Denken dat ik echt gepest wordtquote:Op zondag 8 januari 2017 16:36 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Gepest worden omdat je stijl hebt, jaja
niet zo miepen Henkquote:Op maandag 9 januari 2017 18:38 schreef kzomba het volgende:
[..]
Leer de dt regels eens kennen kk mongool
Naja ze snapen het niet. All black, leuke jeans, sneakers, handschoenen en dan een tasje met al je spullen in. Jas krijgt rare vorm als ik dit allemaal in me zakken moet proppenquote:
Ja, ik neem alles altijd mee in een rugzak. Net als de meeste scholieren overigens. Als ik gewoon naar de stad ga neem ik niks geen tas meequote:Op maandag 9 januari 2017 20:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Naja ze snapen het niet. All black, leuke jeans, sneakers, handschoenen en dan een tasje met al je spullen in. Jas krijgt rare vorm als ik dit allemaal in me zakken moet proppen
Rugzakken zijn vaak niks. Heb er wel eentje, gebruik ik om te gaan sporten.....quote:Op maandag 9 januari 2017 20:03 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja, ik neem alles altijd mee in een rugzak. Net als de meeste scholieren overigens. Als ik gewoon naar de stad ga neem ik niks geen tas mee
1600 is wel wat duur inderdaad. Ik heb er een van 100quote:Op maandag 9 januari 2017 20:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Rugzakken zijn vaak niks. Heb er wel eentje, gebruik ik om te gaan sporten.....
Of je moet deze halen, maar 1600 euro is wel een beetje gek veel voor een rugtas. Voor 1000/1200 heb je een reistas.....![]()
[ afbeelding ]
Ga naar de moskee mohammed, je probeert een Nederlander te zijn maar wij accepteren jou niet sletje, je bent onze bitch en zal altijd een paar treden lager staan op de maatschappelijke ladder, beter ga je gewoon net als al je vriendjes de criminaliteit in.quote:
Werd je gepest door een Marokkaan?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:14 schreef kzomba het volgende:
[..]
Ga naar de moskee mohammed, je probeert een Nederlander te zijn maar wij accepteren jou niet sletje, je bent onze bitch en zal altijd een paar treden lager staan op de maatschappelijke ladder, beter ga je gewoon net als al je vriendjes de criminaliteit in.
Op tijd je pillen nemen, enige wat ik nog kan zeggen.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:15 schreef kzomba het volgende:
[..]
Nee, nooit door Marokkanen wel door die stomme Hollanders die jou ook vet hard gepest hebben
SS 666!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
Kzomba is ook weer van de partij![]()
Lang leve de NSDAP, he kzomba?
Die pillen die je vrienden verkopen zijn niet goed man, is rotzooi daar krijg je echt psychoses van als je die nog niet had.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Op tijd je pillen nemen, enige wat ik nog kan zeggen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:57 schreef kzomba het volgende:
[..]
Die pillen die je vrienden verkopen zijn niet goed man, is rotzooi daar krijg je echt psychoses van als je die nog niet had.
Heb jij ook een psychotische berberfamilie? gestolen fietsen in de achtertuin, in huis alles bruin en donker en troosteloos, dikke bende rondom huis, je moeder die brood koopt van basic en vroeger euroshopper, flessen cola van river van de lidl, vieze oude bus met oranje gordijntjes?quote:
Het zit allemaal wat diep he? Beter ga je, dringend, hulp zoeken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:24 schreef kzomba het volgende:
[..]
Heb jij ook een psychotische berberfamilie? gestolen fietsen in de achtertuin, in huis alles bruin en donker en troosteloos, dikke bende rondom huis, je moeder die brood koopt van basic en vroeger euroshopper, flessen cola van river van de lidl, vieze oude bus met oranje gordijntjes?
Ga jij ook met je vader de kringloopwinkels en rommelmarkten af? wanneer ga je weer helpen op de volkstuin?
wil je mijn piemel zuigen?quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Het zit allemaal wat diep he? Beter ga je, dringend, hulp zoeken.
Geen probleem, hij wil er ook wel voor betalenquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:29 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Niemand, maar dan ook niemand zal ooit vrijwillig je zwans aanraken.
Zie regel 1, woord 7quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:30 schreef kzomba het volgende:
[..]
Geen probleem, hij wil er ook wel voor betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |