#69quote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 23:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit moet wel een succeskloon van Croupouque zijn.
Zal allemaal best, maar je kunt je ook afvragen waarom iemand met zijn filmpjes kennelijk deze reactie (cq. dit soort reacties) teweeg brengt.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:59 schreef Catkiller het volgende:
Ik hoop dat die 'eenfokker' op Autoweek tyfus krijgt, en snel. Misselijkmakend ziek kneusje die al het onrecht wat hem is aangedaan in zijn hele trieste leven af wil reageren op een simpele vloggende wajonger die een fout maakt op een snelweg.
Misschien moet die mongool zich eens verdiepen in hoe het zit met wajong en er achter komen dat het geen fuck uitmaakt waar je woont voor die uitkering en het niet boeit hoeveel je spaart, als je kan sparen dan leef je nu eenmaal zuinig.
Alsof het fucking CBS je .gif gaat bewaren waar zogenaamd Braddie achter het stuur zit maar wat toch niet te bewijzen is aangezien zijn hoofd niet achter het stuur te zien is, sowieso er op gokken dat Braddie een (dodelijk) ongeval veroorzaakt en nog wat olie op het vuur willen gooien in zo'n situatie. Flikker toch op.
Dit is de beste samenvatting.quote:
Binnen een week komt hij weer met vlog-achtige filmpjes en begint alles weer opnieuwquote:Op zondag 8 januari 2017 22:56 schreef Ingolstadt het volgende:
Nieuwe kanaalbeschrijving, het woord "vlog" is niet meer te bekennen
[..]
Denk jequote:Op zondag 8 januari 2017 23:58 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Binnen een week komt hij weer met vlog-achtige filmpjes en begint alles weer opnieuw![]()
Een fout in het verkeer en het hebben van een uitkering in combinatie met autorijden, daar komt het in principe op neer met de posts waar ik op reageer. Dan heb je een wajong en 60 kg overgewicht en dan nog is iemand jaloers genoeg.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar je kunt je ook afvragen waarom iemand met zijn filmpjes kennelijk deze reactie (cq. dit soort reacties) teweeg brengt.
Deze uitspraak deed ik een jaar geleden ook, want toen flikte hij precies hetzelfde, omdat zijn filmpjes op Dumpert kwamen te staan. Binnen een week kwam ie weer met een nieuw kanaal + dezelfde soort content waarmee hij in de problemen kwam en alles begon weer opnieuwquote:
Dude, dit alles is het laatste half jaar al vier keer gebeurdquote:Op maandag 9 januari 2017 00:07 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Deze uitspraak deed ik een jaar geleden ook, want toen flikte hij precies hetzelfde, omdat zijn filmpjes op Dumpert kwamen te staan. Binnen een week kwam ie weer met een nieuw kanaal + dezelfde soort content waarmee hij in de problemen kwam en alles begon weer opnieuw
Daar zie ik een verband. Braad heeft gewoon een nuttige dagbesteding nodig. Dan is het ook afgelopen met al die YT-kanalen en fitties op FOK en AW.quote:Op maandag 9 januari 2017 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan heb je een wajong en 60 kg overgewicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |