Moah, ik vind het wel handig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:10 schreef MiLalaa het volgende:
die irritante vergelijking met de nr. 1 rechts in beeld moet nou eens weg. Ik ben veel te lang aan het puzzelen wat het betekent.. en dan zijn ze alweer gefinisht
ik snap er niks vanquote:
Het zijn gewoon de liveverschillen in het klassementquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik snap er niks vandie plussen en minnen. Ik kijk liever naar de snelheden. En gewoon de reguliere vergelijkingstijden kan ik al genoeg mee
Net zoals Marja Visquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:11 schreef Toby56 het volgende:
Bøkko kan wel een touwtje om haar middel gebruiken.
Virtuele verschillen in het klassement.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik snap er niks vandie plussen en minnen. Ik kijk liever naar de snelheden. En gewoon de reguliere vergelijkingstijden kan ik al genoeg mee
En de NOS schakelt direct naar eigen beelden zodat we dat ook missen. Walgelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:13 schreef DeeBee het volgende:
Hege ritst het pak nog maar wat open om nog iets te redden na deze wanprestatie...
zal best, maar het gaat er bij mij niet meer in. Te nieuw.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Virtuele verschillen in het klassement.
Allemaal afgekeken van de Americano-sporten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zal best, maar het gaat er bij mij niet meer in. Te nieuw.![]()
![]()
Ik zie toch de snelheden, en de rondetijden met de verschillen. Dat hoef ik niet halverwege 1 ronde ook nog eens te zien. Elke 400m en bij de finish is genoeg.
Veel te veel informatie voor me.
Ik weet nog goed, het was vrijdag 10 mei....quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:17 schreef LekkerWeertje het volgende:
"Lees over de Tweede Wereldoorlog alsof u erbij was"
Ja, pakweg de helft van het publiek dat nu kijkt was er ook bij.
Pakweg de helft...ik denk zo'n 40-45% ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:17 schreef LekkerWeertje het volgende:
"Lees over de Tweede Wereldoorlog alsof u erbij was"
Ja, pakweg de helft van het publiek dat nu kijkt was er ook bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |