Ik ben ook niet buiten geweest vandaag en ik het zomaar kunnen dat ik morgen ook binnen blijf.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Had de koelkast vol en heb geen stap buiten gezet.
Wij zijn alleen even naar mijn ouders gelopen om mijn neefje te brengen mijn broer en schoonzus waren daar en om daar te eten. Dat was op zich wel even lekker.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Had de koelkast vol en heb geen stap buiten gezet.
Morgen lekker lang slapen en rond 14:00u kijk ik wel een keer naar buiten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben ook niet buiten geweest vandaag en ik het zomaar kunnen dat ik morgen ook binnen blijf.
als die muts je niet eerder liefdevol komt wakker maken met een ontbijtje op bedquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Morgen lekker lang slapen en rond 14:00u kijk ik wel een keer naar buiten.
Die ligt dan op de bank TV te kijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
als die muts je niet eerder liefdevol komt wakker maken met een ontbijtje op bed
ik voel me nog steeds gammel en doe zo min mogelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zijn alleen even naar mijn ouders gelopen om mijn neefje te brengen mijn broer en schoonzus waren daar en om daar te eten. Dat was op zich wel even lekker.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die ligt dan op de bank TV te kijken.
rustig aanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik voel me nog steeds gammel en doe zo min mogelijkdat is eigenlijk helemaal niets voor mij maar het is maar even niet anders
Heb geen idee, dan slaap ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:36 schreef just me het volgende:
[..]![]()
naar die spannende mannenbillen enzo van de schaatsers
Ow balen is dat. Hopelijk knap je snel op.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik voel me nog steeds gammel en doe zo min mogelijkdat is eigenlijk helemaal niets voor mij maar het is maar even niet anders
Ik had je kippensoep van m'n moeder gebracht. Dat spul geneest kanker nog, volgens mij.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:35 schreef just me het volgende:
ik voel me nog steeds gammel en doe zo min mogelijk![]()
jep, ik moet maandag toch weer aan de slagquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow balen is dat. Hopelijk knap je snel op.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik had je kippensoep van m'n moeder gebracht. Dat spul geneest kanker nog, volgens mij.
Maar ja, die woont in gladde contreien, dus dat gaat 'm niet worden, sorry.
Beterschap
Mijn moeder woont in het oosten, muts!quote:
En daar is het wel gladquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn moeder woont in het oosten, muts!
nou hop eerst naar het oosten en dan naar het westenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn moeder woont in het oosten, muts!
Dan is de soep koud.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
nou hop eerst naar het oosten en dan naar het westen
Ik heb nog een blik in de kast staan?quote:
ik ga morgen zelf wel kippensoep makenquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb nog een blik in de kast staan?
Dat zal ik maar niet verkeerd opvatten....quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zal ik maar niet verkeerd opvatten....
Tailfox en zijn vriendin hebben dan ook een heel oppervlakkige relatie...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
"Als je drie keer haar naam noemt, dan komt ze zeker"
Ook dat zal ik maar niet verkeerd opvatten...
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
"Als je drie keer haar naam noemt, dan komt ze zeker"
Ook dat zal ik maar niet verkeerd opvatten...
(makkelijke date wel)
toch zeker 30 cmquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tailfox en zijn vriendin hebben dan ook een heel oppervlakkige relatie...
Ik wil niet eens weten welke vage kalender jullie aanhangen, maar gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Happy New Year! Ja, wij vieren vandaag oud en nieuw en ik vind dat het wel middernacht is geweest
Happy New Year DDM en Symphquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Happy New Year! Ja, wij vieren vandaag oud en nieuw en ik vind dat het wel middernacht is geweest
Kwam Message to My Girl nu alwéér langs ja?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
met vuurwerkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
Happy New Year DDM en Symph
dat het maar een heel mooi jaar mag worden
[ afbeelding ]
dan maar hopen dat jullie dat volgend jaar wel hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met vuurwerkonze sterretjes bewaren we maar tot volgend jaar, geen zin om nu buiten te gaan staan
Helllooooquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Henkelientje
Henkelientje
Henkelientje
Haai!quote:
het is net de wonderlamp van Aladinquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk, het werkt gewoon weer. Hallo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |