quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb nog een blik in de kast staan?
Dat zal ik maar niet verkeerd opvatten....quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zal ik maar niet verkeerd opvatten....
Tailfox en zijn vriendin hebben dan ook een heel oppervlakkige relatie...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
"Als je drie keer haar naam noemt, dan komt ze zeker"
Ook dat zal ik maar niet verkeerd opvatten...
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
"Als je drie keer haar naam noemt, dan komt ze zeker"
Ook dat zal ik maar niet verkeerd opvatten...
(makkelijke date wel)
toch zeker 30 cmquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tailfox en zijn vriendin hebben dan ook een heel oppervlakkige relatie...
Ik wil niet eens weten welke vage kalender jullie aanhangen, maar gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Happy New Year! Ja, wij vieren vandaag oud en nieuw en ik vind dat het wel middernacht is geweest
Happy New Year DDM en Symphquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Happy New Year! Ja, wij vieren vandaag oud en nieuw en ik vind dat het wel middernacht is geweest
Kwam Message to My Girl nu alwéér langs ja?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
met vuurwerkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
Happy New Year DDM en Symph
dat het maar een heel mooi jaar mag worden
[ afbeelding ]
dan maar hopen dat jullie dat volgend jaar wel hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met vuurwerkonze sterretjes bewaren we maar tot volgend jaar, geen zin om nu buiten te gaan staan
Helllooooquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Henkelientje
Henkelientje
Henkelientje
Haai!quote:
het is net de wonderlamp van Aladinquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk, het werkt gewoon weer. Hallo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |