alleen nederlanders nemen deze sport serieus , wat een mongolen op het publiekquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
kut = 1 woord
sport = 1 woord
kutsport = 1 woord
Vroeger waren trolls veel beter.. niet zo opzichtig als nu. Jammer, gemiste kans.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
alleen nederlanders nemen deze sport serieus , wat een mongolen op het publiek
Liever deze mongolen dan die hersenloze criminelen bij het voetbal.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
alleen nederlanders nemen deze sport serieus , wat een mongolen op het publiek
Is 7e plaats 5000m niet voldoende? Top 8 AK gaat hij sowieso niet redden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:19 schreef LekkerWeertje het volgende:
Van der Poel moet de 1500 van z'n leven rijden om nog kans te maken op de 10 km.
Je hoeft natuurlijk niet te kijken he. Iedereen is daar vrij in.quote:
Moet Henriksen wel 8e blijven in het klassement.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is 7e plaats 5000m niet voldoende? Top 8 AK gaat hij sowieso niet redden.
Bart vooral. Goeie analist. Rintje is ook wel prima, op zich.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:24 schreef Jason22 het volgende:
Missen jullie Mart, Bart en Ria ook zo?
Ik zag het voorbij komen , wat een waardeloze nep sportquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet te kijken he. Iedereen is daar vrij in.
Veel plezier met trollen verder. Ajuus.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen , wat een waardeloze nep sport
volgens mij alleen in NL uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |