag 8 januari 2017 22:20 schreef Ingolstadt het volgende:
Die gast die hierachter zit, wtfDe neukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |