abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185147940
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:01 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ik herken het ook. Ben ook hetero. Hoef ook niets met mannen qua contact op relatie ofzo. Het is puur lust, de pik en sperma
Herkenbaar. Zou nooit een relatie met een man kunnen hebben en zoenen moet ik niet aan denken en zou het ook niet snel opzoeken maar zou best wel eens een man willen pijpen of aftrekken als de gelegenheid zich voordoet.
Ben ik dan hetero of bi? Ik val immers niet op mannen, puur een lust dingetje. Op romantisch vlak ben ik in elk geval 100% hetero en op seksueel vlak misschien bischierig / biseksueel? Geen idee, geen ervaring mee iig.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_185153664
no thx
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_185176097
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 15:13 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Herkenbaar. Zou nooit een relatie met een man kunnen hebben en zoenen moet ik niet aan denken en zou het ook niet snel opzoeken maar zou best wel eens een man willen pijpen of aftrekken als de gelegenheid zich voordoet.
Ben ik dan hetero of bi? Ik val immers niet op mannen, puur een lust dingetje. Op romantisch vlak ben ik in elk geval 100% hetero en op seksueel vlak misschien bischierig / biseksueel? Geen idee, geen ervaring mee iig.
Als je een man wilt pijpen dan ben je wat mij betreft op z'n minst bi.
pi_185655198
Geen moeite mee zolang ze maar übergay zijn :')
Maar durf er niet mee over straat _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')