Hoelang loop jij hier eigenlijk al rond? Volgens mij ook al vet langquote:Op zondag 8 januari 2017 18:27 schreef Flippiee het volgende:
Die gast loopt al jaren rond op het forumknettergek is ie
7 jaar denk ikquote:Op zondag 8 januari 2017 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang loop jij hier eigenlijk al rond? Volgens mij ook al vet lang
ik sinds 2008 ofzoquote:Op zondag 8 januari 2017 18:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
7 jaar denk ik#watdoeikmetmijnleven
ja meeste welquote:Op zondag 8 januari 2017 18:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd voornamelijk in KLB gezeten?
Atletiek kan nog wel leuk zijn om te volgenquote:Op zondag 8 januari 2017 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meestal kijk ik ook alleen als ik sympathie heb voor een sporter. In atletiek ben ik ook niet geïnteresseerd maar ik vond die Martina(?) zo'n leuke man
Oh je kan best juichen voor de tegenstander als je daar meer mee hebt, als Man Utd onder van Gaal tegen Liverpool speelde juichte ik nog steeds voor de laatste clubquote:Op zondag 8 januari 2017 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ook niet heel erg nationalistisch maar met sport wel een beetjeGeef ik eerlijk toe
Ik snap aan de andere kant het tegenovergestelde niet. vooral op fok zitten veel van die figuren, die Nederlandse spelers of trainers in het buitenland bijv niks gunnen en dan gaan juichen voor de tegenstanderEn niet omdat ze de tegenstander nou zo sympathiek vinden hoor. Dat vind ik echt zo kansloos.
Fair enoughquote:Op zondag 8 januari 2017 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh je kan best juichen voor de tegenstander als je daar meer mee hebt, als Man Utd onder van Gaal tegen Liverpool speelde juichte ik nog steeds voor de laatste club
Meld je aan danquote:Op zondag 8 januari 2017 19:33 schreef Fok-it het volgende:
Je kan haten op Buzzfeed, maar die gasten hebben toch wel een chill baantje zo. Beetje overpriced eten uittesten
Nee johquote:
Maar dan heb je wel genoten van het leven.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh
Dan ben ik 200 kilo volgend jaar
Is dat die chinees die wereldkampioen hot dogs eten is?quote:Op zondag 8 januari 2017 19:33 schreef Fok-it het volgende:
Je kan haten op Buzzfeed, maar die gasten hebben toch wel een chill baantje zo. Beetje overpriced eten uittesten
Dat wel ja. Ook wat waardquote:Op zondag 8 januari 2017 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel genoten van het leven.
Ja, Matt Stonie heb je ook. Dat is ook sick hoeveel hij kan etenquote:Op zondag 8 januari 2017 19:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Takeru_Kobayashi deze gast nog een sixpack ook held.
Waarom heb je Zenden nou weer uitgenodigd?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Matt Stonie heb je ook. Dat is ook sick hoeveel hij kan eten
Hehquote:Op zondag 8 januari 2017 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je Zenden nou weer uitgenodigd?
quote:Op zondag 8 januari 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ziggo Sport, je bent aan het presenteren Hans.
ik moet nogquote:Op zondag 8 januari 2017 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, Fantastic Beasts gezien.
Leukere film dan ik me had voorgesteld. Goede afwisseling tussen momenten voor de kinderen en voor de ouders.
Dat kan je toch zienquote:Op zondag 8 januari 2017 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand wie de mods op sex zijn? Dat topic is nog open.
Borderline SC ditquote:
komt ooit welquote:Op zondag 8 januari 2017 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wacht je tot hij te downloaden is?
Ik welquote:Op zondag 8 januari 2017 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is heel veel mis met me, maar ik heb geen borderline
Valt wel mee hoor.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Inso op vakantie is stort deze hele SC meteen als een kaartenhuis in elkaar.
Komt omdat al dat volk in KLB gaat postenquote:
Ja, Sof snap ik ook niet helemaal neequote:Op zondag 8 januari 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt omdat al dat volk in KLB gaat posten
Zoals sof en Amarantha enzo, die normaal gewoon hier posten
alleen de eckte blijven overquote:Op zondag 8 januari 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt omdat al dat volk in KLB gaat posten
Zoals sof en Amarantha enzo, die normaal gewoon hier posten
ze zei dat ze alleen daar post omdat het zo dood is hierquote:Op zondag 8 januari 2017 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Sof snap ik ook niet helemaal nee
die blonde en die ene brunettequote:Op zondag 8 januari 2017 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
net had je die drie sletjes van songfestival. Twee zijn vies dik geworden
Jij post hier overigens ook nooit meerquote:Op zondag 8 januari 2017 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
ze zei dat ze alleen daar post omdat het zo dood is hier
Ze mag ons niet meer.quote:Op zondag 8 januari 2017 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Sof snap ik ook niet helemaal nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |