Volgens mij niet heel erg. Aangezien het gros van de leden nooit meer hier komtquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe actief die pagina nog is
Op verzoek van tailfox heb ik vanmiddag de link naar een besloten groep geplaatst in de OP van deze topicreeks.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is maar één juiste cast...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien iets met het account zelf dat Melting heeft aangemaakt. Dat daar misschien een instelling niet goed staat.
Komt vanzelf wel goed.
Zolang het wachtwoord maar even degene is die we nu gebruiken, is het alleen even kwestie van de juiste "cast" zoeken.
het is altijd icecastquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het blijft ook wel verwonderlijk dat ik de ene keer moet inloggen met ShoutCast 1, vandaag weer met IceCast 2
Gaat niet lekker met die server.
yeaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben geaccepteerd als lid op Facebook![]()
![]()
In principe wel, maar ik was dus gister ingelogd via ShoutCast 1.quote:
ik blaas er nieuw leven inquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als zélfs ik geaccepteerd wordt, is dat niets om héél erg trots op te zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben geaccepteerd als lid op Facebook![]()
![]()
word bedoel je?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als zélfs ik geaccepteerd wordt, is dat niets om héél erg trots op te zijn
quote:
Holy fuckquote:
Zo slecht draait Oscar toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Holy fuck![]()
Ik ga meteen op zoek naar een touw en een balk die stevig genoeg is.
Sorry, ik kan dat soms niet laten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Holy fuck![]()
Ik ga meteen op zoek naar een touw en een balk die stevig genoeg is.
Het had eigenlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Touché.Ik twijfelde nog over die komma toen ik mijn post zag.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het had eigenlijk
'word' bedoel je?
moeten zijn, waarbij de ' ook een " kan zijn. De komma is optioneel.
Maar goed, ik vergeef je
Heb ik niet direct bij de handquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:30 schreef Diaan73 het volgende:
Oscar, doe je ook één verzoekje?
Ik ben vanmiddag een nummer vergeten te vragen: Ice-T - Iceberg
Als het niet lukt, ook prima. Dan bewaar ik het verzoekje voor een ander moment.
Altijd vrolijke deuntjesquote:
Okay, jammer. Was het proberen waard.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb ik niet direct bij de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |