Wat bedoel je precies hiermee? Ik heb al wel een schroevendraaier tussen het rondje en pot weten te krijgen, maar met wrikken lukt het nog niet echt. Ik heb geen dremel o.i.d. dus inzagen lukt niet nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:58 schreef cherrycoke het volgende:
Aan de bovenkant de houders inzagen tot 1 cm van de toiletpot, een brede schroevendraaier er tussen en wringen tot de houder knapt en de vrijgekomen bout afzagen.
ook geen beitel liggen waar je de vleugelmoer kan door tikken?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:05 schreef Jippo het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies hiermee? Ik heb al wel een schroevendraaier tussen het rondje en pot weten te krijgen, maar met wrikken lukt het nog niet echt. Ik heb geen dremel o.i.d. dus inzagen lukt niet nu.
Ja, misschien kan je dan met een ijzerzaagje het schroefdraad doorzagen van bovenaf.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:57 schreef Jippo het volgende:
en het rondje bovenop(zie foto 2) eraf proberen te slopen?
Wordt een dure wc bril op die manier. ;-)quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik zou een dremmel kopen en hem doorslijpen.
Ik denk dat je bedoelt: onder dat plaatje door?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:28 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja, misschien kan je dan met een ijzerzaagje het schroefdraad doorzagen van bovenaf.
In ieder geval hetgeen wat er onder dat plaatje zit (snap niet dat ts dat er niet even af heeft gehaald, zit maar met een beetje kit vast)quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:41 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt: onder dat plaatje door?
Krijg je bij de action voor onder de 10 euroquote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:31 schreef Jippo het volgende:
[..]
Wordt een dure wc bril op die manier. ;-)
Nee dat zit niet met kit vast, dat zit juist vast door die schroef. Tenzij je iets anders bedoelt; ik heb het over het metalen ronde plaatje wat bovenop de pot zit. Aan de andere kant heb ik het er dus wel afgekregen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:51 schreef Woelwater het volgende:
[..]
In ieder geval hetgeen wat er onder dat plaatje zit (snap niet dat ts dat er niet even af heeft gehaald, zit maar met een beetje kit vast)
Evt krijgt hij daaronder ook wat beter houvast om alsnog de vleugelmoer eraf te draaien.
Ok ga ik maandag even kijken. Dara zit ook iets bij waarmee je door metaal zaagt?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:58 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Krijg je bij de action voor onder de 10 euro
Bedankt klinkt goed, maar kan het ook ijzer van zo'n 4 mm dikte doorzagen denk je? Het is wel Action...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:09 schreef jeroen25 het volgende:
Die twee spatelvormige opzetstukken zijn zaagjes en juist bedoeld om in een krap hoekje te steken.
En je kunt ze er in allerlei standen opzetten.
Heb je dat ding nog steeds niet los?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:02 schreef Jippo het volgende:
[..]
Ok ga ik maandag even kijken. Dara zit ook iets bij waarmee je door metaal zaagt?
Dit kan idd ook prima werken..quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:51 schreef Zolderkamer het volgende:
Beter pak je uit een doppenset een dop die er net op past, zet je op de bovenste plaat een grip- of waterpomptang en draai je de boel zo los..
Niet gaan wrikken oid.. grote kans dat je pot knapt..
Cola als kruipolie is een fabeltje.. pak voor dat soort dingen een echte kruipolie of wd40 etc..
Maar aangezien het om een plastic moer gaat komt ie met een dop ook wel los.. en anders draai je het draadeind wel kapot..
Slaat dubbel. Je moet een zaagblad in een beugel hebben, of een draaiend zaagblad van dremel, haakse slijper of een multitool blad.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:09 schreef Tyros het volgende:
met een los ijzer zaag blaadje boven de moer de draad doorhalen.
Ne hoor, het is geen plastic moer. Er valt ook niets te draaien.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:51 schreef Zolderkamer het volgende:
Beter pak je uit een doppenset een dop die er net op past, zet je op de bovenste plaat een grip- of waterpomptang en draai je de boel zo los..
Niet gaan wrikken oid.. grote kans dat je pot knapt..
Cola als kruipolie is een fabeltje.. pak voor dat soort dingen een echte kruipolie of wd40 etc..
Maar aangezien het om een plastic moer gaat komt ie met een dop ook wel los.. en anders draai je het draadeind wel kapot..
Dan is het messing of koper..quote:Op zondag 8 januari 2017 19:40 schreef Jippo het volgende:
[..]
Ne hoor, het is geen plastic moer. Er valt ook niets te draaien.
Haal dat chromen afdekkapje nou eens van de bovenkant en plaats nog is een foto...quote:Op zondag 8 januari 2017 19:40 schreef Jippo het volgende:
Ne hoor, het is geen plastic moer. Er valt ook niets te draaien.
Daar zit het schroefdraad in gedraaid..quote:Op zondag 8 januari 2017 22:30 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Haal dat chromen afdekkapje nou eens van de bovenkant en plaats nog is een foto...
Heb je hem er zo vanaf...
Nope, ook daar zat de schroef vastgeroest.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:30 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Haal dat chromen afdekkapje nou eens van de bovenkant en plaats nog is een foto...
Heb je hem er zo vanaf...
Ah sorry. Bij mij is het een iets ander systeem.quote:Op maandag 9 januari 2017 04:17 schreef Zolderkamer het volgende:
Daar zit het schroefdraad in gedraaid..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |