abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167957026
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 16:08 schreef Staal het volgende:
Stel je niet zo aan zeg. TS betaalt ook gewoon iedere maand een torenhoge zorgkosten premie ten faveure van de winstmakende verzekeraars.
Ongekend. :')
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_167957253
@ TS, Deze zag ik op internet..

Ik heb er zelf wel wat mijn bedenkingen bij, maar beoordeel het zelf maar als je wilt!
With a Song in my heart and a smile on my face...
  zaterdag 7 januari 2017 @ 23:13:15 #53
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_167964818
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 16:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

In haar geval dan een sugar mommy :9
Een suikerpot dus?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 9 januari 2017 @ 18:23:32 #54
456432 Kamina
Tenacious!
pi_168008518
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 15:54 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoi,

Ik wil mijn oogleden laten liften, ik vind het zelf heel hinderlijk en lelijk.
Eyeliner op doen heeft bij mij geen zin omdat m'n oogleden erover hangen, verder vind ik het gewoon ontzettend eruit zien alsof ik altijd slecht geslapen heb of moe ben.
CZ (mijn huidige verzekeraar) vergoedt het pas als 50 procent van je oog ofzo bedekt is.
Iemand hier ervaring met oogliften en vergoeding?

[ afbeelding ]

Hier een foto met beetje opgetrokken ogen, en ook daar hangt (voor mij) links heel erg.

[ afbeelding ]
In mijn familie hebben eee aantal mensen hun oogleden laten liften vanwege een medische reden; bij hen kostte het zoveel energie hun oogleden overeind te houden, dat ze daarvan hinder ondervonden in hun dagelijks leven.

De vraag is: zijn jouw oogleden reden voor een medische oplossing?
1 + 1 = blauw
pi_168018002
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:30 schreef Pizzapuntje het volgende:
Dus, geen cremé ?
Toch maar even verzekering bellen en eventueel een foto sturen?
Lijkt me eerder dat je bij een arts moet zijn.
pi_168024971
Hoeveel moeite is 900 euro sparen? :')

Neem een bijbaantje en 3 maanden later kan je onder hetmes :')
hardcoholic
  dinsdag 10 januari 2017 @ 11:32:55 #57
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168025422
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 16:06 schreef Staal het volgende:
Ik vind het niet lelijk, zeker niet zelfs.
Snap dat jij het graag anders wilt.

Wat ik me afvraag he, je zit nog lang niet aan dat percentage. Maar zou je het niet helemaal over the top kunnen veinzen dat je er compleet onder gebukt gaat, psychisch gezien. (Dan moet je de boel heel ernstig gaan overdrijven.) Misschien dat je het dan met een verklaring van een psycholoog toch vergoed kan krijgen.

Eigenlijk zou je daar ook nog eens op kunnen zoeken.
Psychisch is niet langer medisch, al een jaar of 10 niet meer.
pi_168032828
Goh, nu je het zegt, een vriendin van mij heeft ook ogen die hierop lijken, maar ik heb dat bij haar nog nooit opgemerkt, als storend of lelijk ervaren of wat dan ook. Het is een mooie meid, en haar ogen maken wie zij is :) Zo ook bij jou: het hoort bij jou, het karakteriseert jou. Spijtig dat je er niet op een positieve manier naar kan kijken.
Somebody that I used to know
pi_168035337
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 16:03 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Omdat ik niet zomaar 900 euro op kan hoesten helaas.
Ik vind die prijs nogal meevallen, eerlijk gezegd. Is dit iets wat na 1x opereren zo blijft, of moet je het vaker gaan laten opereren?

Als het na 1x opereren goed is, ga dan gewoon effe werken en betaal die operatie uit eigen zak. 9 barkie is 10 dagen full time voor een studentenloontje (rond de 10 euro per uur meestal)

Niemand gaat dit vergoeden zonder medische indicatie. Geen enkele verzekering.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')