Je bent zelf een ongelofelijke kutserie.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Walking Dead is een ongelooflijke kutserie.
Ik ga het zo maar opzetten om me dood te ergeren.
JR heeft gelijk. Het breidt eindeloos uit op een aardig concept. Maar juist daardoor wordt het gewoon ongelooflijk kut.quote:Op zondag 8 januari 2017 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent zelf een ongelofelijke kutserie.
Oneens.quote:Op zondag 8 januari 2017 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JR heeft gelijk. Het breidt eindeloos door om een aardig concept. Maar juist daardoor wordt het gewoon ongelooflijk kut.
Wat moet dat KLB tuig hier.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is hier precies grappig aan, proleet.
Typte gewoon wat er in je hoofd omgaat.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is hier precies grappig aan, proleet.
Rot op.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Typte gewoon wat er in je hoofd omgaat.
Dit is een vrij forum ik heb ook rechten!!quote:
Knap. We hebben hier de eerste persoon op aarde die ziet wat er in iemand anders hoofd omgaat.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Typte gewoon wat er in je hoofd omgaat.
quote:
Schrijf het van je af op de FP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je zeggen?quote:Op zondag 8 januari 2017 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden. Daar is ook een SC
quote:Op zondag 8 januari 2017 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden. Daar is ook een SC
Oh, dus straks heb ik het gedaan?quote:Op zondag 8 januari 2017 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen haal je ze hierheen Vasion.
Chapeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |