Ah ok, dat wist ik niet.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Mapima is meer van het strooien met (verzonnen) namen.
Nee is 't ook niet. Ik gok mapima/ID-kaart die niet meer weet wat ze met 'r tijd aanmoet.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:48 schreef Azpilicueta het volgende:
Dat account is er ongeveer een week zonder dat iemand ervan wist. Maar kan mij niet voorstellen dat dat Bradley is
Neh, ambertje is ook triest, écht triest, maar die pakt dingen anders aan dan dit, denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:49 schreef Sander166 het volgende:
Dat is ambertje90 die wraak wil nemen op Braddie, omdat hij dankzij Braddie gebanned is?
Dus toch Brad zelve, denk ik dan.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:52 schreef KoningPils het volgende:
De tweets staan nu achter slot en grendel
Gelukkig heb ik ze gelezen, ben ik eens niet te laatquote:Op zondag 8 januari 2017 21:52 schreef KoningPils het volgende:
Dat wekt de indruk dat ze toch echt zijn? Dat Braad een nieuw dagboek nodig had na zijn ban hier en nadat hij zichzelf moest censureren op YT?quote:Op zondag 8 januari 2017 21:52 schreef KoningPils het volgende:
Ik ook, gelukkigquote:Op zondag 8 januari 2017 21:53 schreef Voszje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ze gelezen, ben ik eens niet te laat
Join the clubquote:Op zondag 8 januari 2017 21:53 schreef Voszje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ze gelezen, ben ik eens niet te laat
Idd waarschijnlijk dus tóch de authentieke Braddie. Hij is wel 'n beetje laat met afschermen; helft van FOK! weet nu namen van de betrokkenen enzoquote:Op zondag 8 januari 2017 21:52 schreef KoningPils het volgende:
Die vlogs had ik wel zien staan, maar nog niet gekeken... Toen ik wilde kijken was het te laat.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Join the clubIk had ze nog net op tijd gelezen. En ik had de tosti vlog nog gezien dus ik weet nu hoe je een lekkere smakelijke tosti maakt
![]()
Hij kan het toch niet zelf zijn? Hoe dom/naief ben je dan? Denk dat het gewoon iemand is die hiermee de schijn wil wekken dat het de echte braad is.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:55 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Idd waarschijnlijk dus tóch de authentieke Braddie. Hij is wel 'n beetje laat met afschermen; helft van FOK! weet nu namen van de betrokkenen enzo
Dat is wat de troll wil dat je denkt natuurlijkquote:
Voor iemand die dit topic niet volgt post je er veel inquote:Op zondag 8 januari 2017 21:57 schreef Moira. het volgende:
Denk toch echt niet dat dat Twitterkanaal van Braddie was hoor.
Ja hoor, ik ga toch maar voor de simpelste oplossing van dit mysterie: dat Brad een beetje dom geweest is.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:58 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat is wat de troll wil dat je denkt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |