Geen probleem uiteraardquote:Op zondag 8 januari 2017 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
De verzoekjes gaan zo wel plaatsmaken voor mijn show, helaas
Komt van hun ABBA-esque. Een EP vol ABBA-covers. De bekendste is Take A Chance On Me, waarbij de originele videoclip van ABBA nauwgezet is nagespeeld door beide heren...quote:
Incomprehensiblequote:Op zondag 8 januari 2017 18:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt van hun ABBA-esque. Een EP vol ABBA-covers. De bekendste is Take A Chance On Me, waarbij de originele videoclip van ABBA nauwgezet is nagespeeld door beide heren...
Drank & Drugsquote:Op zondag 8 januari 2017 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
Mochten jullie trouwens bepaalde verzoekjes hebben, laat het gerust weten. Ik weet niet of ik alles bij de hand heb, maar ik kan er anders wellicht op aansluiten met iets dat past.
Peter Sarstedt - Where do you go my lovely?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
Mochten jullie trouwens bepaalde verzoekjes hebben, laat het gerust weten. Ik weet niet of ik alles bij de hand heb, maar ik kan er anders wellicht op aansluiten met iets dat past.
Was een geintjequote:Op zondag 8 januari 2017 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei.... Ik heb echt heel weinig in die richting
het begint vroeg dit jaarquote:Op zondag 8 januari 2017 18:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Peter Sarstedt - Where do you go my lovely?
RIP Peter![]()
Overleden op 75 jarige leeftijd
Triest nieuws.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Peter Sarstedt - Where do you go my lovely?
RIP Peter![]()
Overleden op 75 jarige leeftijd
http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-38548507
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |