abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 januari 2017 @ 16:59:01 #51
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168106701
Slechtgehumeurd :(
  vrijdag 13 januari 2017 @ 16:59:56 #52
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_168106716
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 05:06 schreef Ellatjuh het volgende:
moe, kan ook niet meer slapen.
mn vader is gister in bijzijn van ons als kinderen en mn moeder rustig overleden.
hij was al 7 jaar ziek alleen het laatste half jaar was het echt kwakkelen.
tja gister mocht ik van de huisarts een slaaptablet, heb die ook gehaald,
nu alweer wakker heb denk ik 3 uur geslapen.
heb geen besef van alles, heb het idee dat ik straks naar mn ouders ga maar helaas heb ik nu nog maar 1 ouder.
voel chaos in mn hoofd en ga straks mn eigen huisarts bellen dat ik toch ook voor zo nodig anders oxazepam wil hebben en is allemaal maar tijdelijk.
ja ik wist het ook niet sprak de huisarts van mn moeder en moest aangeven of ik in kon slapen of niet en was niet helder en dacht dat temazepam goed genoeg was maar heb nu onrust en zei al dat ik anders vandaag mn eigen huisarts ging bellen nog.
hoef niet veel van dei zooi heb ook maar 3 slaappillen maar gewoon voor op m n nachtkastje.
heb net maar een neut genomen en ga wel weer proberen te slapen.
ik laat alles maar gebeuren.
Raar he?

Sterkte in ieder geval.
pi_168107144
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 05:06 schreef Ellatjuh het volgende:

Gecondoleerd, sterkte deze dagen! :*

Ik had net een eerste verkennend gesprek voor mogelijk werk na m'n promotie. Beetje vreemd, maar wel OK! :) Zit er een klein beetje doorheen soms, maar soms ook niet. Wil vooral klaar zijn nu. Wel zin in het weekend. Beetje relaxen met vrienden, beetje werken op zondag.. :)
Ja doei.
pi_168110947
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 16:59 schreef Mishu het volgende:

[..]

Raar he?

Sterkte in ieder geval.
ja heel raar al moet ik zeggen dat ik veel minder warrig ben al is het nog niet allemaal doorgedrongen.
vond het vooral zeer typisch dat ook als ik nuchter was ik iets vertelde en dan compleet kwijt was wat ik wilde zeggen.
slapen gaat wel wat beter en desnoods een slaappil en heb voor zo nodig pilletjes voor onrust, niet veel want weet dat rouwen goed is enzo...

morgen een heftig dagje, dan is de crematie en ik zal ook spreken, vind het vreselijk maar weet dat mn vader het op prijs zou stellen.
tja blijft zo onwerkelijk, morgen 2 weken terug zaten we nog met oude jaar samen en hij ook nog in zn stoel, wel wat moe en hij liep moeizaam maar het ging verder goed
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_168115245
Ellatjuh, Sterkte morgen


Ik voel me eigenlijk al heel de dag blij
Hell To The Liars
pi_168123241
heel nerveus maar hopelijk word ik straks wat rustiger.
tja zal vast een mooie dag worden en veel lieve mensen om me heen maar blij als de dag klaar is.
en al helemaal dat geforceerd handjes schudden.. en verhalen aanhoren waar je niet op zit te wachten
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  zaterdag 14 januari 2017 @ 12:22:22 #57
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_168126014
Eindelijk een goede avond/nacht rust gehad, maar nu wel bijwerkingen van mijn antibiotica :{w ;(
  zaterdag 14 januari 2017 @ 20:22:54 #58
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168138176
Mijn omgeving bestaat uit mongolen. Geen uitzondering.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 20:56:48 #59
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168139357
:{ ;(
pi_168139714
Verdrietig
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zondag 15 januari 2017 @ 13:27:22 #61
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168158011
Kan niet wakker worden zo moe.
  zondag 15 januari 2017 @ 16:22:04 #62
416020 K44S
The bearded man
pi_168163920
Eindelijk even "niks"
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_168164514
verdrietig en boos
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_168166171
Blij :D
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  FOK!fotograaf zondag 15 januari 2017 @ 18:03:15 #65
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_168167236
Goed! Ben een blij meisje.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_168168476
hersteld
pi_168171253
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 09:07 schreef Ellatjuh het volgende:
heel nerveus maar hopelijk word ik straks wat rustiger.
tja zal vast een mooie dag worden en veel lieve mensen om me heen maar blij als de dag klaar is.
en al helemaal dat geforceerd handjes schudden.. en verhalen aanhoren waar je niet op zit te wachten
Sterkte. Hoe was het? Gecondoleerd met je vader iig. Het lijkt me een heel raar idee, ook al was hij lang ziek en kon je je min of meer voorbereiden (kan dat eigenlijk?) op dat hij er niet meer zou zijn.

Voel me opgelucht dat het klaar is met tentamens, iig voor het komende halfjaar. Wel nog even spannend met werk en opzet scriptie, maar het einde is in zicht en dat is fijn.
  zondag 15 januari 2017 @ 20:51:23 #68
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168173820
Er komt veel vermoeidheid uit, ik blijf in slaap vallen.
pi_168173846
Happy :)
Hell To The Liars
pi_168184823
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 19:44 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Sterkte. Hoe was het? Gecondoleerd met je vader iig. Het lijkt me een heel raar idee, ook al was hij lang ziek en kon je je min of meer voorbereiden (kan dat eigenlijk?) op dat hij er niet meer zou zijn.

Voel me opgelucht dat het klaar is met tentamens, iig voor het komende halfjaar. Wel nog even spannend met werk en opzet scriptie, maar het einde is in zicht en dat is fijn.
mn vader is al vanaf 2010 ziek, 4 januari diagnose prostaatkanker.
prostaat verwijderd maar bleek dat het al ietsje verder was uitgezaaid.
beter worden was uitgesloten, wel behandelingen om het dragelijk te maken.
chemo's bestralingen, hormoon therapie, alles is voorbijgekomen en hij heeft het 7 jaar gered alw as het laatste half jaar moeizaam want toen was er wel echte achteruitgang.
behandelingen hielpen ook niet meer dus steeds moeizamer lopen, incontinent van alles.
dus dan zie je wel dat het eind eraan komt.
alleen het is laatste 2 weken snel gegaan, oude jaar zat ie nog in zn stoel erbij en was wel moe maar ging goed.
2 weken later was de crematie.

moet zeggen dat het me meeviel om te spreken, ging goed, beter dan ik dacht, was in een roes dus deed alles op de automatische piloot.
kist dragen was mooi en ging prima, was wel geestelijk en lichamelijk zwaar.
nu alles klaar is besef ik alles pas echt.. mn vader komt nooit meer terug, kan hem nooit meer advies vragen, gezin is incompleet..
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_168184934
Zenuwachtig en een beetje moe nog. Deze week zou de week moeten zijn dat m'n proefschrift af is en naar de print office kan.... En het lijkt nog allemaal zo ver weg, terwijl iedereen zegt dat het 'zo echt wel goed is' (met de laatste edits die ik deze week nog moet doen). :O ben er klaar voor dat het klaar is...!
Ja doei.
pi_168188523
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 10:26 schreef Ellatjuh het volgende:

[..]

mn vader is al vanaf 2010 ziek, 4 januari diagnose prostaatkanker.
prostaat verwijderd maar bleek dat het al ietsje verder was uitgezaaid.
beter worden was uitgesloten, wel behandelingen om het dragelijk te maken.
chemo's bestralingen, hormoon therapie, alles is voorbijgekomen en hij heeft het 7 jaar gered alw as het laatste half jaar moeizaam want toen was er wel echte achteruitgang.
behandelingen hielpen ook niet meer dus steeds moeizamer lopen, incontinent van alles.
dus dan zie je wel dat het eind eraan komt.
alleen het is laatste 2 weken snel gegaan, oude jaar zat ie nog in zn stoel erbij en was wel moe maar ging goed.
2 weken later was de crematie.

moet zeggen dat het me meeviel om te spreken, ging goed, beter dan ik dacht, was in een roes dus deed alles op de automatische piloot.
kist dragen was mooi en ging prima, was wel geestelijk en lichamelijk zwaar.
nu alles klaar is besef ik alles pas echt.. mn vader komt nooit meer terug, kan hem nooit meer advies vragen, gezin is incompleet..
7 jaar klinkt nog best lang na zoiets eigenlijk. Fijn dat het spreken goed ging, sterkte de komende tijd iig.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Zenuwachtig en een beetje moe nog. Deze week zou de week moeten zijn dat m'n proefschrift af is en naar de print office kan.... En het lijkt nog allemaal zo ver weg, terwijl iedereen zegt dat het 'zo echt wel goed is' (met de laatste edits die ik deze week nog moet doen). :O ben er klaar voor dat het klaar is...!
Dat mag ook wel lijkt me. Succes met de laatste loodjes!

Ben wel blij. Vandaag naar inzage van een tentamen geweest. Een krappe voldoende, maar ben al lang blij dat ik dit heb want erg goed was het niet gemaakt. Nou maar eens wat literatuur voor mn scriptie zoeken en sollicitatie voorbereiden...
  maandag 16 januari 2017 @ 13:37:39 #73
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168188727
:)
pi_168189726
weer wat beter
pi_168189735
bipolar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')