SPOILER: BeschrijvingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als u vragen/opmerkingen heeft hoor ik deze graag, maar wel on-topic blijven aub
[ Bericht 45% gewijzigd door Geckoo op 22-01-2017 23:57:07 ]
Excuses voor mijn late reactie, ik geef morgen even antwoord op uw vraag!quote:Op zondag 15 januari 2017 12:08 schreef Housekeeper het volgende:
Ik zit even te kijken naar het effektiv verlengstuk en ladeblok. Is dat nou beuken of berken? Ik heb al heel veel staan hiervan in voornamelijk berken en zou dit nog kunnen gebruiken. Maar als ik bijvoorbeeld kijk naar het bureau lijkt de kleur toch echt berken te zijn en niet beuken. Maar de foto's kunnen echt bedrieglijk zijn qua kleur weet ik uit eerdere ervaringen
quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:23 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Excuses voor mijn late reactie, ik geef morgen even antwoord op uw vraag!
Helaas is het bureau verkocht, en wordt waarschijnlijk vandaag opgehaald door een vriend. Als dit niet door gaat, laat ik het weten!quote:
Lol sorry.quote:
Ik heb geen interesse in het bureau zelf hequote:Op zaterdag 21 januari 2017 08:24 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Helaas is het bureau verkocht, en wordt waarschijnlijk vandaag opgehaald door een vriend. Als dit niet door gaat, laat ik het weten!
Ja, de volledige set is afgehaald.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:12 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Ik heb geen interesse in het bureau zelf heHet aanzetstuk en het ladeblok. Is dat ook weg?
Helaas is de ladenkast reeds verkocht.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:47 schreef wd200 het volgende:
WAt zijn de binnenmaten van de lades in de ladekast ?
Voor ¤27,50 stuur ik hem naar u op via Kialaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:49 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Lol sorry.
Voor de amBX speakers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |