Alles. Hoe ze praat, eruit ziet, Nederlands typt, en vooral dat ze meteen zei dat ze liever shorttrackmedaille heeft dan een gouden schaatsplak.quote:
Nee, iemand die eerlijk is kunnen we niet gebruiken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alles. Hoe ze praat, eruit ziet, Nederlands typt, en vooral dat ze meteen zei dat ze liever shorttrackmedaille heeft dan een gouden schaatsplak.
Echt wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als je daarmee lesbisch bedoelt: klopt niet.
Het klopt niet, en zelfs al klopte het wel... wat dan nog?quote:
Ze stond laatst in het sport/schaatsblad Bislet(van de schaatsbaan in Noorwegen), sinds iemand hier een paar weken terug die 'grap' heeft gemaakt kan ik niet meer normaal aan Bi-slet denkenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het klopt niet, en zelfs al klopte het wel... wat dan nog?
Wüst is bi.
Nou en?
Ik vind het gewoon raar.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het klopt niet, en zelfs al klopte het wel... wat dan nog?
Wüst is bi.
Nou en?
Zeker.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze stond laatst in het sport/schaatsblad Bislet(van de schaatsbaan in Noorwegen), sinds iemand hier een paar weken terug die 'grap' heeft gemaakt kan ik niet meer normaal aan Bi-slet denken
Hemels wit.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zeker.
Die 'verwarring' heb ik vaker gehoord.
Bislett was wel een grandioos mooie baan, met prachtig natuurijs en helwitte sneeuwranden.
Ik vind dat-ie zich kranig houdt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb medelijden met alle bejaarden die dit allemaal proberen te volgen. Zoals Herbert.
'Gelukkig' ja, echt weer zo'n klaphark die alleen bij de NOS terecht kan komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vind dat-ie zich kranig houdt.
'Gelukkig' doet Van DIjk ook het nodige werk.
Lekker op de bank alle tussentijden meeschrijven.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb medelijden met alle bejaarden die dit allemaal proberen te volgen. Zoals Herbert.
Dat kan Koen Verweij ook hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:53 schreef Remzz het volgende:
Als Kramer 1:46, 6:15 en 13:00 schaatst maakt het niets uit wat hij zo op de 500 meter doet.
Alleen Herbert weet nog niet dat de laatste meeschrijver al 20 jaar geleden is overleden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker op de bank alle tussentijden meeschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |