Nee Zit op cyclusdag 37 en dat is met PCOS niet zo boeiend. Maar ik dacht voordat ik morgen weer zo'n fiasco heb van "ik zie iets wat op een zwangerschap kan duiden"... Test ik dit keer vantevoren ipv hysterisch daarna.quote:Op zondag 22 januari 2017 12:24 schreef Peacefulll het volgende:
Hahaha Philo, een alien Wel stom dat je kapotte tests hebt. Heb je een vermoeden dat je zwanger zou kunnen zijn? Dat zou wel een mooi cadeautje zijn!
Ah logisch, geen zin in nog een 'Philomijntje'. Succes morgenquote:Op zondag 22 januari 2017 12:41 schreef Philomijn het volgende:
[..]
Nee Zit op cyclusdag 37 en dat is met PCOS niet zo boeiend. Maar ik dacht voordat ik morgen weer zo'n fiasco heb van "ik zie iets wat op een zwangerschap kan duiden"... Test ik dit keer vantevoren ipv hysterisch daarna.
Ik ben nooit het medisch traject ingeweest, dus geen idee. Ik heb alleen lange onregelmatige cyclussen. Verder beide keren bij de eerste serieuze poging zwanger, met een theoretische cyclus van 28 dagen (gezien de lengte van de zwangerschap icm laatste ongesteldheid).quote:Op zondag 22 januari 2017 16:13 schreef Philomijn het volgende:
Heb jij ook PCOS?
Thanks voor het meedenken Hm een ovutest. Echt knal-knal is die nog nooit geweest dus kan het proberen. Maar ja, als dat zo is weet ik idd nog steeds niets. Heb gelukkig morgen gelijk om 9:30 de afspraak.
Ik heb totaal geen reden om te nemen dat ik zwanger ben hoor. Behalve dat ik onveilige gemeenschap heb gehad. Maar voel me verder niet anders. En m'n vorige cyclus duurde 140 dagen.
Ik klim iig maar eens in de pen voor een mail naar Sensitest...
Edit: toch maar even een ovu-test gedaan. Bijna geen streepje. Oke prima doei sorry voor deze soap met stom einde
Het ging best goed dus ik wilde heel enthousiast naar de verjaardag van mijn zus vandaag. Toen ik gedoucht en aangekleed op de bank zat was ik zo kapot dat ik toch maar afgezegd heb ik heb vooral erg last van de wond zelf en ben ontzettend moe. Morgen maar eens kijken of ik weer aan je werk kanquote:Op zondag 22 januari 2017 19:41 schreef Peacefulll het volgende:
Hoe is het met jou Majo? Knap je al weer een beetje op?
quote:Op zondag 22 januari 2017 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het ging best goed dus ik wilde heel enthousiast naar de verjaardag van mijn zus vandaag. Toen ik gedoucht en aangekleed op de bank zat was ik zo kapot dat ik toch maar afgezegd heb ik heb vooral erg last van de wond zelf en ben ontzettend moe. Morgen maar eens kijken of ik weer aan je werk kan
Lief dat je ernaar vraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogal een verrassing. Helemaal niet ongewenst, integendeel, maar heel erg onverwacht. Ik kan het nu IRL maar met een paar mensen delen, maar ik moet veel meer kwijt, want dit roept zoveel emoties op. M'n NOD is over 2 dagen en ook daarna kan het nog alle kanten op, dat weet ik, maar woah.. Ik ben zo blij en zo bang tegelijk.
Sorry dat ik niet op mensen reageer, ik zit nog even bij te komen. Als je weet wie ik ben, leuk, houd nog even je snaveltje toe, ok?
Edit - sorry voor het gebrek aan informatie trouwens, maar ik ben als de dood dat iemand er nu achter komt.
[ Bericht 7% gewijzigd door CassElliot op 23-01-2017 13:42:21 ]Make your own kind of music.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er heel blij mee (zo lang het goed gaat natuurlijk) Het moet allemaal alleen nog even bezinken.
Philo, inderdaad vanwege herkenbaarheid. Maar laat ik zeggen dat ik wel toe was aan een kalm en rustig jaarMake your own kind of music.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |