Hm je kan zelf toch ook even naar buiten, wandeling ofzo. Morgen is het weer weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De katten vinden het ook leuk maar ik kan niet heel de dag thuis blijven zitten dus dan is het atijd minder.
Heb ik ook gedaan vanmorgen, kon alleen de a4 niet op. Dat was wel zwaar kut.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm je kan zelf toch ook even naar buiten, wandeling ofzo. Morgen is het weer weg.
Wel kut als je met auto weg moet natuurlijk
Moet ook met de auto weg daarom. Hier zou het om 2 uur wel gedaan zijn met de gladheid zei rijkswaterstaat dan dus dat komt wel goed uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm je kan zelf toch ook even naar buiten, wandeling ofzo. Morgen is het weer weg.
Wel kut als je met auto weg moet natuurlijk
Zijn wel gedeeltes waar het echt gevaarlijk is.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:02 schreef PeZu het volgende:
Jezes man bang gedoe, bet gewoon gecrossed met de waggie hoor
wajo jij bent stoere winter boy nu, wanneer ga je level 2?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:02 schreef PeZu het volgende:
Jezes man bang gedoe, bet gewoon gecrossed met de waggie hoor
vast wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn wel gedeeltes waar het echt gevaarlijk is.
ahahaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:04 schreef Faeroer het volgende:
[..]
wajo jij bent stoere winter boy nu, wanneer ga je level 2?
Klopt. Ligt nog geen mm sneeuw maar heel Nederland loopt weer vast.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
vast wel.
Maar er wordt ook zwaar overdreven en paniekerig gedaan dat is hoe nederland rol met hun weeralarmen
ik heb een keer op een tentje op de noordpool geslapen, ik ben winter masterquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:04 schreef Faeroer het volgende:
[..]
wajo jij bent stoere winter boy nu, wanneer ga je level 2?
Idd. Op een echt vers ijslaagje kan je stapvoets nog steeds Van de weg de sloot in glijden en je houdt er geen klote aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn wel gedeeltes waar het echt gevaarlijk is.
ja maar dat is ook met mooi weerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen kunnen gewoon echt niet rijden.
mjah als je in slip komt is het niet alleen skills maar ook nerves en dat gaat niet altijd goedquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen kunnen gewoon echt niet rijden.
boks, broederquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een keer op een tentje op de noordpool geslapen, ik ben winter master
Helaas niet nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:06 schreef Drug het volgende:
[..]
mjah als je in slip komt is het niet alleen skills maar ook nerves en dat gaat niet altijd goed
ik hoop dat je dat zelf weet, ik kan die vraag niet beantwoorden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
boks, broeder
ik heb een keer met drie mannen geknuffeld in treintje tijdens wintertraining, ben ik nu homo?
nee manquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helaas niet nee.
Heb jij wel eens zo'n slip cursus gedaan? Is wel echt tof
hoe is je krultangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |